Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 7 Augustus 2016 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 7 Augustus 2016

Na het succesvolle culinaire rondje wordt er a.s. zondag 7 Augustus weer een 'gewoon' rondje Utrecht georganiseerd.

Vertrek 11.00u vanaf een nader te bepalen locatie. Routedetails volgen binnenkort.

Groeten van Edwin
Wie-o-Wie heeft er nog een leuk idee voor a.s. zondag en vindt het leuk een route te maken?
Ha Edwin, weet nog niet of we aansluiten. Het weer is veel belovend.Nu nog de deelnemers en het wordt weer net zo geslaagd als vorige keer :-)
Ik pak deze op.

11:00 vanaf Nijntje Pleintje en we gaan richting Gooi.
Langs Vecht en Plassen heen. Ergens bij Bussum of Naarden pauze. Door de bossen van Baarn en Soest terug. Over een Mtb-route, voor de liefhebbers (of een gravel-pad voor de niet-zo-liefhebbers).
Ongeveer 75 km.

Meer info volgt zaterdag.
Ik fiets graag mee!
Groet, Yvonne
't wordt mooi weer en de heide staat in bloei!

Ik krijg het (weer) niet voor elkaar om een GPS-track te maken, dus jullie zullen me netjes moeten volgen.

Route gaat langs maarseveen, de Vecht, tussen de Loosdrechtse plassen, door 's Graveland en Spanderswoud en over de zuiderheide bij Bussum.
Daar een pauze.
Terug via Lage Vuursche, de bossen bij Soest, Soesterberg (dit deel kan over een mtb track) en via Bilthoven terug naar Utrecht.