Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2017 28-29 oktober - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2017 28-29 oktober

Afbeelding

Dit jaar geen trekkershutten maar origineel ingerichte Finse Kota's!

We gaan van station Deventer, vrijdag mogelijkheid tot kamperen op de stadscamping, langs de IJssel de achterhoek in waar we kamperen op 2 km van het vesting-en boekenstadje Bredevoort. http://www.campingwalfort.nl
In Bredevoort probeer ik een restaurant te regelen voor de liefhebber. Bij aanmelding graag aangeven of je uit eten wilt.
Zondag fietsen we terug naar Deventer, in een eerder jaar was het mogelijk de auto achter te laten bij de stadscamping, ik ga ervan uit dat dit nog zo is maar deze details worden nog uitgewerkt.

We verblijven op Camping t Walfort, gelegen tussen Aalten en Bredevoort.
Er zijn 3 Kota's, plaats voor 12 personen. Ze worden voor ons vrij gehouden tot 15 september! Wacht niet te lang met aanmelden.
Prijzen: € 14,30 pp.n ( waarschijnlijk iets minder ivm vroegboekkorting maar inclsuief alle toeslagen is het maximaal € 14,30 p.p )

Kamperen
€ 9, --1 persoon / tent
€ 14,--2 persoon/ tent

Aanmelden:
vaneedenmarjan(add)gmail.com

Aan de routes wordt gewerkt.
Inmiddels zijn 8 plaatsen in de kota's bezet. Fijn dat er animo is!
Leuk! Nu al zin in. Neem uiteraard weer mijn eigen Koto mee :wink:

groet,
Ruud
Natuurlijk ga ik waarschijnlijk weer mee, maar ook ik slaap liever in mijn eigen tentje.
Hoi Ruud en Marc,
Gezellig!, Jullie staan genoteerd, Marc als waarschijnlijk :wink:


Er zij nog 3 plaatsen in een hut/kota
Wie wil dat weekend een dagje extra fietsen?
Maar heeft zich opgegeven voor de kota.
Kom gezellig bij mij logeren. Ik woon in Zutphen.
Ik heb drie logeerbedden.
francisroelofs@upcmail.nl
Update:

Nog 2 plaatsen vrij in een kota.
Marjan,

heb je nog een plek in een kota?

Ger 64
Ger64 schreef:Marjan,

heb je nog een plek in een kota?

Ger 64
Hoi Ger,
Ja er is nog plek.
Zou je per mail willen laten weten of je 1 plek wilt? vaneedenmarjan(add)gmail.com
Groet, Marjan
De plaatsen in de kota's zijn bezet.
Ik heb een reservelijst waarop nu 1 persoon staat.

Met de tent is volop plek.
Hi Marjan,

Ik heb de smaak weer te pakken na het fijne weekend op de Harskamperdennen.

Indien mogelijk zou ik als tweede op de lijst voor de Kota willen worden geplaatst?

Zo niet dan zal het kamperen worden.

met vriendelijke groet,

Roald Haanstra
Zoals ik zondag al tegen Marjan heb gezegd ga ik ook mee, en slaap ik in mijn eigen tentje. Het 'onder voorbehoud' is vervangen door 'definitief' :)
roaldrihson schreef:Hi Marjan,

Ik heb de smaak weer te pakken na het fijne weekend op de Harskamperdennen.

Indien mogelijk zou ik als tweede op de lijst voor de Kota willen worden geplaatst?

Zo niet dan zal het kamperen worden.

met vriendelijke groet,

Roald Haanstra
Hoi Roald,
Gezellig en wat leuk dat je de smaak weer te pakken hebt na de Harskamperdennen, ik herken dat gevoel! :D
Ik heb je genoteerd, echter wel al als 3e reserve voor een kota.
Zodra er een plaats vrij voor je is, laat ik het weten. Bij geen bericht van mij sta je op als kampeerder.
Vriendelijke groet,
Marjan
Update met betrekking tot de aanmeldingen en wachtlijst.

3 wachtenden voor u voor een plaats in een kota.

Inmiddels 15 kampeerder wat totaal van 11 tentjes betekent.

De routes heb ik voorgefietst, zoals in de begintekst staat dat we "vanuit Deventer langs de IJssel fietsen" wijzigt in de tekst "zondags komen we via de IJssel terug Deventer in". Dat is net even mooier. Routes moet ik nog wel fine-tunen maar worden gedeeld zo rond eind september.
Slecht nieuws voor de noorderlingen die met trein reizen.
Werkzaamheden aan het spoor tijdens het weekend van de Huttentrektocht.. :evil: Tussen Zwolle en Deventer rijden geen treinen, er worden bussen ingezet. Niet alleen dat weekend maar ook de vrijdag ervoor al..

Wel is het mogelijk om je auto gratis te parkeren bij de grote parkeerplaats tegen de stadscamping van Deventer aan. Vanaf deze plaats fietsen we gezamenlijk naar het Centraal Station van Deventer.
Lieden uit Amsterdam/Rotterdam/Maastricht/Den Bosch kunnen allemaal rond 10:00 op station zijn.

Meer info volgt nog, ook precieze vertrektijden maar bovenstaande info leek me van belang voor de noorderling.
De Routes zijn naar alle deelnemers verstuurd.
Inmiddels zijn we met 12 hutbewoners en 27 kampeerders.

Je kunt nog kamperend mee.
Besluit je te wachten tot allerlaatste moment om mee te gaan, geen probleem!
Je kunt zaterdagochtend aanhaken in Deventer,
echter uit eten reserveer ik de aanmeldingen vandaag.
Dus wil je niet zelf koken, dan graag vandaag nog aanmelden.

Er zijn naast de 12 huttenbewoners 30 kampeerders, in totaal gaan 31 mensen uit eten.
En het wordt héérlijk Hollands herfstweer, echt genieten!
Overigens gaan er 32,5 mensen mee, want die kleine smurf van mij doet ook weer de huttentocht. :lol:
Bedankt voor het organiseren van deze tocht het was erg gezellig.
De zon, de regen en het restaurantje in Bredevoort, top!
Ook de tocht van zondag was een echte “blast”

Groet,

Raymon
Marjan,

Bedankt voor de organisatie. Je hebt weer een mooi stukje Nederland laten zien. Ondanks dat het vandaag wel bikkelen was. Ik heb er weer van genoten.