Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 29 en 30 oktober - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 29 en 30 oktober

Dit is de nacht waarin we de klok terugzetten op wintertijd. Je krijgt dus een uurtje cadeau om 's morgens wat uit te slapen. Tijd voor onze traditionele huttentrektocht.
We trekken dit jaar langs de Maas vanuit Nijmegen langs molens, plassen, rustige wegen naar landgoed Geijsteren waar 3 vierpersoons-hutten gereserveerd zijn. Daarnaast kunnen we net als andere tochten kamperen.
De organisatie is in goede handen bij Marjan van Eeden.
Marjan gaat de route nog verder uitwerken en dan volgt meer informatie.

In ieder geval is het landgoed werkelijk prachtig. De fraaie Oostrumse Molenbeek doorkruist het landgoed, restanten vanuit de ijstijd zijn zichtbaar langs de oevers. Bezienswaardigheden op het landgoed zijn de Willibrorduskapel (daterend uit 1680) en de Rosmolen, een voormalige watermolenhoeve. In de kern van het dorp Geijsteren zijn diverse boerderijen, die verbouwd zijn tot woonhuis. Op ongeveer 10 minuten loopafstand van de camping ligt de ruïne van het kasteel, dat aan het einde van de Tweede Wereldoorlog door de Engelsen is gebombardeerd omdat zij dachten dat de bezetter zich hier schuil hield.
Je kunt je alvast aanmelden bij Marjan: marjanvaneeden@snelnet.net

Geef aan of je in een hut wil slapen, of dat je gaat kamperen.

Deelname is voor leden van de Wereldfietser, hun partners en/of hun kinderen.

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Afbeelding

Dit zijn 2 hutjes van de 3 (4 persoonshutten), deze 2 hebben uitzicht op de Maas. De andere staat iets meer achteraf maar ook mooi.

Prijzen:
Een plaats in een hut: E 11,60 p.p
2 persoon in 1 tent: E 19,20 *
1 persoon in tent: E 15,20 *
Bij inbegrepen: douchen, een open slecht weervoorziening met zicht op de Maas, hout voor de haard. In deze ruimte kan gekookt en ontbeten worden. Met een gunstige wind kun je hier zeer goed vertoeven.
Uit eten behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheid, half augustus ga ik daar nogmaals naartoe om te verkennen.
Zie ook: http://www.campinglandgoedgeijsteren.nl


Inmiddels heb ik 3 aanmeldingen voor een plaatsje in een hut.

*vaste prijs, geen mogelijkheid tot groepskorting
Ik heb het vast in mijn agenda gezet, het moet vreemd lopen wil ik niet mee gaan.
Ook ik heb hem in agenda gezet dus wil er bij zijn!
Henk
Torenvalk60 schreef:Ook ik heb hem in agenda gezet dus wil er bij zijn!
Henk
Met de Torenvalk erbij is het altijd geslaagd en een garantie op mooie foto's.
Met net het nazomer weekend achter de rug en nog aantal geplande wf-activiteiten wil ik bij deze de huttentrektocht onder de aandacht brengen.

Van de 12 plekken in een hut zijn nog 3 plekjes vrij, van harte welkom om je op te geven voor een plek in een hut!
Eh, Marjan, zie ik het nu goed dat een plek in een hut goedkoper is dan een plekje in mijn eigen tent?
Prijzen: Een plaats in een hut: E 11,60 p.p / 1 persoon in tent: E 15,20.
Dat moet dan wel een heeeeeeeeel mooi kampeerterrein zijn.

Rik.
Rix schreef:Eh, Marjan, zie ik het nu goed dat een plek in een hut goedkoper is dan een plekje in mijn eigen tent?
Prijzen: Een plaats in een hut: E 11,60 p.p / 1 persoon in tent: E 15,20.
Dat moet dan wel een heeeeeeeeel mooi kampeerterrein zijn.

Rik.
Ja, dat klopt ( helaas )
Het terrein is zeker mooi gelegen, met name de hutten en de slechtweervoorziening.
Voor kamperen vind ik het terrein feitelijk te duur, ik heb gezocht op kampeerterreinen met hutten en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik niet op de prijs heb gelet :oops: behalve dan op de prijs van de hutten.

Groepskorting zit er niet in.
Op dit moment zijn er geen vrije plaatsen meer in een hut.
Wil je graag in een hut, dan kan ik je op de wachtlijst zetten.
Tenzij het heel slecht weer is ben ik van plan om op vrijdag al op natuurkampeerterrein Groesbeek, midden in het bos, te kamperen.
Marjan schreef:
Rix schreef:Eh, Marjan, zie ik het nu goed dat een plek in een hut goedkoper is dan een plekje in mijn eigen tent?
Prijzen: Een plaats in een hut: E 11,60 p.p / 1 persoon in tent: E 15,20.
Dat moet dan wel een heeeeeeeeel mooi kampeerterrein zijn.

Rik.
Ja, dat klopt ( helaas )
Het terrein is zeker mooi gelegen, met name de hutten en de slechtweervoorziening.
Voor kamperen vind ik het terrein feitelijk te duur, ik heb gezocht op kampeerterreinen met hutten en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik niet op de prijs heb gelet :oops: behalve dan op de prijs van de hutten.

Groepskorting zit er niet in.
Het is wel een prachtig landgoed, met ook een prima voorziening voor slecht weer.
bert sitters schreef:Het is wel een prachtig landgoed, met ook een prima voorziening voor slecht weer.
Maar het wordt geen slecht weer Bert. De voorspellingen zijn uiterst positief :) :) .
Marc v G schreef:Tenzij het heel slecht weer is ben ik van plan om op vrijdag al op natuurkampeerterrein Groesbeek, midden in het bos, te kamperen.
Leuk Marc!
Heb jij daar al eens eerder gestaan? Zoja, weet jij of de auto geparkeerd kan/mag eventueel tegen betaling?
Marjan schreef:
Marc v G schreef:Tenzij het heel slecht weer is ben ik van plan om op vrijdag al op natuurkampeerterrein Groesbeek, midden in het bos, te kamperen.
Leuk Marc!
Heb jij daar al eens eerder gestaan? Zoja, weet jij of de auto geparkeerd kan/mag eventueel tegen betaling?
Ik ben er wel vaker geweest, maar altijd op de fiets. Het ligt midden in het bos, maar er ligt een woonwijk (met grote supermarkt) op loopafstand. Ik heb geen idee hoe het met de auto zit daar.

Meer info staat o[ https://www.logerenbijdeboswachter.nl/k ... /groesbeek en op http://www.natuurkampeerterreinen.nl/te ... /groesbeek , inclusief telefoonnummer.
Er is een parkeerterrein volgens het kaartje.
Wil.
De belangstelling is groot, maar wie wil er nu niet mee met deze prachtige tocht in het weekend tijdens de overgang van de zomertijd naar de wintertijd. Helaas is nu ook de wachtlijst voor de hutten al erg lang. Deze wachtlijst wordt dus gesloten.
Voor je tent is er nog wel ruimschoots plek. Het kampeerterrein heeft een voorziening voor slecht weer.

Wie weet voor volgend jaar een geschikt kampeerterrein met nog meer standaard-trekkershutten?
Inmiddels zijn er 34 aanmeldingen, er is geen sluitingsdatum om aan te sluiten ( tentje) maar wil je graag zaterdagavond uit eten dan is het plezierig dat ik 22-10 weet of ik een stoel voor je moet reserveren. Van de 34 aanmeldingen zijn er op dit moment 17 mensen die hebben aangegeven uit eten te willen.

Ik heb tafels gereserveerd bij restaurant de watervogel op paar minuten loopafstand van het kampeerterrein.
http://www.restaurantdewatervogel.nl/
Marjan,

Zijn er al tracks van de routes?
HansvanderVeeke schreef:Marjan,

Zijn er al tracks van de routes?
Zaterdag:
https://www.route.nl/fietsroute/473006/ ... n-zaterdag

Zondag:
https://www.route.nl/fietsroute/473293/ ... gen-zondag

Binnenkort stuur ik alle deelnemers nog aanvullende info.
Vandaag stuur ik ieder de aanvullende info.
Ik heb een paar berichten hierboven de prijzen gemeld, de prijs van 1 p.p.n in tent is niet E 15,20 maar E 14,20

Verder zijn er in totaal 43 deelnemers nu. Naast de 3 hutten zullen 26 tentjes staan. ( tot nu toe :-)