Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Maaltijd Harskamperdennen - Forum Wereldfietser

Maaltijd Harskamperdennen

Welke feestmaaltijd op nazomerweekend Harskamperdennen

Indonesische rijsttafel
37%
18
Surinaamse heerlijkheden
20%
10
American BBQ
16%
8
Spaanse tapa's
16%
8
Italiaanse specialiteiten
10%
5

Op verzoek van het bestuur:

Van 1 - 3 september hebben we weer het traditionele nazomerweekend op kampeerterrein Harskamperdennen. Een van de hoogtepunten is altijd de feestelijke maaltijd op zaterdagavond. Bereidt door Inge, samen met haar kookploeg. Ieder jaar is weer een ander land aan de beurt.
Als democratische vereniging organiseren we dit jaar een inspraakronde.


Noot Hans:
Dit is de eerste keer dat er een poll gemaakt wordt op het nieuwe forum. Als iets niet goed werkt dan graag even melden in de reacties, dan probeer ik het op te lossen. Gedane meldingen hoeven niet herhaald te worden.
Het lijkt prima te werken!
Het lijkt als ik naar de tussenstand kijk inderdaad te werken maar zou het niet beter zijn dit op een bepaalde manier af te schermen voor mensen die níet komen? Nu kan ik (maar dat doe ik natuurlijk niet) anoniem jullie avondeten beïnvloeden.
@Travelmaster: Dan zou het in het besloten gedeelte moeten komen met het risico dat minder mensen het zien.
En wie weet, nodigt de maaltijd wel uit tot lidmaatschap :lol:

Wat me wel opvalt is dat het topic (nu) 184 keer geopend is en er maar 12 stemmen zijn. Maar dat kan te maken hebben met dat 172 mensen niet naar de Harskamperdennen gaan.
Precies. Maar wel met belangstelling voor de activiteit.
Ik weet zo ver vooruit niet of ik ga, maar voor een fijne BBQ waar ook aubergine, venkel en paprika geroosterd worden rijd ik graag een stuk om. Vandaar mijn stem.
Spaanse tapas!! Lekkerrr!
Inge is erg goed in Indonesische rijsttafel. Het staat denk ik niet toevallig op de eerste plaats!
De Indonesische maaltijd lijkt duidelijk favoriet. De inspraak loopt echter nog tot 20 augustus. Dan gaat Inge beginnen met de voorbereidingen . Heb je nog niet meegedaan aan de poll? Grijp dan snel je kans . Inge heeft er zin in! Jij ook?
surinaamse heerlijkheden
Nog vijf dagen om je stem te laten horen!
Met 40% is de Indonesische maaltijd de duidelijke winnaar. Inge kan met de voorbereidingen beginnen!
Zijn er nog mensen die op zaterdagmiddag willen helpen met hakken, snijden, roeren en braden? Het is altijd heel gezellig in de campingkeuken en samen maken we er iets moois van.
Hoi Inge. Ik kom eindelijk weer eens naar een wereldfietsweekend. Ik help ook mee in de keuken zaterdag. Tot dan.
Hallo,
ik vind het leuk om te helpen met hakken vanaf half drie.
Heb je daar wat aan?
Zal ik m'n eigen mes meenemen?
Harry Wagenaar komt ook.
Groet,
Marlies Scholtes