Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vooraankondiging Harskamperdennen 31 augustus - 2 september 2018 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Vooraankondiging Harskamperdennen 31 augustus - 2 september 2018

Activiteitencie WF schreef:
wo 15 aug, 2018 22:31
Martien schreef:
wo 15 aug, 2018 13:00
rondje Vierhouten 67,6km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\2296436.gpx-1.xml

rondje rondje Hulshorsterzand- Vierhouten 80,7km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\2296181.gpx-2.xml

rondje Posbank 81km, C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\1171109.gpx.xml
De URL's lijken te verwijzen naar een locatie op de computer van degene die het bericht geplaatst heeft. Ik kan ze in elk geval niet openen. Maar misschien ligt het aan mij en kan iemand uitleggen hoe het moet?
Is opgelost.
Top, dank je!
Vraag voor Jaap.
Op forum stelde ik 31-7 een vraag, waar tot nu toe geen reactie op kwam. Dus nogmaals de vraag:
Ik zie geen rekeningnummer op mijn aanmelding (via Eventbrite) staan. Overigens lees ik hierboven 1 reactie van iemand die het ook niet kan vinden: het zou 'ergens aan de rechterkant van de ticket' moeten staan: maar ik zie het niet!
Groet Tineke Karsten
PS Via Eventbrite probeerde ik dit bericht ook aan je te versturen; dat stuit steeds op 'teveel tekens'. ...hoeveel ik ook minder.
Karst schreef:
vr 17 aug, 2018 14:17
Vraag voor Jaap.
Op forum stelde ik 31-7 een vraag, waar tot nu toe geen reactie op kwam. Dus nogmaals de vraag:
Ik zie geen rekeningnummer op mijn aanmelding (via Eventbrite) staan. Overigens lees ik hierboven 1 reactie van iemand die het ook niet kan vinden: het zou 'ergens aan de rechterkant van de ticket' moeten staan: maar ik zie het niet!
Groet Tineke Karsten
PS Via Eventbrite probeerde ik dit bericht ook aan je te versturen; dat stuit steeds op 'teveel tekens'. ...hoeveel ik ook minder.
Problemen met Eventbride ? Stuur even een mailtje naar activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl
Ik ben er ook bij, geregistreerd en betaald, al deel ik wel dat de noodzaak voor eventbrite me nog even ontgaat, zeker als je bedenkt dat betaling vervolgens gewoon per overschrijving moet geschieden. Laat dat dan ook gelijk via EB lopen. Zal wel iets met kosten te maken hebben die EB in rekening brengt bovenop de verkoopprijs.
Let op!
Wie op 31 augustus a.s. per trein vanuit Groningen richting Harskamperdennen wil reizen, wordt het baanvak tot Assen afgesloten in verband met werkzaamheden, zie https://www.112groningen.nl/Groningen/n ... pdate.html
Dan blijft er één mogelijkheid over: via Leeuwarden gaan. Ik ga niet met m'n zwaar beladen fiets tot Assen fietsen. Alleen de tent al weegt 10½ kg.
cdj schreef:
do 23 aug, 2018 10:12
Ik ben er ook bij, geregistreerd en betaald, al deel ik wel dat de noodzaak voor eventbrite me nog even ontgaat, zeker als je bedenkt dat betaling vervolgens gewoon per overschrijving moet geschieden. Laat dat dan ook gelijk via EB lopen. Zal wel iets met kosten te maken hebben die EB in rekening brengt bovenop de verkoopprijs.
Voor dit weekend is een aantal vrijwilligers flink in touw om er een geslaagd evenement van te maken.
Ook de inschrijving en de incasso is een stevige klus.
Voordeel van Eventbride is dat de vrijwilliger geen document hoeft aan te maken met alle deelnemers, een of twee nachten, wel of niet eten. Dit gaat met Eventbride vanzelf.
Aan betaling via Eventbride hangt een prijskaartje. Dat willen we de deelnemers uit laten sparen.
Eventbride meld nu dat de maaltijd en 2 overnachtingen al "verkocht" zijn , dus je kunt je niet meer inschrijven. Wel staat 1 nacht nog open......
Stuur wel een mail naar de AC.

ben
ben huve schreef:
ma 27 aug, 2018 19:26
Eventbride meld nu dat de maaltijd en 2 overnachtingen al "verkocht" zijn , dus je kunt je niet meer inschrijven. Wel staat 1 nacht nog open......
Stuur wel een mail naar de AC.

ben
Problemen, meld je aan bij activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl.
Geeft aan met hoevel personen je komt, of je vrijdag en zaterdag komt, of een alleen maar zaterdag. Geef ook aan of je mee eet op zaterdagavond.
Tijdens mijn fietsreizen overnacht ik altijd in jeugdherbergen, maar ik heb ook een behoorlijk kampeerverleden. In mijn jeugdjaren ging ons gezin (m'n ouders, zus, broer en ik), vaak erop uit kamperen. M'n vader hield niet van drukke toeristen-toestanden. Altijd op rustige NTKC-terreinen en in het buitenland (per trein en dan per bus en verder lopen met rugzakken) bij voorkeur op afgelegen plaatsen. Lekker basic-kamperen. Wij namen altijd rollen WC-papier mee. Mijn vraag is: zijn er in de sanitaire voorzieningen van de Harskamperdennen Wc-rollen aanwezig of moet ik er een meenemen?

Afbeelding
Deze foto hangt in groot posterformaat tegenover ons echtelijke bed aan de wand, want m'n vrouw vond die foto uit 1959 zo prachtig. Het kleine jongetje ben ik zelf en mijn vader is soep aan het koken. Op de achtergrond de rivier Lesse met daarboven rotspartijen van Chaleux, 1 km oostelijk van kasteel Walzin. Te voet vanaf station van Dinant. Helaas overleed m'n vader nog geen vier jaar later.
@Martin,

In de toiletten is WC-papier.
Activiteitencie WF schreef:
ma 27 aug, 2018 21:27
@Martin,

In de toiletten is WC-papier.
Mooi, scheelt ruimte in de bagage. Nog erg ongewis of ik kan komen, ik lig erg ziek in bed en bekijk van dag tot dag of het doorgaat.
Martin E. van Doornik schreef:
ma 27 aug, 2018 22:20
Mooi, scheelt ruimte in de bagage. Nog erg ongewis of ik kan komen, ik lig erg ziek in bed en bekijk van dag tot dag of het doorgaat.
Ik hoop dat je op tijd beter bent Martin, want ik had gehoopt je nu eens echt te ontmoeten!

Men verwacht daarbij mooi weer! Dat wil zeggen overdag aangenaam, maar vooral de eerste nacht kan fris zijn. Dus bij de keuze tussen het zomerluchtbedje en het donsmatje ga ik voor de warme donsmat.
Ook verwacht men noordenwind, zodat we in plaats van de bekende Barneveldse kippenmestlucht uit het westen nu een keertje heerlijke boslucht over ons heen krijgen in dit weekend.
Helaas, helaas, de situatie is ernstiger dan ik dacht. Ik heb met vreselijke tegenzin besloten om niet naar Kootwijk te komen. Vannacht flinke terugslag gehad, medicatie sloeg niet aan, ik kan amper lopen, veel pijn in m'n zekere deel laat staan op de fiets stappen. Misschien ga ik onder het mes.
Hoe dan ook, ik had me echt zo erop verheugd! M'n campingspullen staan hier al klaar, dus terug naar de zolder....
Inderdaad wordt er het hele wekend mooi weer verwacht. Sorry maar jullie zijn echt een clubbie van fijne mensen!
Martin E. van Doornik schreef:
di 28 aug, 2018 10:26
Helaas, helaas, de situatie is ernstiger dan ik dacht. Ik heb met vreselijke tegenzin besloten om niet naar Kootwijk te komen. Vannacht flinke terugslag gehad, medicatie sloeg niet aan, ik kan amper lopen, veel pijn in m'n zekere deel laat staan op de fiets stappen. Misschien ga ik onder het mes.
Hoe dan ook, ik had me echt zo erop verheugd! M'n campingspullen staan hier al klaar, dus terug naar de zolder....
Inderdaad wordt er het hele wekend mooi weer verwacht. Sorry maar jullie zijn echt een clubbie van fijne mensen!
Beste Martin,
Daar schrik ik van. Je was er de afgelopen weken zo mee bezig en je keek er echt naar uit. We hebben veel contact gehad over het weekend. Echt heel jammer dat het nu op deze wijze misloopt. Ik wens je heel veel sterkte.

Bert
Helaas is de nieuwsbrief door vakantieperikelen te lang in de pijplijn blijven hangen en daardoor te laat de deur uitgegaan. Onze verontschuldigingen daarvoor.
Gelukkig toont Joke wat souplesse bij haar gigantisch werk ter voorbereiding van de maaltijd.
In afwijking van de nieuwsbrief kun je je vandaag 28 augustus nog opgeven voor de maaltijd op 1 september.
Het wordt prima weer voor een geslaagd weekend op de Harskamperdennen.

Dit kan via activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl
NB spelfout in emailadres hersteld.
bert sitters schreef:
di 28 aug, 2018 11:19
Martin E. van Doornik schreef:
di 28 aug, 2018 10:26
Helaas, helaas, de situatie is ernstiger dan ik dacht. Ik heb met vreselijke tegenzin besloten om niet naar Kootwijk te komen. Vannacht flinke terugslag gehad, medicatie sloeg niet aan, ik kan amper lopen, veel pijn in m'n zekere deel laat staan op de fiets stappen. Misschien ga ik onder het mes.
Hoe dan ook, ik had me echt zo erop verheugd! M'n campingspullen staan hier al klaar, dus terug naar de zolder....
Inderdaad wordt er het hele wekend mooi weer verwacht. Sorry maar jullie zijn echt een clubbie van fijne mensen!
Beste Martin,
Daar schrik ik van. Je was er de afgelopen weken zo mee bezig en je keek er echt naar uit. We hebben veel contact gehad over het weekend. Echt heel jammer dat het nu op deze wijze misloopt. Ik wens je heel veel sterkte.

Bert
De dokter is langs geweest. Diagnose: een bacteriële aandoening - oorzaak, hoe kan dat? - met nieuwe medicatie kuur afmaken en rustig aan doen. Niet fietsen. Ik hoef niet onder het mes.
Bedankt voor jullie warme medeblijken.
Martin
Ik voel me nu stukken beter, het herstel gaat voorspoedig. Héél misschien een klein kansje dat ik toch wel naar Kootwijk kan gaan. Ik kan het maar niet verkroppen om op het laatste moment verhinderd te zijn, om gek van te worden. Ik houd jullie op de hoogte!
(in de verwarring dacht ik dat het vandaag woensdag was....)
Martin E. van Doornik schreef:
di 28 aug, 2018 19:27
Ik voel me nu stukken beter, het herstel gaat voorspoedig. Héél misschien een klein kansje dat ik toch wel naar Kootwijk kan gaan. Ik kan het maar niet verkroppen om op het laatste moment verhinderd te zijn, om gek van te worden. Ik houd jullie op de hoogte!
(in de verwarring dacht ik dat het vandaag woensdag was....)
Besete Martin,
Het doet met goed te horen dat het beter met je gaat. Forceer niets, maar je weet zelf als de beste hoe je je voelt. Ik wens je een voorspoedig genezingsproces toe.
Waar kan ik de stukken voor de vergadering vinden?