Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buitenlandtocht-light naar idworx in Wachtberg bij Bonn (D) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Buitenlandtocht-light naar idworx in Wachtberg bij Bonn (D)

Ik heb ze een mail gestuurd
We kijken er erg naar uit. Is al bekend wanneer de GPS tracks beschikbaar zijn? Die zouden het navigerende leven wel makkelijk maken. Ook al is het een bewegwijzerde route.
Ik heb van alle dagen tracks gemaakt met hoogteprofiel inclusief uitloop naar Vaals (camping Hoeve De Gastmolen) de laatste dag (paar km extra) en een ritje Vaals - Maastricht CS op zaterdag. Deze tracks worden door Bert gedeeld bij aanmelden.
Ook de camping aan de rijnoever een mail gestuurd.
WillemT schreef:
za 07 jul, 2018 13:54
Ik heb van alle dagen tracks gemaakt met hoogteprofiel inclusief uitloop naar Vaals (camping Hoeve De Gastmolen) de laatste dag (paar km extra) en een ritje Vaals - Maastricht CS op zaterdag. Deze tracks worden door Bert gedeeld bij aanmelden.
Gaaf! Fijn dat ze er zijn. Ik zal Bert eens benaderen.
Hoe laat moeten we ongeveer klaar staan bij het station in Arnhem?
mightytheo schreef:
zo 08 jul, 2018 23:49
Hoe laat moeten we ongeveer klaar staan bij het station in Arnhem?
Alle deelnemers ontvangen bericht.
Anke* schreef:
vr 06 jul, 2018 20:46
Ik heb ze een mail gestuurd
Ha die Anke,

Ik ben weer thuis uit Frankrijk. Heb jij al bericht gehad van de camping Rijnoever of ze die vrijdag van de Vierdaagse nog plaats hebben?

Groetjes,

Bert
Edith* schreef:
zo 08 jul, 2018 09:56
Ook de camping aan de rijnoever een mail gestuurd.
Edit heeft een keurige reactie ontvangen. Ze hebbben voor haar een plaatsje vrij op die vrijdag.
Ik heb vandaag ook bericht ontvangen, omdat ze nogal vol zitten moesten ze even overleggen.

Maar we zijn van harte welkom.
Midden op het caravanveld kunnen we onze tenten neerzetten. Ik ben contactpersoon dus niet zelf naar ze mailen maar even aan mij laten weten of je vrijdagavond al komt kamperen, dan geef ik door aan hen hoeveel mensen er komen

Edith is alvast de eerste
Willem T heeft zich afgemeld en kan ook de camping in Vaals niet organiseren.
Is hier wel belangstelling voor?
Ach wat jammer Willem!
Ik zat zelf te denken aan de ntkc camping in St Geertruid voor de terugweg, of ligt dat te ver uit de route?
Er gaan 3 deelneemsters naar de camping in Vaals. Je kunt zelf met de camping contact opnemen.
Sint-Geertruid is nog even verder. Voor een mooie route liggen er een paar heuvels.
Edith* schreef:
zo 15 jul, 2018 15:23
Willem T heeft zich afgemeld en kan ook de camping in Vaals niet organiseren.
Is hier wel belangstelling voor?
Sorry, late reactie. Ik vermoed dat wij direct doorcrossen richting dichtstbijzijnde treinstation met doorgaande verbinding naar het Westen.
Tot nu toe zijn we met 5 kampeerders aanstaande vrijdagavond op "Oosterbeeks Rijnoever".
Als er mensen zijn die zich nog niet aangemeld hebben, doe dat dan nog even.
Ik mail ze vanavond met hoeveel we definitief komen
Zaterdag 21 Juli vertrokken de Wereldfietsers naar idworx in Duitsland.
Ik heb ze even uit gezwaaid vanuit station Arnhem.
Had ook foto's gemaakt maar helaas is er iets mis gegaan heb er nog 2 over die vind je op onderstaande link.
Goede reis gewenst.

https://plus.google.com/u/0/photos/1169 ... qJDHuuWmFg

groetjes Henk
Leuke groep zo.

Beetje laat van mij maar nog een fijne trip toegewenst (zal wel lukken in Duitsland ;)) :)
De tent hangt te drogen, was is gedaan, het zit er weer op.
Het was een mooie tocht, dank je wel Willem voor de prachtige routes waardoor de Eiffel en de Ardennen goed te beklimmen en te bedalen waren. Doordat we vrij hoog zaten viel de warmte 'snachts enorm mee. Vaak vertrokken we al om 7 uur waardoor de eerste uurtjes ook nog goed te doen waren. op het heetst van de dag een siësta aan het water en zo kwamen we de dagen wel door.

Dank je wel Gerrit Gaastra voor de enorme gastvrije ontvangst. Na een rondleiding door de werkplaats kon er proef gefietst op worden op alle modellen en later stond er ook nog een monteur klaar voor eventuele fietsreparaties! Wat een service!
savonds kwam er een foodtruck met houtoven om verse pizza's te bereiden en met de nodige koude drankjes bleef het nog lang gezellig! Nooit geweten dat een pizza met nutella zo lekker kon zijn.

Al met al een topweek, goed gezelschap, mooie omgeving en het meest zomerse weer wat ik ooit gehad heb op een fietsreis.

fotos: https://photos.app.goo.gl/XTbaR1FbWQJR2aoj6
Mooie foto's Anke! En wat een vorstelijke ontvangst door Gerrit Gaastra! Ik hoop dat het qua temperatuur een beetje te doen was, de teller stond hier op een gegeven moment op 36 graden in de schaduw. Door familieomstandigheden was ik verhinderd om mee te gaan. Maar van de voorpret (puzzelen op de kaart, gps-files maken) heb ik wel genoten. Wieweet komt er een keer een herkansing :-)
Was heel leuk jullie allemaal hier te mogen ontvangen! Ik ben ook heel blij weer eens te zien dat de wereldfiets-cultuur zo sterk geleefd wordt in NL.