Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vooraankondiging Harskamperdennen 31 augustus - 2 september 2018 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Vooraankondiging Harskamperdennen 31 augustus - 2 september 2018

Mooie reactie Bert.
Ik begrijp Leon ook maar fijn als dit in een positieve sfeer wordt aangepakt. In mijn team heb ik een security Officer. Hij heeft zich de afgelopen maanden alleen maar bezig gehouden met GDPR. Mocht daar behoefte aan zijn kan ik hem wel vragen om een risico analyse te doen.
Tot die tijd lijkt me het voorstel van het bestuur een mooie praktische (tussen)oplossing.
bij deze meld ik me ook aan
ik weet nog niet of ik vrijdag nacht of zaterdag middag kom
dit heeft zoals altijd te maken met mijn werk
zaterdag zal ik me dan ook zoals elke jaar melden bij de kookploeg:)

groet john
Laura Smeets schreef:
za 14 jul, 2018 17:43
We stellen daarom voor dat de mensen die het toch niet fijn vinden om het Eventbrite programma te gebruiken, een persoonlijke email sturen naar de tochtorganisator.
Fijn. Zouden jullie dit ook willen vermelden bij de echte aankondiging? Dit is immers alleen een vooraankondiging.
Bert heeft deze vooraankondiging gedaan, dus ik neem aan dat hij de organisator is? Ik heb zijn privé-adres wel.

(Ik heb zelf in het verleden menig wf-weekend georganiseerd, in mijn eentje. Dat ging een stuk soepeler.)
Hoi mensen,

Goed bezig maar i heb nog 1 vraag.

Ik ben nog geen lid

> Deelname aan het weekend is uitsluitend voor leden en introducees.

stel ik wil met 2 komen, is dat dan ok? Introducees geeft me het gevoel dat een bestaand lid mij moet begeleiden :-)?
Leon schreef:
ma 16 jul, 2018 09:33
Laura Smeets schreef:
za 14 jul, 2018 17:43
We stellen daarom voor dat de mensen die het toch niet fijn vinden om het Eventbrite programma te gebruiken, een persoonlijke email sturen naar de tochtorganisator.
Fijn. Zouden jullie dit ook willen vermelden bij de echte aankondiging? Dit is immers alleen een vooraankondiging.
Bert heeft deze vooraankondiging gedaan, dus ik neem aan dat hij de organisator is? Ik heb zijn privé-adres wel.

(Ik heb zelf in het verleden menig wf-weekend georganiseerd, in mijn eentje. Dat ging een stuk soepeler.)
Het nazomerweekend op de Harskamperdennen is met vorig jaar 110 deelnemers een stevige klus. Diverse vrijwilligers nemen een deeltaak op zich. Zodra het programma rond Is, zullen wij dit publiceren. Er wordt echter nog hard aan gewerkt.
Om aan de wens aan informatie tegemoet te komen is informatie verstrek over hetgeen bekend is.
Leon schreef:
ma 16 jul, 2018 09:33
Laura Smeets schreef:
za 14 jul, 2018 17:43
W

(Ik heb zelf in het verleden menig wf-weekend georganiseerd, in mijn eentje. Dat ging een stuk soepeler.)
Beste Leon,

Ik kijk met plezier terug naar de door jou in het verleden georganiseerde tochten door o.a. het fraaie Limburgse landschap

Ook Ik spreek uit ervaring. Ik heb recent nog een weekend kamperen rond de Wereldfietsbeurs georganiseerd en komende zaterdag start de buitenlandtocht.

De Harskamperdennen is tegenwoordig echter van veel zwaarder kaliber. Een team van vrijwilligers moet echt alle zeilen bijzetten en coördineren om er weer een geslaagd weekend van te maken. Ik hoop dat jij hiervoor begrip voor op kunt brengen.

Ben jij ook van de partij?

Kun jij ook een tocht uitzetten over de Veluwe en begeleiden?

Groetjes uit Megen aan de Maas,

Bert
Als de afd communicatie mij een emailadres geeft kan ik me aanmelden :D
Leon schreef:
ma 16 jul, 2018 20:47
Als de afd communicatie mij een emailadres geeft kan ik me aanmelden :D
Komt voor elkaar. Tot ziens op de Harskamperdennen. Ga je voor die tijd nog een mooie fietstocht maken?
Dag,

Ik ben nieuw! heb belangstelling voor het weekend in augustus. Hoeveel km wordt er per dag gefietst?
zomer schreef:
za 28 jul, 2018 17:14
Dag,

Ik ben nieuw! heb belangstelling voor het weekend in augustus. Hoeveel km wordt er per dag gefietst?
Wij fietsen zaterdag 1 september 65 - 80 km. Hangt er vanaf welke groep je kiest. Dit regelt zich vanzelf. Bij de Wereldfietser voel je je onmiddellijk thuis. Je bent van harte welkom.
Beste Jaap, ik zie geen rekeningnummer op mijn bevestiging van aanmelding (via die Eventbrite) staan. Kan ik anders ter plekke betalen (en dat mijn aanmelding dus wel blijft bestaan)?
Groet Tineke
Activiteitencie WF schreef:
zo 29 jul, 2018 19:10
zomer schreef:
za 28 jul, 2018 17:14
Dag,

Ik ben nieuw! heb belangstelling voor het weekend in augustus. Hoeveel km wordt er per dag gefietst?
Wij fietsen zaterdag 1 september 65 - 80 km. Hangt er vanaf welke groep je kiest. Dit regelt zich vanzelf. Bij de Wereldfietser voel je je onmiddellijk thuis. Je bent van harte welkom.
Andere jaren, of in ieder geval van 1999 tot vorig jaar, was het altijd zo dat om te beginnen niets moet.
Niet iedereen gaat mee met een groep. Sommige (best veel) mensen gaan helpen met koken,omdat ze dat leuk vinden. Anderen doen lekker weinig. Nog anderen gaan zelf fietsen of met nog anderen. Weer anderen gaan een deel van een tocht mee met een groep en haken dan af en fietsen zelf ergens. Zelf ben ik meerdere malen een groep 'kwijtgeraakt' en ben dan later aangesloten bij een andere of een andere keer het hazenpad gekozen omdat het toch wel hard regende.... :lol:
Kortom vrijheid blijheid!
Wat is het dichtstbijzijnde station, Apeldoorn of Barneveld? Misschien wil ik wel meedoen.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 08 aug, 2018 10:01
Wat is het dichtstbijzijnde station, Apeldoorn of Barneveld? Misschien wil ik wel meedoen.
Barneveld is dichterbij (scheelt bijna 8 km).

Andere optie is Ede-Wageningen. Ligt qua afstand er tussen in maar leuke route (grotendeels over fietspaden door de bossen).
Martin E. van Doornik schreef:
wo 08 aug, 2018 10:01
Wat is het dichtstbijzijnde station, Apeldoorn of Barneveld? Misschien wil ik wel meedoen.
Leuk als je komt Martin. Veel mensen kennen jouw naam van het forum. Nu kunnen ze jou in het echt ontmoeten.

Station Barneveld aan het kippenlijntje ligt het meest dichtbij Je kunt van Groningen naar Amersfoort en daar overstappen. Wel uitchecken en opnieuw inchecken.
Voor Apeldoorn moet je overstappen in Zwolle en Deventer.
Ede-Wageningen lijkt voor jou vanuit het hoge noorden niet zo handig.

Zien we je op de Harskamperdennen met jouw fiets met die fraaie stickers?
bert sitters schreef:
wo 08 aug, 2018 10:42
Martin E. van Doornik schreef:
wo 08 aug, 2018 10:01
Wat is het dichtstbijzijnde station, Apeldoorn of Barneveld? Misschien wil ik wel meedoen.
Leuk als je komt Martin. Veel mensen kennen jouw naam van het forum. Nu kunnen ze jou in het echt ontmoeten.

Station Barneveld aan het kippenlijntje ligt het meest dichtbij Je kunt van Groningen naar Amersfoort en daar overstappen. Wel uitchecken en opnieuw inchecken.
Voor Apeldoorn moet je overstappen in Zwolle en Deventer.
Ede-Wageningen lijkt voor jou vanuit het hoge noorden niet zo handig.

Zien we je op de Harskamperdennen met jouw fiets met die fraaie stickers?
Ik heb al gekeken op de site van NS en de spoorkaart van Nederland. Ik heb wel een grote tent, welke in tweeën deelbaar is. Zie foto onder: de rechter helft kan thuis gelaten worden. Moet die nog eerst even bekijken en dan nog uitzoeken wat voor andere spullen mee kunnen. Mijn kleine tent uit 1977 is al zo oud geworden en een paar jaar geleden naar de stort gebracht. Ik heb m'n ANWB-campingkaartje nog. Wel even overleggen met m'n vrouw.
Het zijn geen stickers op mijn fiets maar echt erop geverfd. Die heb je ook gezien in Retie, Bert Sitters.

Afbeelding
@Martin,
Ik heb inderdaad jouw fiets gezien in Retie, maar dat was heel lang geleden.
Weet jij of er een graanmolen is in de buurt van de Harskamperdennen?
bert sitters schreef:
wo 08 aug, 2018 13:38
@Martin,
Ik heb inderdaad jouw fiets gezien in Retie, maar dat was heel lang geleden.
Weet jij of er een graanmolen is in de buurt van de Harskamperdennen?
Ja, dat was in maart 2010, maar nog steeds dezelfde fiets en er zijn meer vlaggetjes bijgekomen! :wink:
De molens in de buurt van Harskamp zijn:
De Puurveense Molen in Kootwijkerbroek (nieuw gebouwd)
De Hoop in Garderen (meelverkoop)
De Walderveense Molen in Walderveen
De Hoop in Lunteren
Standerdmolen Den Olden Florus in Terschuur (meelverkoop)
Kijk maar op www.molendatabase.nl
Ik heb met m'n vrouw overlegd en ik kom naar de Harskamperdennen!
Maar het aanmelden op eventbrite lukte me als nieuwe aanmelder niet! Er is geen apart venstertje waar ik een nieuw wachtwoord kan aanmaken. Zonder wachtwoord niet mogelijk.
Het zou jammer zijn als we Martin (en anderen) moeten missen omdat het aanmelden niet soepel verloopt!