Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs

Deze week de nieuwe ledenpas ontvangen."Biedt korting op de toegang tot de Wereldfietsbeurs...." staat erbij te lezen.
Heb ik iets over het hoofd gezien? Het laatste wat ik over die beurs las, was dat werd gezocht naar een nieuwe lokatie. Ik kan er nu niets meer over vinden. Zoek ik niet goed?
Op de Nieuwjaarsbijeenkomst van de Wereldfietser op 7 januari werd meegedeeld dat de beurs waarschijnlijk zondag 8 april in Ede wordt gehouden.

Jan
Ik vroeg het me ook al af! Er stond niets over in het nieuwe blad. Dus nu moet ik de agenda op de site maar goed in de gaten houden zeker?
Ik zou graag als wereldfietser lid naar de beurs gaan maar ben nog benieuwd naar wat kost het? En kan ik mijn vader meenemen die geen lid is.
Ben nog nooit naar deze beurs geweest, maar aangezien het om de hoek van mijn ouders in Bennekom is lijkt me dit wel leuk. Mijn vader is altijd erg geinteresseerd in techniek en dit leek mij wel een leuk vader, dochter uitje.
@kathy78:
Ik meen me te herinneren dat ik bij eerdere bezoeken als lid €4,- en als niet-lid €5,- entree betaalde.
Dus ja, ook voor niet-leden van de Wereldfietser toegankelijk.

Jan
Het zou handig zijn als de aankondiging op de homepage vermeldde waar het echt is middels een adres. Nu mag ik zoeken naar "het historische gebouw waar vroeger de ENKA fabriek was gevestigd, in Ede, ... in het testcentrum voor al de fietsen die geproduceerd worden door de Accell, ... vlakbij het geografisch middelpunt van Nederland... dicht aan de A12 en op een paar honderd meter afstand van het NS Intercity station Ede-Wageningen".
Ook zou het handig zijn om te vermelden van hoe laat tot hoe laat het is, hoe je aan kaartjes kunt komen, wat die kosten, of ook niet-leden mogen komen (op "onze eigen beurs") en of je plaatsen moet reserveren.
De Fietser
Adres: Akulaan 2, 6717 XN Ede
Openingstijden:
donderdag 10:00–17:00
vrijdag 10:00–17:00
zaterdag 10:00–17:00
zondag 10:00–17:00
maandag Gesloten
dinsdag Gesloten
woensdag 10:00–17:00

Telefoon: 0318 583 199

"Nb Op zondag 8 april organiseren we weer onze eigen Wereldfietsbeurs." lees ik.
Fijn dat de beurs vijf dagen duurt... :?: :?: :?: :?: :?:
Maar zijn er alleen fietsen van de Accel-groep? Er staat in de aankondiging: "Al de modellen van de Accell groep worden daar gepresenteerd en er is een testcircuit waar je de fiets van je keuze kunt uitproberen. Ook zijn er kinderfietsen, E-bikes, onderdelen, gereedschap en een leuk museum."
Leon schreef:
do 01 feb, 2018 15:32
Fijn dat de beurs vijf dagen duurt... :?: :?: :?: :?: :?: ...."
Het is maar een zon-dagje (8 april). Wel leuk dat er ook wat te fietsen is, ook voor kinderen. Leuke locatie. (waar zit dat duimpje ...)
Leon schreef:
do 01 feb, 2018 15:32
Maar zijn er alleen fietsen van de Accel-groep?
Goede vraag...
fietsjunks schreef:
do 01 feb, 2018 17:25
Leon schreef:
do 01 feb, 2018 15:32
Maar zijn er alleen fietsen van de Accel-groep?
Goede vraag...

De Fietser is een testcentrum van Accell. Zij willen geen concurrerende merken in hun centrum. We hebben echter overlegd. Kleine bouwers van specifieke vakantiefietsen zien zij niet als concurrent. Deze zijn dus welkom als standhouder op de beursvloer.
Met wie kunnen (potentiële) standhouders contact opnemen voor vragen?
Rix schreef:
do 01 feb, 2018 21:22
Met wie kunnen (potentiële) standhouders contact opnemen voor vragen?
Met Fred Kok: fredkok58(apenstaartje)gmail(punt)com
Dag allemaal,

Ik zie veel vragen over de beurs. Het organiseren van de beurs gaf dit jaar veel problemen omdat het vinden van een juiste locatie lastig was.

Zoals jullie hebben gezien wordt de beurs dit jaar gehouden in Ede, in het gebouw De Fietser, Akulaan 2.

Het gebouw van De Fietser is voor iedereen kosteloos toegankelijk. De prijs voor het bijwonen van de lezingen en workshops was op het moment dat de aankondiging op de site werd gezet nog niet bekend maar is €4 voor leden van de WF en €5 voor niet leden.

Voor meer info zie de activiteiten agenda.

Voor informatie en aanmelden vrijwilligers of exposanten graag contact opnemen met vrijwilligerswfbeurs2018@gmail.com