Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Brunsummerhei route, september 2005 - Forum Wereldfietser

Brunsummerhei route, september 2005

Hallo,

tijdens het mountainbikeweekend in Houffalize, wat allen goed bevallen is, is min of meer afgesproken in september de Brunsummerhei route te gaan rijden. Omdat ik sinds dien niets meer gehoord heb over de exacte datum, ben ik benieuwd of en zo ja; wanneer, dit doorgaat.

Ik richt deze vraag specifiek aan Richard, Dennis en Martijn, deelnemers aan het mountainbikeweekend in Houffalize

Ik hoop dat we de route gaan rijden! :wink:

Greetingzzz,
Jozef

Je kunt in elk geval mee met de najaarstrektocht, 9-11 september a.s., die we met de wind in de rug rijden (maar dat is geen mountainbike tocht).

Freek

Hoi Jozef,

Je kunt die windmee tocht wel met een ATB rijden!!!

John.

De route op de Brunsummerhei wil ik ook nog wel eens proberen. Ik heb daar al een paar keer gewandeld. Erg mooi gebied. De route is meen ik 50 km als ik me niet vergis. Mijn ATB staat nu een beetje weg te kwijnen sinds ik een toerfiets heb.

Hallo Jozef,

Tja, ik heb het een beetje druk gehad met oa vakantie. Dennis zou nog een berichtje plaatsen op het forum, maar die heeft het denk ik net zo druk. Of ben je nog Poema's aan het zoeken, Dennis?

In eerste instantie hadden we 3 september in gedachten voor deze route. Maar dan kan niet iedereen en ik heb zelf inmiddels ook wat anders gepland.

Ik prik bij deze de datum zaterdag 24 september voor deze activiteit. We hebben nog veel mooi weer tegoed, dus dat moet dan geregeld kunnen worden.
Ik woon pal naast de route, dus dat is een mooi uitgangspunt. Ik wil voorstellen om rond 10:00 uur te vertrekken, dan heeft iedereen genoeg tijd om naar het zuiden te komen. Er is parkeerplaats vlakbij en station Heerlen ligt op 10 minuten fietsen.
In mijn tuin is plaats voor 2 à 3 tentjes en ik kan wat plaats vrijmaken in de serre. Het is dus mogelijk om al op vrijdag te komen of tot zondag te blijven. Zondag kan dan eventueel nog een stukje gefietst worden voor de liefhebbers.
Als je mee wil doen, geef je dan bij mij op: richhend@hotmail.com.
Ik zal dan mijn adres en een routebeschrijving mailen.

Groeten en tot volgende maand,

Richard

P.S.: Wie dit weekend niet kan en toch een keer langs wil komen: je kunt me altijd mailen.

Helaas,

dan houdt het op;
m'n vriendin en ik hebben ons ingeschreven voor het fietsreparatieweekend en dat valt op 24 en 25 september.

Misschien een ander keertje...

Er zijn vast andere enthousiastelingen die de route mee willen rijden;
alvast veel plezier toegewenst!

En Richard... ik praat mezelf hetzelfde aan:
we hebben nog veel goed nazomerweer tegoed... Hoop doet leven

Groetjes, Jozef

Vrees dat ik ook ff af moet haken....
Ik heb op het moment last van een vervelende blessure aan m'n achillespees, en die wil maar niet over gaan.
Buiten fietsen geen last maar na ongeveer 25km veel last.
Volgende week een afspraak bij de sportarts.

Tot vorige week leek het goed te gaan maar na de Ride For The Roses heb ik weer last:(

Dat is jammer Jozef en Martijn,
Volgende keer dan maar weer, de hei loopt niet weg. (alhoewel er wel al een deel van de route is weggegraven voor zilverzandwinning)

Ik heb gisteravond nog even een klein rondje Brunsummerhei gedaan. Het ziet er goed uit. Er is deze zomer eindelijk eens wat onderhoud gepleegd aan de route. Je kunt hem nu weer vinden door alleen de bordjes te volgen. Ik zal er nu eens over denken de 5 euro te betalen voor het gebruik van de route.

Groeten,

Richard

BRUNSUMMERHEI ROUTE ? MOUNTAINBIKEN

Richard heeft een mooie oproep gedaan voor diegene die nog graag in het najaar een mountainbike tochtje willen maken. Er is hierbij gekozen voor de Brunsummerhei route.

Datum: 24 september 2004
Ontmoetingsplek: voor adres details mail Richard Hendriks
Tijd: zaterdagochtend rond 10:00 uur (dan heeft iedereen genoeg tijd om naar het zuiden te komen).
Aanmelden bij: Richard Hendriks ? richhend@hotmail.com

Overige informatie:
Er is parkeerplaats vlakbij en station Heerlen ligt op 10 minuten fietsen.
In mijn tuin is plaats voor 2 ? 3 tentjes en ik kan wat plaats vrijmaken in de serre.
Het is dus mogelijk om al op vrijdag te komen of tot zondag te blijven.
Zondag kan dan eventueel nog een stukje gefietst worden voor de liefhebbers.
Als je mee wilt doen, geef je dan bij mij op: richhend@hotmail.com.
Ik zal dan mijn adres en een routebeschrijving mailen.


Wie oh wie gaat er mee?

Groet,
Rena :wink:

ps: Laten jullie nog even weten hoe het geweest is?!

Rena, bedankt voor de mooie samenvatting. Het heeft helaas alleen niks mogen baten, ik heb geen aanmeldingen gehad.

Maar als iemand toch nog een keer zin heeft om langs te komen, gewoon even mailen, dan kan altijd iets worden afgesproken.

Groeten,

Richard
Richard,

jammer dat het fietsen niet is doorgegaan

ik wil echter wel op je uitnodiging ingaan de route nog een keer te rijden!
lijkt me echt mooi namelijk.

We'll keep in touch...
jozef schreef:Richard,

jammer dat het fietsen niet is doorgegaan

ik wil echter wel op je uitnodiging ingaan de route nog een keer te rijden!
lijkt me echt mooi namelijk.

We'll keep in touch...
Same here:)
M'n achillespees is weer op en top in orde, bleek aan m'n schoenen te liggen....
Zo'n mooie route verdient het om een keer onveilig gemaakt te worden!

Heren,

Ik ben effe stevig afwezig geweest. Voor mijn vakantie in augustus was ik inderdaad van plan de oproep te plaatsen, maar tegelijkertijd zag ik ook mijn agenda vollopen. Naast wat feestjes (opa en oma 80 jaar en een verlaat trouwfeest) "moest" ik van mijn werk een klein wereldreisje maken : eerst een weekje Singapore :) (vorig week), dan een weekje New York :lol: (volgende week) en dan nog een tripje London :D . Daar tussendoor zit mijn vriendin (deze week) op een congres in Illinois in de VS. :roll:

Erg leuk allemaal, maar weinig ruimte voor offroaden in Limburg. Excuus dat ik dat niet even heb laten weten en zelfs de gehele topic in het forum gemist heb. Deze fietsende papa is helaas niet even vaak als voordat ie papa werd... :oops: :oops:

Dochter Ellen (inmiddels 11 maanden) loopt inmiddels al een beetje (alleen achter een wagentje) en heeft inmiddels drie fietsvakanties en het weekend fietsen met kinderen op haar naam. :!:

Groeten,
Dennis

Damn, lucky chick :wink:

Ben zelf ook ff druk geweest met werk en andere verplichtingen.
twee weken geleden nog wel een week in Houffalize wezen biken, weer alle route's gereden:)
Blijft mooi!
Was een soort testcase voor m'n achillespees, en goed verlopen.
Na m'n vakantie klim ik al een wilde, ook wel eens lekker om niet achteraan te eindigen:)

Misschien een keer een nieuwe datum prikken voor een tripje Limboland?!?

Hallo Allemaal,

Tja, we hebben het allemaal wel eens (of altijd) druk. Ik had zelf ook een veel te druk najaar. De kilo's vliegen eraan terwijl sinterklaas en kerst nog moeten komen. Te weinig tijd om te fietsen dus. Mijn badkamer is nu echt bijna klaar (dat roep ik al vanaf de zomer). Maar vanaf januari trekt mijn vriendin bij me in, dus dan moet er eerst puin geruimd worden. Maar tussendoor wil ik toch wel weer eens wat gaan fietsen. Dus als jullie in de buurt zijn, laat maar weten.

Groeten,

Richard