Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht: culinair - zondag 3 juli - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht: culinair - zondag 3 juli

Op zondag 3 juli organiseren we weer een rondje Utrecht.
Dit keer wordt het een rondje "Utrecht culinair"
Dat is de 3e keer dat we dit doen.
Idee is dat iedereen wat lekkers maakt (of koopt) en meeneemt voor de lunchpicknick. Hartig, zoet, fris, zout, enz.

Locatie lunchpicknick: tot nu toe doen we dat bij iemand in de tuin. Dus mocht je meegaan en ongeveer 30 km van Utrecht wonen en een tuin hebben waar we kunnen lunchen, horen we het graag.
Het kan ook zijn dat we voor een locatie in de natuur kiezen.

Start: Utrecht: locatie maken we tzt bekend
Starttijd: 11 uur
Afstand: waarschijnlijk iets korter dan normaal i.v.m. uitgebreide lunch: ongeveer 60-70 km
Snelheid: ongeveer 20-23 km/uur

Wie sluit aan? We zijn benieuwd, dus als je het weet, reageer graag via het forum.

Organisatie: Edwin, Michiel & Astrid
Al weer het 3e rondje culinair utrecht. Wellicht wordt het een echte traditie.

We hebben al wat ideeën voor een leuke route. We zijn alleen nog op zoek naar een leuke picknickstek. Suggesties zijn van harte welkom.
Ik ben van de partij en ga iets lekkers maken...
Ik doe mee dat wordt de eerste keer dat ik erbij ben met een rondje. En wat lekkers maken zal wel lukken. Monie
Als het met schoolwerk lukt - laatste weken altijd super druk.
leuk ik fiets ook mee 3 juli..neem wel een lekkere quiche mee ;)
hoe laat starten jullie en waar?
Ik heb een heel grote achtertuin..het bos..daar is plek genoeg om te picknicken!
Leuk dat jullie allen meedoen :-)

@ Danone: waar is je "achtertuin"?
In het bos kunnen we inderdaad picknicken. De vorige keren hebben we het bij Wereldfietsers thuis gedaan. Voordeel is dat je dan eventueel nog wat bij de hand hebt. En het is voor wat minder weer prettig. Maar het kan best zijn dat we besluiten het gewoon in het bos te doen. Dus mocht je concrete tip hebben....

Tijd en startplek: zie mijn bericht.
Tijd 11 uur; startplek gaan we nog bepalen.
As* , als we geen tuin kunnen vinden (ik woon te dichtbij) dan zou het grasstrand bij de Loosdrechtse plassen iets kunnen zijn. Nadeel, bij mooi weer misschien druk ?
ruudvp schreef:As* , als we geen tuin kunnen vinden (ik woon te dichtbij) dan zou het grasstrand bij de Loosdrechtse plassen iets kunnen zijn. Nadeel, bij mooi weer misschien druk ?

Ha Ruud, dank je voor het meedenken! Dat is idd een optie. We hadden zelf ook nog een buitenplek in gedachte. Bij beide opties is risico inderdaad dat bij erg mooi weer het te druk is. We hebben gelukkig nog even om de knoop door te hakken wat het wijst is (kunnen we rekening houden met het weer). Waar woon jij trouwens?
Ik fiets graag mee 3 juli in Utrecht.
Hoelaat en waar starten we?
Ik fiets ook graag mee en kampeer dat weekend bij Tull en Waal. Dus als jullie een beetje aan de zuidkant van Utrecht kunnen afspreken zou mij dat weer heel goed uitkomen :lol: :wink:
gazelle4 schreef:Ik fiets graag mee 3 juli in Utrecht.
Hoelaat en waar starten we?
Leuk dat je mee gaat. We starten 11 uur. Startplek wordt nog bekend gemaakt; hangt nog af van wat voor rondje we gaan maken.
Alvast update:

Starttijd: 11 uur
Startlocatie: wordt nog bekend gemaakt.

Genoteerd staan nu:8/9 personen
Ruud, Monie, Inge( met ?) Danone, Gazelle, Anke, Edwin, Michiel en ik.

Eten: graag iets lekkers meenemen voor de lunch. Het is fijn als een aantal mensen ook wat vegetarisch meenemen (eigen belang, haha). Het is natuurlijk geen noodzaak dat iedereen dat doet.

Op dit moment is er geen locatie de lunch bij iemand thuis te doen. Vermoedelijk strijken we dus ergens onderweg op een mooi plekje neer. Dus graag zorgen dat je iets meeneemt wat makkelijk is voor onderweg.

Ook handig: als je zelf een bord en bestek meeneemt. Mogelijk dat een en ander uit het vuistje gegeten kan worden, maar dat weet ik niet. Dus handig mee te nemen.
Ja dat vegetarisch meenemen kan ik wel in mee. Is ook belang voor mij. En nu maar hopen op niet teveel regen zondag.
Hallo allen,

Goed nieuws: we hebben toch een locatie, we gaan bij Frank in Waverveen picknicken.

Start: Nijntje Pleintje, Utrecht (te vinden routeplanner.fietsersbond.nl)
Starttijd: 11 uur.
De route wordt ongeveer 75 km
We fietsen 20-22 km/uur
Graag ook enkele vegetarische gerechten, het is niet noodzakelijk dat iedereen vegetarisch eten meeneem.

Veel plezier met kokerellen en tot zondag!

Genoteerd staan nu:10/11 personen
Ruud, Monie, Inge( met ?) Danone, Gazelle, Anke, Frank, Kasha, Edwin, Michiel en ik.
Hoi! Ik ben tamelijk onbekend hier, fiets meestal alleen en het lijkt me wel eens leuk om tijdens het rondkijken wat te keuvelen in een pelotonnetje. En wie weet ontdek ik nog een nieuw weggentje of zelfs nieuwe vrienden! Dus ik doe graag mee zondag met het Rondje Utrecht. Dat maakt 11/12 personen.

Groet, Eelke
Het weer lijkt goed en ik heb tijd.
Dus ik ben d'r bij. Maakt 12 of 13.

Ik twijfel nog tussen iets hartigs (met vlees) of vloeibaar/kruidig (vegetarisch).
Leuk Eelke en Erik dat jullie ook mee gaan :-)
Ik ga er morgen niet bij zijn - lukt helaas niet.