Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 29 en 30 oktober - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 29 en 30 oktober

Marjan schreef:Update:
- 60 aanmeldingen.
- 39 uit eten.

Ik ben de organisatie aan het afronden, iedereen heeft een mail ontvangen en de restaurants zijn geboekt. Bij deze wil ik de inschrijving sluiten.
Lang leve Marjan!
Het was weer fantastisch.
De organisatie was als uit een boekje, de routes waren wonderschoon en ik heb sterk het vermoeden dat Marjan ook een manier heeft gevonden om het weer te beïnvloeden. Al met al ben ik dit weekend helemaal even los gekomen van de dagelijkse en aardse beslommeringen.

Dus bij deze wil ik (en Mevr. van der Veeke, ze vroeg het expliciet), Marjan bedanken voor dit alles.

Een diep buiging voor haar ondersteund met 10 foto's van de Huttentocht 2016, opgedragen aan Marjan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zeker weten Marjan. Wat was het weer een geweldig weekend. Echt prachtige route door (voor mij) onbekend gebied. Heel mooi in de herfst en dan nog het zonnetje erbij! Genoten!!!! Heel hartelijk bedankt weer voor al je inzet.
Groetjes Anja Zandvliet
Hans, wat een prachtige foto impressie van afgelopen weekend. Dankjwel daarvoor!!
Welgeteld 55 wereldfietsers stonden op het station Nijmegen, 4 leden sloten onderweg nog aan.
Ik heb genoten! Van ieders aanwezigheid, deelname en gezelligheid en niet in het minst van het weer, het kon niet op!
Dankjullie wel allemaal!
Het was inderdaad een prachttocht. Toen ik vrijdagmiddag om 4 uur in Arnhem uit de trein stapte om door de miezerregen naar Groesbeek te fietsen, was ik even bang dat de weersverwachting er weer eens 180 graden naast had gezeten. Gelukkig werd het in het weekend juist mooier dan verwacht. Fijn gefietst met oude bekenden, maar ook nieuwe mensen gesproken en een paar minder bekende gezichten, waarvan ik wel wist dat ze al vaker meegefietst hadden, wat beter leren kennen. Zaterdag met de Tompoucegroep, zondag met de Abrikozenvlaaigroep. En tijdens het avondeten een hoop opgestoken van een ligfietsende vioolbouwer die ook fraaie oorhangers uit botten maakt. Ik hoop dat Marjan nog vele huttentochten zal bedenken: die van vorig jaar was ook al een topper (zodra ik even tijd heb, zal ik wat foto's van het afgelopen weekend online zetten). Ook hulde aan de uilen en de ganzen, die twee nachten lang een indrukwekkend live concert gaven. En wie die luide tentsnurker in Groesbeek ook geweest mag zijn, het zij hem/haar vergeven...
Marjan schreef: Welgeteld 55 wereldfietsers stonden op het station Nijmegen, 4 leden sloten onderweg nog aan.
Kleine rectificatie, niet belangrijk maar wel leuk voor de statistieken. ik vergeet de 2 leden die mee hebben gekampeerd wat maakt dat er 61 leden hebben deelgenomen aan het weekend.
Ik hoef bijna niets meer toe te voegen aan het voorgaande, maar toch.

Nadat Marjan het in de puntjes voorbereid had, kon zaterdag 29 oktober de Huttentocht 2016 van start gaan.
Vrijdagavond verzamelden zo'n 20 Wereldfietsers al in Groesbeek, waar onverwacht wat regen neerdaalde.
Zaterdagochtend was het verzamelen bij het station Nijmegen en kon de tocht van start gaan.
Twee volle dagen was het zon, herfstkleuren en weinig wind. En dikke 10 !
11 + 2 Wereldfietsers plakten er nog een dagje aan vast en fietsten ook maandags in de volle zon.

Marjan , dank voor de goede organisatie. Het was genieten!

Mijn foto's vind je op Google Foto's
Ruud schreef:Twee volle dagen was het zon, herfstkleuren en weinig wind. En dikke 10 ! Mijn foto's vind je op Google Foto's
Hè? Pompoenen? Waar heb je die nu gezien? :D :D :D
Rix schreef:
Ruud schreef:Twee volle dagen was het zon, herfstkleuren en weinig wind. En dikke 10 ! Mijn foto's vind je op Google Foto's
Hè? Pompoenen? Waar heb je die nu gezien? :D :D :D
Is je rolletje al ontwikkeld ?
Ook mijn dank aan Wim en Marjan voor de erg mooie route en het werk wat jullie hebben verzet.
Het was Super!
Hier nog een link naar een filmpje wat de sfeer goed weer geeft!

Henk

https://plus.google.com/116930311380828 ... 0828723114
Ik heb erg genoten en weer veel geleerd!!

De mooie Route's
Van alle leuke mensen
Het mooie weer
De mooie campings
De Quiche met geitenkaas
De spaghetti met gorgonzola kaas
Ook nog nieuw woord geleerd.....Thermo-string!!!
Bedankt allemaal.

Henk

hier nog link naar foto's die ik heb gemaakt van deze dagen.

https://plus.google.com/116930311380828 ... 0828723114
Leuk hoor al die foto's.
Helemaal vergeten dat ik ook nog wat foto's had geschoten, dus bij deze als nagerecht nog wat foto's van de huttentrektocht 2016

https://goo.gl/photos/4yP6T2VcHjHtQ1Jv9
Leuke serie Anke. Zo te zien was het 1 of 2 dagen later boven de grote rivieren geen Indian summer meer...
Ik heb nu ook mijn foto's online gezet, zie hier. Beter laat dan nooit!

Afbeelding