Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 3 juli - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 3 juli

Zondag 3 juli komt er weer een zomers rondje Zwolle.

Het wordt ongetwijfeld mooi weer en mijn suggestie is om een rondje Weerribben te doen richting Giethoorn en andere dorpjes. Te druk om doorheen te fietsen (half China is hier 's zomers op bezoek :wink:), maar prachtige omgeving.
Route komt binnenkort, ik ga wel even puzzelen (of wellicht heeft iemand anders nog een mooie tocht).
Horeca genoeg onderweg.

Erik
De route voor zondag 3 juli is klaar:

Vanaf Zwolle de Vegt over bij het pontje van Haerst (ik ga nog even informeren of ze varen bij de hoge waterstand die we nu hebben), Hasselt, Zwartsluis, Blauwe hand, Giethoorn, pontje Jonen (+theetuin), St Jansklooster, Pont Genemuiden, Zwolle.
Route is iets langer dan normaal: ±85 km. Er zijn wat doorsteekjes mogelijk om het korter te maken. We fietsen in een rustig fietstempo, dus goed te doen voor iedereen.

Tot volgende week

Erik
Hoi Erik,

Ik ben komende donderdag aanwezig:). Tot 22:00 bij Lubeck

Groet,

Paul
huh......22 uur?
donderdag??? :lol:

Net terug van vakantie.
Zoals het nu lijkt haak ik zondag om 10 uur aan.
Anja
Dag Paul,

Het zal donderdagavond een beetje stil zijn bij het rondje :?
Leuker is zondag 10.00 uur, achteruitgang van het station.
Het Haersterpontje vaart nog. Volgens de contactpersoon is de Vegt wilder dan normaal. Dat wordt dus een spannende overtocht :P

Tot zondag

Erik
Oeps, foutje :shock: beter is inderdaad komende zondag om 10 uur:)

Paul
Ik was eigenlijk van plan ook weer eens mee te gaan.

Maar ben helaas verhinderd :cry:

Volgende keer beter
Hoi,
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik meega, want wil eigenlijk niet in de regen fietsen (nog steeds (al maanden) last van mijn keel). Ik hou dus nog even de buienradar in de gaten en laat het zaterdagavond weten.
Groet, Petra.
Hallo Erik

Graag wil ik een keer mee fietsen.
Nu zondag gaat het niet lukken ivm
weekend diensten.
Misschien de volgende keer!

Groet Harjèn
Heb toch een andere bestemming voor die dag......
hoop er 7 augustus weer bij te zijn.
Anja
Hoi,
ik blijf morgen voor een klein rondje in mijn eigen omgeving. Veel plezier daar!
Groet, Petra.