Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 1 mei - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 1 mei

Beste Wf, er staat weer een rondje Zwolle gepland.
Deze keer op weg naar de beloofde zee arend, mits er geen windkracht 4 en slagregen is.
De route in grote lijnen: Zwolle- Hasselt- Genemuiden- langs het Zwarte Meer -ketelmeer- Kampen- Zalk- Zwolle.
Afstand tussen 60 en 70 km.
Beetje wind afhankelijk of we linksom of rechtsom fietsen
En als iemand in staat is om er een route voor de gps van te maken dan kan dat natuurlijk.
Geen bergen helaas, wel water en polder. Kampereiland, Mastenbroeker polder, de pieper, de koekoek, Mandjeswaard.....
Wie fietst mee??
Gr Anja
Dag Anja,

Fijn dat je weer van de partij bent.
Ik fiets mee.
Doen we jouw uitslaaptijd van 10.30 of gaan we 10.00 uur weg?
Laten we voor de duidelijkheid achterkant station aanhouden?

Erik
start 10 uur, achterkant station.
mensen moeten niet in verwarring raken :lol:
gr Anja
Helaas kan ik er niet bij zijn omdat ik moet werken. 5 juni zie je mij weer.

Alfred
Beste Anja!

Graag Fietsen Wij mee!

Heb je voor ons meer informatie?

Groetjes,

Marjolein & Chantal :D
Hoi Anja,
Leuk een rondje Zwolle. Heb je voor mij ook meer informatie en kan ik persoonlijk met je mailen?
Groet,
Hallo Marjolein en Chantal,
Leuk dat er wat dames bij komen. :lol:
Wat willen jullie weten?
in de eerste post staat globaal de route.
Ik fiets meestal via knoop punten en kleinere wegen/fietspaden.
ben niet handig genoeg om de route in een GPS bestand te zetten. Dat ga ik ooit......nog eens leren.
We starten om 10 uur op het Lubeckplein aan de achterkant van het station(Windesheim kant).
Lunch pakket mee en natuurlijk wat te drinken.
Meestal zit er een koffie stop in, maar op zondag is er in de christelijke gemeenten niet altijd wat open.
Mocht iemand suggesties hebben voor de lekkerste appeltaart of iets anders lekkers dan lees ik het graag.
gr Anja
je kan mij een Pb sturen.
Anja
Hoi Anja,

Ik ben de laatste 2 keer meegeweest en heb erg genoten. Helaas kan ik 1 mei niet.
Ik weet dat alleen in het centrum van Kampen een koffie/appeltaart mogelijkheid is.
Tegenover de brug aan het plein.

Veel fietsplezier!

Willem
Dag Anja,

Mooi tochtje...leuk!
Ben net lid van de club en fiets zondag graag mee. Staat de rit ook open voor niet-leden, zuslief wil een keertje meedraaien, gewoon om te proeven hoe het is.
Hoor het wel en groet,

Michiel
Hallo Michiel,
Geen idee of je perse lid moet zijn of dat aspirant leden ook welkom zijn.
Ik ga voor de laatste optie, maar hoor het graag als dit niet correct is.
Wat mij betreft dus welkom.
Nu alleen nog een weersverandering......
Gr Anja
Tenzij het echt te erg is wb het weer, kom ik ook. De voorspelling voor zondag is redelijk of in ieder geval beter dan alle andere dagen deze week.
Bedank Anja,
Het leek me ook niet echt een punt maar wilde het wel netjes vragen. Het weer voor zondag is vast een grotere zorg, zoals het nu is is het wel bar hoor. Gisteren nog regen/hagel én sneeuw in harde windvlagen over me heen gekregen, toen was ik er even klaar mee.

Groet,
Michiel
Hoi Anja,
Leuk rondje. Ik ga graag mee.
Ben om 10 uur bij het Lubeckplein.
Tot dan!
Margreet
Ik breng nog even rondje Zwolle onder de aandacht.. :lol:
zie voor meer info de berichten hier onder.
Tot zondag 10 uur bij de achterkant van het station. Café Lubeck lijkt mij een geschikte plek.
Geen idee of die al open is maar dat weet Erik vast wel.
gr Anja
Dit keer ben ik er niet bij, ivm laatste voorbereidingen voor mijn vakantietrip (fietsen naar Málaga, vertrek 6 mei)). Volgens mij zijn er ook geen bergen deze zondag :wink: Die kom ik tijdens mijn toer onderweg vast wel tegen...
Ik heb wel goed weer geregeld voor jullie, dat dan weer wel 8) , dus veel (fiets)plezier.

groet, Hans
Hallo Anja,

Ik rijdt zondag graag mee met Rondje Zwolle, al ben ik geen lid meer.....Maar volg de wereldfietsers al jaren, heb in een aantal landen gefietst, al is dat wel een tijd terug. Zondag kom ik met mijn roeifiets (http://www.rowingbike.com) omdat ik bezig ben om daar een artikel over te schrijven in het engelstalige blad VeloVision. En dan moet je uiteraard zelf ook wat kilometers in de benen en armen hebben.....Mocht de organisatie liever hebben dat alleen leden deelnemen, dan verneem ik dat natuurlijk graag......
Groet van Paulus (AKA Quesjer)
Voor de koffieleuten: cafe Lubeck is nog niet open om 10.00 uur.
Aan de voorkant van het station zit een Starbucks.
Mocht je zin hebben in een Mocha Light Frappuccino® Blended Beverage, dan zit je hier goed. Volgens mij hebben ze ook gewoon koffie, maar ik weet niet hoe ze dat noemen in hipsterstyle :wink:

Tot zondag,

Erik
Ik heb aan de hand van de knoop punten een route gemaakt in Gpx. Hoe kan ik dit bestand delen op dit forum???
Het zijn wel 76 km :lol:
gr Anja