Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 1 mei a.s. vertrek ledig erf 11.00u - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 1 mei a.s. vertrek ledig erf 11.00u

Zondag 1 mei a.s. wordt het maandelijkse rondje Utrecht wederom georganiseerd.

Wie o wie wil de tocht uitzetten of heeft een goed idee.

Vertrek Ledig erf 11.00uur.

Graag tot ziens op zondag 1 mei.
Misschien via knooppunten naar Amerongen , leuke koffietent daar, Buitenlust, vast wel bekend. En dan met de pont langs de zuidkant van de Lek terug via Wijk bij Duurstede en Werkhoven. Of weet iemand iets beters? ? Gr Hilde ( heel lang niet geweest)
Ik ga pas in juni weer mee.
Hallo Hilde,

Maak jij het nieuwe rondje en lukt het om daar een bestandje van te maken voor de gps?

Met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ondanks dat ik er zelf niet bij kan zijn, vind ik het tekenen van routes wel leuk (en makkelijk)
Ik heb een route gebaseerd op het voorstel ingetekend, kijk maar of jullie 'm willen doen zondag. Ik heb zelf een cursus met de racefiets dus ik ben verhinderd.
http://www.mygpsfiles.com/app/#VgEhBPu2

Ik hoor natuurlijk graag of ie leuk was achteraf mochten jullie 'm gefietst hebben.
Ik heb verder weinig ervaring met online delen van routes, deze link 'vernietigd' zichzelf na 30 dagen, dus misschien dat iemand anders het leuk vind om een vastere opslagplaats te gebruiken dan mag dat van mij gerust.
Ik zal er zelf a.s. zondag niet bij zijn, maar eh ... is er een speciale reden om de Heuvelrug te vermijden en tegen de wind in over de dijk terug te rijden? 8)

Ik zou westelijk langs landgoed Bornia (Zeist) rijden, dan richting Austerlitz, de Traay op tot je onder de A12 door bent, na de S-bocht meteen links het fietspad op, doorrijden langs de A12 tot bovenaan de Maarnse grindafgraving, de N227 oversteken, immer gerade aus op de Maarnse grindweg, einde rechts, naar boven klimmen op de Sandenburgerlaan, linksaf het Let de Stigterpad op en dan via Overberg naar Amerongen (koffie bij het Berghuis?). De terugweg kan dan via de Gooyerdijk of Langbroekerdijk (mooi en minder wind en verkeer).
Ik kan er geen bestandje voor gps van maken. Heb ook geen speciale reden om de heuvelrug te vermijden, maakt mij allemaal niet uit. Gelukkig heeft rockhopper ook iets gemaakt. Lijkt me helemaal prima. Gr, Hilde
Rockhopper, hartelijk dank voor je suggestie.
Door omstandigheden (aanstaande verhuizing en afronding verbouwing) kan ik morgen helaas niet deelnemen aan het rondje.

Wie kan de organisatie overnemen?

Met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Kennelijk niemand, heb een kwartier op het Ledig Erf zitten wachten, niemand gezien.
Wel vervelend als je niet weet of er eigenlijk wel iemand komt opdagen. :(
Spijtig om te horen, maar iedereen die zei dat hij wel zou gaan heeft zich afgemeld. Misschien had ik de route toch meer over de heuvelrug moeten tekenen 8)

Ik probeer de volgende keer er wel bij te zijn, maar zondagen zijn altijd lastig voor mij. Verder prachtig weer vandaag dus ik hoop dat je toch nog ergens naar toe bent gefietst HildeDix
Ja hoor, 70 km gefietst samen met een vriendin op een E-Bike, grrrrrrrrrr. Wel nog heerlijk bij Buitenlust in Amerongen gezeten.
Tot volgende keer.
Gr, Hilde
Ik zie nog geen aankondiging voor het rondje op 5 juni aanstaande. Was dat niet het jaarlijkse picknickrondje?
Ruud,

het picknickrondje wordt in juli gedaan.

Als je wilt kun je het rondje van juni of juli organiseren.

Edwin van Ooijen
edwinvanooijen schreef:Ruud,

het picknickrondje wordt in juli gedaan.

Als je wilt kun je het rondje van juni of juli organiseren.

Edwin van Ooijen
Het rondje Utrecht voor 5 juni staat er op http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 68#p263968

Groet,
Ruud