Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 5 juni a.s. vertrek ledig erf 11.00u - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 5 juni a.s. vertrek ledig erf 11.00u

Zondag 5 juni a.s. wordt het maandelijkse rondje Utrecht wederom georganiseerd.

Wie o wie heeft een goed idee over een tocht.

Vertrek Ledig erf 11.00uur.

Graag tot ziens op zondag 5 juni.

Groet,
Ruud
Dit keer fietsen we naar het westen en duiken het Groene Hart in.
Afbeelding

We verzamelen in café 't Ledig Erf op't Ledig Erf en vertrekken om 11:00 uur. Via Leidsche Rijn en Haarzuilens gaan we over kleine paadjes richting Woerden. In Zegveld houden we koffie/lunchpauze.
Na de pauze fietsen we langs de Meije en slingeren terug naar Maarssen. Langs de Vecht, de Maarseveense plassen, Gagelbos en Ruigenhoek rijden we terug naar 't Ledig Erf.
Hier vind je de route.

De route is ca 82 km en kan desgewenst bij Zegveld ingekort worden.
Ik stond net op het punt ook een route-suggestie te doen, maar die bewaar ik voor een volgende keer:-) Ik ben erbij volgende week.

Gegroet,

Gerben
Ruud is het voor mij mogelijk om in Leidsche Rijn aan te haken?
Inge1 schreef:Ruud is het voor mij mogelijk om in Leidsche Rijn aan te haken?
Uiteraard, geen enkel probleem. Vorige maand heb ik hetzelfde gedaan aan de oostkant van Utrecht.
Dan is waar jullie het Joaniterpad kruisen voor mij het meest logische aanhaakmoment.

Enig idee hoe laat je/ jullie daar denken te zijn?
Inge,

Ik schat na ca. een half uur. Dus als alles goed loopt ongeveer 11:30. Stuur anders even je 06 via een PB, dan app ik je als we weg rijden.

Groet,
Ruud
PB gestuurd
Ik kan ook mee deze keer. Het belooft een mooie dag te worden qua weer. De route ziet er leuk uit!

Is dat pontje over de Grecht trouwens betaald of zelfbediening?
rockhopper schreef:Ik kan ook mee deze keer. Het belooft een mooie dag te worden qua weer. De route ziet er leuk uit!

Is dat pontje over de Grecht trouwens betaald of zelfbediening?
Als je het pontje aan de noord-west kant van Woerden bedoelt, dan is die zelfbediening. Als de groep groot is dan kan er beter omgereden worden, anders duurt t oversteken te lang.
ruudvp schreef:
rockhopper schreef:Ik kan ook mee deze keer. Het belooft een mooie dag te worden qua weer. De route ziet er leuk uit!

Is dat pontje over de Grecht trouwens betaald of zelfbediening?
Als je het pontje aan de noord-west kant van Woerden bedoelt, dan is die zelfbediening. Als de groep groot is dan kan er beter omgereden worden, anders duurt t oversteken te lang.
Op mijn kaart staat er "Zegveld - Kamerik" pontje, bij Achttienhoven in de buurt (min of meer NW van Woerden) Ik vroeg het eigenlijk omdat er op mijn OFM tijden bij staan, dat betekend meestal juist dat het geen zelfbediening is, maar ik ben niet zo bekend in dat gebied ;) En dan neem ik ook wat muntgeld mee, hoewel het pas 'na de lunch' is dus in principe zal er dan wel wat meer wisselgeld zijn.
Bedankt voor de reactie en tot morgen.
Met z'n zevenen hebben we een lekker rondje door het groene hart getrapt. In de volle zon en met een lekkere koffie/appeltaart stop bij de blauwe Meije. Dank voor het gezelschap en Ruud bedankt voor de route, al kon je er zelf helaas niet bij zijn (nu pasten we wel beide keren precies met z'n allen op het pontje :D ).

Gegroet en tot een volgende keer,

Gerben.
Klinkt goed Gerben.

Het volgende rondje is zondag 3 juli. Nadere info volgt.