Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 6 september 2017 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 6 september 2017

Ieder eerste woensdagavond van de maand fietsen we weer een Rondje Amsterdam. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug. Bedenk dat we weer in het donker eindigen, dus zorg voor goede verlichting en opvallende kleding. Overweeg het dragen van een helm.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig. Heb je een idee voor een mooie route of bestemming, kom er gerust mee.

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. Onderweg of na afloop drinken we i.h.a. gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug.

Noteer vast de volgende Rondjes Amsterdam: 6 september, 4 oktober, 1 november, 6 december, 3 januari en 6 februari.
Terug van vakantie kriebelt het al weer.
Aan het weer hoeft het vanavond niet te liggen. De buiigheid maakt in de middag plaats voor zonnige perioden al waait er een stevig windje. Het kan dus een mooi fietsrondje worden.
Denk aan opvallende kleding en verlichting. Het wordt al weer vroeg donker.
Door omstandigheden kan ik er zelf helaas niet bij zijn maar ik verheug me al op het Rondje Amsterdam van 4 oktober.
Veel plezier.