Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 5 juli 2017 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 5 juli 2017

Woensdagavond 5 juli fietsen we weer een Rondje Amsterdam. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug. Bedenk dat we in het donker eindigen, dus zorg voor goede verlichting en opvallende kleding. Overweeg het dragen van een helm.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast; je inbreng wordt gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we i.h.a. gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug.

Noteer vast de volgende Rondjes Amsterdam: 5 juli, 2 augustus, 6 september, 4 oktober, 1 november en 6 december.
Het Rondje Amsterdam viert op 5 juli met het 109e Rondje haar 9e verjaardag! We maken er een feestelijk Rondje van. :)
Woensdag is het perfect fiets- en terrassenweer. Zwoele zomeravond met weinig wind. :D
Heb je een leuke route? Kom er gerust mee.
Het is even geleden, maar wij gaan weer mee. :D :D
graag fiets ik vanavond mee. Maar: ben wellicht de oudste (qua leeftijd) deelneemster. Wat is jullie gemiddelde tempo?
groet, Marie-Laurence
het lukt me toch niet - maar ik plan wel in augustus te komen veel plezier vanavond! groet, ML
jansen1900 schreef:graag fiets ik vanavond mee. Maar: ben wellicht de oudste (qua leeftijd) deelneemster. Wat is jullie gemiddelde tempo?
groet, Marie-Laurence
Uit 1900? Das inderdaad kras, Marie-Laurence :lol:
Het was weer helemaal top. Gezellige drukte met veel bekende gezichten en ook Erik en Carla weer in ons midden. Een prachtige tocht over de IJsselmeerdijk naar Marken. Gebak en koffie/thee bij het Taveerne aan de haven. Cok liet ons nog even de bijzonderheden van het eiland zien. Een prachtige zonsondergang over Waterland. Al met al weer een heel geslaagde tocht.