Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijwililgersweekend 17 - 19 maart - Forum Wereldfietser

Vrijwililgersweekend 17 - 19 maart

Onze vereniging drijft op vrijwilligers. Als blijk van waardering heeft het bestuur vrijwilligers uitgenodigd voor een goed verzorgd vrijwilligersweekend van 17 -19 maart a.s. in een fraaie omgeving in Overijssel. Uiteraard gaan we ook fietsen.

Er zijn vrijwilligers actief op vele fronten, als: deelnemer aan commissie, lid van voorbereidingsgroep, informant op beurzen, lezinggever op beurzen, cursusgever, organisator van activiteiten, medewerker aan activiteiten, lid van de redactie, medewerker aan een kookgroep, ondersteuner van de website of het forum, moderator van het forum, klusjesman of klusjesvrouw, of iets anders.

Het gaat hier om veel mensen. Het kan zijn dat wij iemand over het hoofd hebben gezien. Soms komt een e-mail niet aan. Ben jij actief geweest voor de vereniging, maar heb jij geen uitnodiging ontvangen en wil je wel graag komen op het vrijwilligersweekend? Stuur even een mailtje naar: activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl
De weersverwachting ziet er goed uit voor 17- 19 maart. Er zijn prachtige fietsroutes uitgezet
Ben je vrijwilliger voor onze vereniging en je hebt je heb je nog niet opgegeven, dan je kun je dat nog doen:
activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl
Helaas zijn de weersverwachtingen ietwat veranderd en werd het een herfstig weekend. Maar het weekend niet minder gezellig.
De zuurkool en boerenkool pasten goed bij het weer, goed bedacht! Ronald nam ons zaterdag mee naar warmere oorden, bedankt voor de boeiende lezing!
Jaap en Marlies, ontzettend bedankt voor de organisatie en de mooie route!
Alle anderen voor het meehelpen aan een geslaagd weekend!
Weer zin in het komende seizoen!!
Precies. Het was erg leuk (en het eten was beide dagen lekker). Ik ben heerlijk rozig geworden van al die frisse buitenlucht.
In ieder geval was het beter weer dan vandaag! De meeste regen viel 's nachts. Een regenbroek heb ik niet nodig gehad. Onderweg heb ik deze drie foto's gemaakt: de Lourdesgrot van Luttenberg, de Palthetoren op de Sprengenberg en - om alvast in de stemming voor de Paastocht te komen, een paasstalletje bij Dijkerhoek.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding