Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 1 mei - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 1 mei

Anja jij kan de GPX track delen door het te delen via dropbox of een vergelijkbare site. En de link te delen via het forum. Ik ben ook van plan om zondag mee te fietsen. Dus tot zondag.

Groet André
pffffff. lukt mij niet.
Hierbij alvast de knooppunten, we kunnen links en rechts inkorten door wat af te steken. Het totale aantal km is 78 geworden.
Omdat achter het station geen knooppunt is fietsen we eerst naar punt 64 ( ben ik bijna weer thuis).
van daaruit: 63- 62-37-36-27-26-28-12-15-16-34 - hopen dat zeearend er is en daarom een extra lusje naar 35-33-13-41 In Kampen is vast een koffie stop te vinden. Vanuit Kampen kunnen we links of rechts van de IJssel gaan fietsen, ik ga voor de route via Wilsum, hier is inderdaad ook een laatste koffie stop mogelijk bij het Zalkerveer.
De appeltaart is uitstekend.

Knooppunten via Wilsum: 42-03-02-16 en van daar naar station.

tot morgen,
Anja
Hoi,
Waarschijnlijk ben ik er morgen ook weer bij, tenzij mijn aanhoudende gehoest roet in het eten gooit. Ik laat het dus nog even van mijn komende nachtrust afhangen.
Groet, Petra.
Het gaat me lukken om mee te fietsen.

Tot morgen,
Jan
Hoi,
Ik stap zometeen op de trein vanuit Groningen en ben er dan ook bij.
Groet, Petra.
Hallo,
Balen! Ik trap net (gelukkig op 50 m van mijn huis) mijn ketting kapot. Die krijg ik niet in 5 minuten gerepareerd, dus ga ik de trein en het rondje Zwolle missen. Veel plezier jullie. Ik maak er een rondje Groningen van later op de ochtend.
Groet, Petra.
Jammer Petra, succes met sleutelen.
Het belooft een mooie dag te worden.
tot een volgend rondje.
gr Anja
Petra je hebt ongekende oerkrachten!
Nog even wat anders......heb ontdekt dat er Groenefietssloten te koop zijn.

Jan
Heerlijk gefietst vandaag door het illustere Genemuiden en het vermaarde Kampereiland. Anja, dank voor de organisatie. Volgende keer wel de zeearend bestellen, hoor! Jan Willem