Het was GEWELDIG! Luek om iedereen te ontmoeten, vooral Lars, wiens wederwaardigheden ik via het forum heb gevolgd, en ik vond het een eer em nu te spreken.

Het was druk, we zijn door talloze mensen aangesproken op onze uitrusting en de wijze waarop wij vakantie vieren. De tent, de stoeltjes, de fietsen, de matjes en slaapzakken, maar ook mijn rainlegs en het bagagenetje... De stoeltjes zijn goed getest, mensen ploffen erin en rollen eruit... ;-).

Aandachtpunten voor een volgende keer (wij willen er gaag weer bij zijn!) kunnen we tevoren meer contact zoeken met elkaar, de mensen van de stand, van het kampeerveld / kampeerpracticum, de jongerengroep. Afspraken over promotiemateriaal en wat we willen laten zien. Maak mooie posters zodat mensen ook weten dat we geen verkooporganisatie zijn, probeer dit met de Euopafietsers en Rugzaklopers te coordineren. En het was voor ons de eerste keer, wat onduidelijkheid over de lunchbonnen, vrijwilligerskantine enz., dat was gelukkig zondag beter.

Ik denk dat Nigor (Onze WickyUp4), Alite (stoeltje) en De Vakantiefietser (bagagenetje) via ons aan klanten zijn gekomen.

Nogmaals: Bedankt voor alles, wij hebben een topweekend gehad!