Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bikepacking Eifel 17/18/19 juni - Forum Wereldfietser

Bikepacking Eifel 17/18/19 juni

Bikepacking tocht in de Eifel 17/18/19 juni

In het Eifel gebergte zijn vele onverharde paden en weggetjes. Het is daarom een dolorado voor de liefhebber van de "off the road" fietsen. De Bikepackers willen natuurlijk graag met hun kampeerspullen doorgaande tracks fietsen. Het is wederom gelukt om van de vele paden en weggetjes mooie tochten te maken zodat iedereen aan zijn trekken komt. Voor de vrijdagmiddag, de zaterdag & zondag zijn er respectievelijk 49; 66 of 77 & 63 km tracks gepland. We fietsen de driehoek Simmerath - Malmedy - Dedenborn. We starten en komen weer terug in Simmerath. De bedoeling is om bij interesse een langzamer en een sneller groepje te formeren.

Voor specifieke en aanvullende informatie over het weekend zoals verzamel locatie & tijd, locatie campings, horeca, supermarkten ed. volg de komende updates in dit forum.

De tracks worden vóór vertrek per mail verstuurd naar diegenen die zich hebben opgegeven via de onder genoemde lijst.

Opgave deelnemers via email: info@gerlofhoman.nl

Heb je nog vragen neem dan contact op met:

Gerlof Homan
06 24205369 ook Appen.
Info@gerlofhoman.nl
gahoman schreef:-aangepast-
O lekker, alle data worden publiek gedeeld. Mag dit snel weg zo?
Je mag ook alleen je naam invullen.
Het punt van Leon is dat het niet verstandig is je naam, telefoonnummer en emailadres op een voor de hele wereld leesbare lijst te zetten.
gahoman schreef:In het Eifel gebergte zijn vele onverharde paden en weggetjes. Het is daarom een dolorado voor de liefhebber van de "off the road" fietsen.
Grappige woordverbastering (al dan niet bewust). "El Dorado" betekent zoiets als "paradijs". "Dolor" betekent "pijn" Een "dolorado" is dus bijgevolg een gebied waar je paradijselijk pijn kunt lijden, en laat dat nu precies de staat zijn waarin ik bij het bikepacken meestal verkeer.
gahoman schreef:Je mag ook alleen je naam invullen.
Ik heb je een PB gestuurd.
Het is niet handig zoals je dit doet. Zo lijkt het erop dat we dit soort privacy als vereniging niet serieus nemen.
Je kunt het ook instellen op enkel delen voor mensen die de link hebben, zo wordt het al een stuk anoniemer.
Je kunt je aanmelden met mijn emailadres: info@gerlofhoman.nl

Gerlof.
Goed initiatief! Dat lijkt een weekend te worden in een schitterende omgeving met een rijke keus aan routes. Ben erg benieuwd!
Ik had me al aangemeld. Maar nog geen bevestiging? Mooi gebied.
Met zijn drieën hebben wij de tocht gedaan. Lekker gefietst, eerste twee dagen wel wat nat, derde dag mooi weer.

Hier wat foto's. Op de snelle stukken hield ik liever mijn stuur vast, dus alleen foto's van de wat lastigere gedeelten.

Gerlof: de stukken rond Malmedy waren nog steeds onfietsbaar, het deel van Monschau terug naar Lammersveld was geweldig mooi!
Leuk! Als er volgend jaar weer zo'n tochtje wordt gepland ga ik graag mee.
Op de foto's lijkt het in ieder geval op veel afzien, maar ook veel plezier.