Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2e hands markt tijdens WF beurs in Bussum - Forum Wereldfietser

2e hands markt tijdens WF beurs in Bussum

Dag allemaal

Tijdens onze Wereldfietser beurs op 2 april a.s. is er ook weer een mogelijkheid om je overtollige spulletjes aan de man te brengen. Op de entresol is een tafel waar je het één en ander uitgestald kan worden. Via het forum kan je al bekendheid geven aan wat je wilt verkopen.

Ik zal een voorzetje geven en heb te koop;
Fiets/wandelschoenen van Shimano maat 47. Ze zijn niet veel gebruikt en in uitstekende staat.
De bijbehorende inklikpedalen van Shimano de PD-M324, dat zijn pedalen die je kunt gebruiken met en zonder "inklik" schoenen
Zadel van SQ lab model 602 active 15cm breed. Er zijn mensen die dit zadel geweldig vinden, maar ik heb het 2 weken gebruikt en kon er niet aan wennen.
2 binnenbanden 26 inches.
Die tafel voor de 2e hands markt kan dit jaar heel klein worden!
Ronald van der Perk schreef:Die tafel voor de 2e hands markt kan dit jaar heel klein worden!
{spatiepolitie} Waarschijnlijk wordt er maar één tweede hands markt aangeboden?{/spatiepolitie}

Ik denk dat het wel meevalt. Vorig jaar bleken er ook meer te staan dan aangekondigd op het forum.
Ik volg de spitsafbijter. Ik neem aan dat iedereen kan inbrengen en niet alleen leden (?).

Ik bied een ongebruikte, nagelnieuwe 2-persoons binnentent van de Sil Hexpeak F6a van Luxe Outdoor aan.
Toepassing: 2 á 3 seizoenenbinnentent, geschikt voor gebruik in een 1-stokstent.
Materiaal: high densitiy nylon mesh boven een strook nylon.
Grondzeil: 68D taffeta PU 4000 mm (bodembeschermer aangeraden).
Gewicht: 975 gram.
De tent is ontworpen om in een buitentent te hangen, maar kan ook zelfstandig staan.
Niet bijgeleverd: stok, haringen.
Links met gegevens en plaatjes:
http://retail.luxeoutdoor.de/index.php? ... duct_id=72