Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Let op je brievenbus - Forum Wereldfietser

Let op je brievenbus

Let goed op je brievenbus, want van een paar leden kwam al het signaal dat het nieuwe nummer van het prachtige tijdschrift "De Wereldfietser" vandaag door de brievenbus is gegleden.
Het vorige nummer had ik niet ontvangen, en heb ik nagestuurd gekregen van de ledenadministratie. Ik vernam dat er een andere distributeur is (vanuit België als ik het goed onthouden heb), en dat er meer leden hadden doorgegeven het blad niet ontvangen te hebben. Nu nog niets gezien, dus ik ben blij met deze reminder, ik ga nu een krukje pakken en bij de brievenbus zitten.
In Dordt is hij op de deurmat geland. Hij ziet er weer fraai uit!
In Utrecht ook - heb er weer met plezier in gelezen. Vooral het artikel van de framebouwers vond ik top.
Ook in Groningen heeft de post zijn werk gedaan.
Wim schreef:Ook in Groningen heeft de post zijn werk gedaan.
Aha, is de postbode kennelijk klaar. Gisterochtend was ze meteen al hier begonnen en is kennelijk nu in het noorden aangekomen. Zware baan!
Was gisteren al klaar in Groningen.
Ook In West Maas en Waal is het tijdschrift aangekomen!
En nog wel door een postbode op fiets gebracht!
Mooier kun je het niet krijgen!!
Ook hier de Holterberg over gekomen, samen met de Hoogtelijn door twee postelastieken bijeen gehouden.
Bladen om binnen van buiten te genieten :wink:
Welnu, woensdag was het dan eindelijk ook hier zover. Die postbezorger op de fiets bij Henk heeft zeker het hele rondje Nederland gedaan en is hier geëindigd. Kan ik mijn krukje eindelijk wegzetten.