Beste Wereldfietser,

Ik heb zelf 6 jaar in Afrika gewoond en een fietsreis van een jaar door Oost en Zuidelijk Afrika gemaakt. Omdat ik mijn fietservaring door dit geweldige continent graag wil delen met andere wereldfietsers, wil ik de tweede helft van dit jaar (rond sept/okt/nov) een fietstocht naar een Afrikaans land organiseren. De landen waar ik nu aan denk zijn Oeganda óf Tanzania óf eventueel Zuid Afrika.

Ik heb al lokale contacten en een paar routes in gedachten, maar ik zou eerst graag een inventarisatie willen maken van het aantal geïnteresseerden in een fietstocht in Afrika en de wensen van deze geïnteresseerden (b.v. landen, accommodatie, type wegen, aantal km per dag, etc.).

Dus mocht je eventueel interesse hebben, zou je dan onderstaande vragenlijst in willen vullen, zodat ik een eerste inzicht heb in het aantal mogelijk geïnteresseerden en het type reis dat ik verder uit kan werken? Je kan de vragenlijst invullen door op deze link te klikken: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform

Mid/eind februari ben ik van plan om een informatiedag te organiseren voor geïnteresseerden (de exacte datum volgt z.s.m.)

Mochten er nog verdere vragen zijn, dan kan je mij ook altijd mailen op laurasmeets@gmail.com of bellen/whatsappen op 06 1939 2915.

Ik zie uit naar je reactie en alvast bedankt voor de interesse en het invullen van de vragenlijst!

Een avontuurlijke groet,
Laura