Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 4 mei 2016 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 4 mei 2016

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Rond 22.00 uur zijn we weer terug. De weersomstandigheden vormden zelden een spelbreker.
We vertrekken weer bij daglicht maar denk aan je verlichting en opvallende kleding en overweeg het dragen van een helm.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.
Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 4 mei, 1 juni, 6 juli, 3 augustus, 7 september, 5 oktober.
Aangezien Koert niet aanwezig is heb ik de schone taak op mij genomen om een rondje uit te zetten deze keer. Het wordt Waterland, via Den Ilp en Ilpendam met een koffiepauze in Monnikendam en over de IJsselmeerdijk terug. Plm. 52 km. Als je wilt kun je ook bij de pont (Buiksloterweg) aanhaken.

Tegen 8 uur zullen we stoppen waar we op dat moment zijn om twee minuten stilte te houden aangezien het 4 mei, Dodenherdenking, is.

Voor zover ik WeerOnLine mag geloven, wordt het mooi weer, dus we kunnen op een mooie avond rekenen.

Tot woensdag!

Carla
Vanuit Nepal wens ik jullie een heel fijn Rondje. Het is dus eindelijk lente in Nederland.
koert1.waarbenjij.nu.nl
Hi Koert,

Indrukwekkend gebied neem ik aan, wel verschrikkelijk die aardbeving.

Volgens mij is de link
http://koert1.waarbenjij.nu