Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiebeurs 31 jan - 1,2 februari 2003 - Forum Wereldfietser

Vakantiebeurs 31 jan - 1,2 februari 2003

Vakantiebeurs 31 jan – 1,2 februari 2003


Vakantiebeurs, de reisbeurs van het noorden. Alles op het gebied van vakantie vind je op deze beurs. De Wereldfietser zal ook op deze beurs haar gezicht laten zien. Wereldfietsers Ineke Valster en Ronald Nihot organiseren al jaren met succes de deelname van De Wereldfietser aan deze beurs.
De Vakantiebeurs wordt elke dag van 10.00 uur t/m 17.00 uur gehouden in de Martiniplaza (voorheen Martinihal). Het adres is R. Springerlaan 2, te Groningen.



Beste leden van De Wereldfietsers,

We zijn weer druk bezig met de organisatie van de deelname van De Wereldfietser aan de Vakantiebeurs in Groningen op 31 januari en 1 en 2 februari 2003.
Daarvoor zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden een dialezing te geven. De duur per lezing is +/- 3/4 uur.We hebben ongeveer 10 dialezers nodig.
Ik hoop dat er mensen te vinden zijn die hieraan mee willen werken.Mensen zijn van harte welkom bij ons thuis wanneer de reisafstand te groot is of wanneer er over meerdere dagen lezingen gegeven moeten worden door dezelfde personen. Wij kunnen zo'n 4 logés herbergen op comfortabele wijze.Als het nodig is kunnen er natuurlijk nog meer bij,dan neemt het comfort iets af, maar de gezelligheid waarschijnlijk juist toe. Ook zijn wij dringend op zoek naar mensen die de stand willen bemannen en hierbij hun handen graag uit de mouwen steken.
Deelname aan de stand blijkt altijd weer heel erg leuk te zijn. Je ontmoet de mooiste mensen en de onderlinge contacten zijn altijd warm en hartelijk.
Wil je meer informatie kijk dan op www.reisbeursvanhetnoorden.nl

Hartelijke groeten,
Ineke Valster

tel:0594-518316
email: valsternihot@hotmail.com
Ha die Ineke en Ronald,

Hoe staat het leven in het hoge noorden. Helaas valt de Vakantiebeurs in Groningen net samen met de Fietsvakantiebeurs in Nieuwegein. Daar geef ik lezingen over Spanje. Op zondagmiddag 16 februari ben ik wel met een lezing in de bibbliotheek van Groningen. Wellicht kunnen we daar nog wat lerden werven voor de Wereldfietser.
Laat je de mensen bij je thuis weer hun tentje opzetten in jullie tuin? Ik denk nog terug aan die gezellige tijd, met de beddenrace.

Groetjes vanuit Chili,

Bert
bert sitters schreef: Laat je de mensen bij je thuis weer hun tentje opzetten in jullie tuin? Ik denk nog terug aan die gezellige tijd, met de beddenrace.
Okee, kom maar met dat verhaal...
IN Roden, vlakbij Leek (waar Ronald en Ineke wonen) vinden jaarlijks de Ot en Sien feesten plaats. Een van de onderdelen is een beddenrace, waar men een snelheidswedstrijd houdt met bedden op wielen. De strijd gaat tussen koppels, die telkens afwisselend een rondje duwen en een rondje uit mogen rusten op het bed. Typisch dorpsvermaak.
Helaas is er op de Vakantiebeurs in Groningen geen beddenrace, maar wel de wereldfietser. Als er zich wel voldoende mensen aandienen, dus kom op schroom je niet en meld je aan!

*grin*
Nee dank. Denk ook niet dat ik het gaat redden in het hoge noorden. Zal wel langskomen in Nieuwegein, maar da's voor mij ook een stuk dichter bij.