Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht: culinair - zondag 3 juli - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht: culinair - zondag 3 juli

Uit mijn WF fietskennissenkring verneem ik dat er nog 2 mensen komen. Teller staat op 14.

Zelf pak ik nog even een bakje koffie voor vertrek in de Kargadoor. Deze zit vlak bij het Nijntje-pleintje. Dus wie daar ook trek in heeft, sluit gezellig aan vanaf 10:30.

Groet,
Ruud
Ik wil soep meenemen morgen. Is het mogelijk om het daar op te warmen? Monie
Hallo Allemaal,

Morgen ga ik ook mee en ik heb een Gazpacho gemaakt om in zomerse sfeer te komen. Hopelijk krijgen wij een mooiere weer dan is voorgespeld.

Met vriendelijke groet,

Kasia
graag meld ik me aan om mee te fietsen en te lunchen!
ik neem iets hartigs en vegetarisch mee.
beetje laat met aanmelden, hoop dat het nog lukt!
zou nummer 15 zijn.
groet, Yvonne ( ga voor het eerst mee)
Ik woon in een klein huis met dito keuken maar iets opwarmen moet wel lukken. Er is een 4 pits kooktoestel en grote oven.
Als we werkelijk met zijn 15en zullen zijn wordt het stoelendans, of op schoot, wel zo gezellig.

Ben benieuwd naar de route. Is er al iets om te downloaden?

Tot morgen, Frank
Dan is er morgen geen gebrek aan
Kasia schreef:Gazpacho
Heb ik ook gemaakt.
Ben benieuwd naar de route. Is er al iets om te downloaden?

Sorry, wat laat. Waren op pad:

https://www.dropbox.com/s/14kgvbiyueon3 ... 3.gpx?dl=0

tot straks! :-)
Op de laatste meters raakte ik jullie nog kwijt, dus via deze weg: Bedankt, het was een mooie dag. Met name Frank bedankt voor het delen van zijn paradijselijk buitenplaatsje, koffie en zwemwater.

Tot een volgende keer,

Eelke
De Gelder schreef:Op de laatste meters raakte ik jullie nog kwijt, dus via deze weg: Bedankt, het was een mooie dag. Met name Frank bedankt voor het delen van zijn paradijselijk buitenplaatsje, koffie en zwemwater.

Tot een volgende keer,

Eelke

Dank allemaal voor jullie komst en de lekkernijen. Het was een mooie fietsdag, fietstocht, lunchplek.

@Eelke, je we misten je al. Vlakbij Fort de Klop stopten we om aan te kondigen dat we naar het prachtige terras gingen voor wie er zin in had. Er was wel iemand van de groep die je vlak ervoor had zien afbuigen, maar die dacht dat je al door ging (hij dacht dat je zwaaide). Dus vandaar dat we niet naar je op zoek gingen. Wel, hoe dan ook, gezellig dat je er bij was en tot kijk een andere ronde.
Ik wil Frank ook bedanken voor de enorme gastvrijheid. De plek, het eten, het drinken, het gezelschap was geweldig. Oh ja en ik heb ook nog lekker gefietst. Precies 100km.

groet,
Ruud
Het was geweldig om 12 topkoks te mogen ontvangen in ons hutje in het moeras. Het was leuk, lekker en gezellig. En uiteraard scheen in "altijd zonnig Waverveen" de zon.
Kreeg de foto's niet rechtstreeks uit mijn telefoon op het forum, daarom heeft het even geduurd. Maar nu als mosterd na de maaltijd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook van mijn kant nog ene verlaat dank je wel. Het was mijn eerste kennismaking en het smaakt naar meer. Dank iedereen voor de bijdragen aan de lunch. Bedankt voor de mooie route en het zicht houden op dat iedereen bij kon blijven.
Tot een volgende keer
Monie