Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Achterhoekweekend 15 -17 september - Forum Wereldfietser

Achterhoekweekend 15 -17 september

Ben Huve en Ingrid Stikkelorum organiseren dit jaar weer een lang Achterhoekweekend op NTKC terreinen het Masterveld en het Springendal .

Het lange weekend (3 dagen!) is van 15 t/m 17 september. Je bent welkom op donderdagmiddag/avond 14 september op het Masterveld bij Lochem. Vrijdag 15 september rijden wij via een mooie route naar het Springendal bij Ootmarsum. Zaterdag laten wij de tenten staan voor een rondrit vanuit het Springendal door het deels heuvelachtige NO Twente.

Zondag rijden wij ter afsluiting weer terug naar Lochem,

We houden het kleinschalig met maximaal 25 deelnemers. Je krijgt ruim op tijd per mail de detailinfo over het weekend, houd ook het forum in de gaten.

Wil je mee ? Stuur dan een mail naar bhuve(apenstaartje)hotmail(punt)com met vermelding van je WF lidnr, en mobielnr. in verband met je bereikbaarheid.

met vriendelijke groet,

Ben Huve


Deelname aan activiteiten van Vereniging de Wereldfietser is voor leden en hun partner en/of kinderen. Deelname is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Helaas! Wij zitten( voorlopig) vol met 25 aanmeldingen. Wil je eventueel nog mee dan kom je op een wachtlijst.


Groet,
Ben & Ingrid
Hoi Ben en Ingrid,
Ook ik ben te laat, zie ik. Graag zou ik meegaan. Misschien een idee om de mensen op de wachtlijst met elkaar ik kontact te brengen, zodat die gezamelijk een eigen route kunnen bedenken in dezelfde omgeving.
Wil dat met iemand anders wel organiseren.

Groetjes Francis
Alle deelnemers hebben vandaag een mail gehad met route info , tracks etc
Niet gekregen ? laat het even weten.

Wij hebben recent de tocht na gefietst en hier en daar nog aangepast, het is een mooie route geworden.

NB: In de preview op de agenda is per abuis bij Lochem het Masterveld vermeld , dit moet de Valkenbeld zijn.

Groet, Ben & Ingrid
Deelnemers Achterhoekweekend

Zoals in de mail van Ben stond vermeld ligt er vlak bij de camping in Ootmarsum een restaurant. Zaterdag 16 september ben ik van plan daar weer te gaan eten en vraag bij deze wie er nog meer zin heeft om mee te gaan. Met het restaurant heb ik afgesproken dat ik uiterlijk donderdag opgeef met hoeveel personen we komen. Kijk op de site van het restaurant voor het menu. http://www.schweinswirt-uelsen.eu .

Heb je zin om mee te gaan eten ? Laat het even weten via een PB.

groet,
Ruud
Ondanks de slechte vooruitzichten hebben we het redelijk droog gehouden en heb ik weer genoten van de mooie routes en prachtige kampeerterreinen!
Het was een fijn ntkc weekend,
bedankt Ben en Ingrid voor de mooie routes en de goede zorgen!

De groeps en andere foto's vind je op onderstaande link
https://plus.google.com/u/0/116871029770270514189
Nu de tocht weer verreden is, wil iemand de gps tracks delen? dan hou ik mijn verzameling van alle achterhoekweekend edities compleet :D