Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsreceptie 7 januari 2018 - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsreceptie 7 januari 2018

Wij nodigen alle leden uit voor de traditionele nieuwjaarsreceptie om met elkaar te toosten op een gezond en gelukkig 2018! We maken er in de Kargadoor een gezellig samenzijn van. Er is voldoende gelegenheid om onder het genot van een drankje en een hapje met elkaar te praten over gemaakte reizen en/ of reizen die in het verschiet liggen. Natuurlijk ontbreekt een spreker met een avontuurlijk verhaal en pakkende beelden over een fantastische fietsreis niet. Marens Beckers heeft een fietsreis gemaakt door Oost- en Zuidelijk Afrika en komt hierover vertellen.

In een jaar tijd fietsen zij ruim 7000 km van Dar es Salaam in Tanzania door Malawi, Mozambique, Lesotho, Swaziland en Zuid-Afrika naar Madagaskar; slingerend over prachtige, rode zandwegen en kamperend bij dorpshoofden, ziekenhuizen en scholen. Het is een life-changing reis, die haar perspectief op werk en ontwikkelingssamenwerking verandert en waarna Afrika voor altijd een plekje in haar hart verovert.

Wij kijken ernaar uit iedereen weer te mogen zien en het glas met elkaar te kunnen heffen.

Namens het bestuur

Eric Picard
Voorzitter

Lokatie:
De Kargadoor
Oudegracht 36
Utrecht

Kom je op de fiets dan kun je die voor de deur kwijt. Met de trein is het een klein stukje lopen vanaf Centraal Station. De auto kan je kwijt in een parkeerplaats maar goedkoper is het om gebruik te maken van een P+R.

Pizza na afloop?

Liefhebbers kunnen na afloop mee pizza-eten in La Grotta in een historische werfkelder naast de Kargadoor. Meer informatie over het programma volgt. Houd de website en het forum in de gaten.

Laat S.V.P. even weten of je komt door op de grijze plus rechtsonder dit bericht te klikken. Dan krijgen we ongeveer een idee hoeveel mensen we kunnen verwachten.
Je bent welkom vanaf 13:00 uur. Om 13:30 beginnen we met het programma.
Omdat ik nog steeds geen plusje kan geven laat ik op deze wijze weten dat ik aanwezig ben op de Nieuwjaarsreceptie. Waarschijnlijk komen we met zijn 2-en.
Ook bij mij werkt het "Plussen" niet, dus ook ik meld me op deze manier aan (1 pers.)
Bij mij werkt het plusteken ook niet, maar ik kom wel naar de nieuwjaarstoestand toe.
Dagdag,
Nora
Bij mij werkt het plusteken ook niet, maar ik kom wel naar het nieuwjaarsgebeuren toe.

dagdag,
Nora
Ook ik kom graag naar de nieuwjaarsborrel.
Ben er helaas niet, ik moet de grote Kerstster van de bovenste wiek van mijn molen in Kolham afhalen. Ik ben daar iedere zondag als molenaar actief. Wel een mooi fietsjaar 2018 voor alle leden!
Wij komen ook !

Ben & Ingrid
ben huve schreef:Wij komen ook !

Ben & Ingrid
Ha die Ben, gezellig!
Beste Eric Picard en alle anderen,

De receptie kijk ik naar uit maar ik wordt geconfronteerd met een Ajax-fout en 'n 'lovetoggle"als ik de grijze +

aanklik, En dat voor iemand die niks met voetbal heeft en voortdurend op zoek is naar die ene 'Love Toggle ' !?

Ronald Haanstra
Klopt, dan staat er vermeld:
AJAX-fout
No route found for "GET tlove/toggle/296229"
ik kom ook, en het groene plusje werkt bij mij ook niet :)
Anita
Bestuur schreef:
ma 04 dec, 2017 22:15
Laat S.V.P. even weten of je komt door op de grijze plus rechtsonder dit bericht te klikken. Dan krijgen we ongeveer een idee hoeveel mensen we kunnen verwachten.
De "plusjes" werken op dit moment niet. Wil je langskomen, dan kun je het in dit topic melden, maar het is niet verplicht. Alle leden zijn van harte welkom. Introduceés ook, maar laat dan dan even weten via een berichtje aan het bestuur.
Het gaat mij (ons) helaas niet lukken. Jammer, mede omdat ik graag even FtF had willen overleggen over het tentenveld bij de F&Wbeurs. Gelukkig wel mailcontact met Bert Sitters, we komen er vast wel uit.
ook ik ben er bij de Nieuwjaars bijeenkomst weer graag bij, sorry dat ik me pas laat aanmeld, geen grijs + knopje gevonden
tot morgen
Eveline
Ik kom morgen ook.
Groetjes Henk
Torenvalk60 schreef:
za 06 jan, 2018 21:11
Ik kom morgen ook.
Groetjes Henk
Als Henk er is, komt alles goed.
Last minut reactie, ik kom ook
Tijdens de nieuwjaarssreceptie in de Kargadoor heb ik enkele foto's gemaakt. Mocht je ze willen bekijken dan kun je ze hier vinden.

https://www.dropbox.com/sh/sun3ewc61kxs ... M9Jfa?dl=0