Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nu open inschrijving Achterhoekweekend NTKC 9-11 september - Forum Wereldfietser

nu open inschrijving Achterhoekweekend NTKC 9-11 september

We openen voor de duidelijkheid maar even een nieuw topic. In eerste instantie was inschrijving allen mogelijk als je nog niet eerder mee geweest was. Dit om mensen die elke keer achter het net visten, gezien de beperkte groep, ook eens een kans te geven.
Er zijn nog 6 plekken te vergeven. Iedereen-dus ook ex deelnemers- kunnen zich nu aanmelden bij: bhuve@hotmail.com


Groet,
Ben & Ingrid
We zitten vol! Je kunt je nog aanmelden maar dan kom je op een wachtlijst voor het geval zich nog mensen afmelden.

Vandaag krijgen alle deelnemers per mail de nadere info over de route, adressen campings, GPS tracks, horeca ,winkels etc


Ben & Ingrid
Voor de lastminuteliefhebber: Er is 1 plek vrijgekomen voor het weekend !

Reageer snel : bhuve@hotmail.com , je krijgt dan de verdere relevante info per mail




Ben & Ingrid
Is opgevuld.

Het wordt mooi weer dit weekend. We hebben er zin in!

Ben & Ingrid
Wat een geluk dat er plaatsjes vrij kwamen!
- Zonovergoten, windstil, mooie kampeerveldjes, stille paadjes, natuur, beginnende herfst in de bossen, wat was het allemaal mooi!
Ik heb genoten, van ieders aanwezigheid / gezelligheid en Ben en Ingrid enorm bedankt voor de organisatie!
Marjan schreef:Wat een geluk dat er plaatsjes vrij kwamen!
- Zonovergoten, windstil, mooie kampeerveldjes, stille paadjes, natuur, beginnende herfst in de bossen, wat was het allemaal mooi!
Ik heb genoten, van ieders aanwezigheid / gezelligheid en Ben en Ingrid enorm bedankt voor de organisatie!
+1
Nu het weekend er op zit, de vraag of iemand de tracks wil delen?
Je hebt een PB Jan.
Afbeelding

Een mooi begin van een prachtig en gezellig weekend!

Ben en Ingrid, erg bedankt voor het organiseren. Het was een fraaie tocht door het Achterhoekse met 's avonds mooie kampeerstekjes.
Mijn foto's van dit weekend. Ben en Ingrid hartelijk dank weer voor dit mooie weekend, de prachtige paadjes en de mooie overnachtingsplekken. De andere 24 fietsers , bedankt voor de gezelligheid.

Link: https://goo.gl/photos/4ubhiQEx4aBTdVr88
Wat een prachtige foto's Ruud!
Wie wil er nu niet mee met de Wereldfietser? Volgende kans 23 - 25 september najaarsweekend in Bosschenhoofd in het westen van Brabant. We hebben daar zéér véél plaatsen, dus géén teleurstelling. Zie elders op onze website.
Onze leden organiseren prachtige dingen. :wink:
Ik ben trots op onze vereniging en al die mensen die zich inzetten om er wat moois van te maken. Allemaal hartelijk dank.