Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttocht 4- 8 mei 2016 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttocht 4- 8 mei 2016

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie er waren, een tocht is immers pas geslaagd als er deelnemers zijn. Vertrouwde gezichten, iets minder bekende gezichten, nieuwe gezichten. Steeds weer leuk om te zien hoe dat keer op keer soepel als vanzelf verbroedert.

Campings bespreken en een route bedenken is een maar zo'n tocht maak je met elkaar. We hebben geboft met het weer. Een volgende keer ga ik weer via het KNMI want dat heeft geholpen ;)

Leuk dat de mensen uit Groningen verrast waren wat in hun "achtertuin" te ontdekken is.

Kleine stukjes van de route kende ik maar ik heb me vooral laten verrassen door de weggetjes op de kaart. Dankzij de inspanningen van Willem werd dit voor de gps-ers vertaald in een route.

Kees, bedankt voor je leuke en wederom humoristische fotoverslag.

Voor wie komend weekend naar de Ardennen gaat: een mooie tocht en veel gezelligheid en allen een fijne zomer.

Groetjes uit de Cotswolds,
Annita
Hier nog wat nagekomen foto's van Gaele (die nu in Toscane fietst), gecombineerd met bijpassende beelden uit mijn fotoverslag.

Schaapjes tellen op het Balloër Veld:
Afbeelding

Afbeelding

Hooglandersafari op het Hijkerveld:
Afbeelding

Afbeelding

Alles bij elkaar een beestachtig leuke tocht!
Mooie foto's Kees.
Voordat dit mooie fietsjaar voorbij is, bijgaand wat foto's van het geslaagde en zonnige Hemelvaartweekend.

Fijne feestdagen en tot ziens,

Willem
En weer een mooie fotoserie, die ook laat zien hoe relaxed je kunt fietsen in kleine groepjes zonder helm, met af en toe een fotostop. Wat je niet ziet, is hoe Willem na elke foto de voorbijgekomen Santossen, Idworxen en Koga's moeiteloos weer inhaalt op zijn Gazelle :wink:
Mooie foto's Willem :D