Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vooraankondiging Huttentrektocht 27 en 28 oktober - Forum Wereldfietser

Vooraankondiging Huttentrektocht 27 en 28 oktober

Na de Harskamperdennen en Bosschenhoofd staat de Huttentrektocht alweer op stapel. Deze tocht vindt altijd plaats in het weekend waarin we de klok een uurtje terug mogen zetten. Je krijgt dus een uur extra cadeau.
De overgang naar de wintertijd is in het weekend van 27/28 oktober.

Ook dit jaar neemt Marjan de organisatie weer op zich.
De tocht begint in Zwolle en gaat langs de IJssel, het Zwarte Water en de Vecht.

Marjan heeft 3 vierpersoons hutten gereserveerd in Dalfsen, het pareltje van de Vecht. De kosten zijn 8,50 per persoon. De meeste deelnemers zetten liever hun tentje op
Dat kan voor 8,95: een tentje met een of twee personen.
Zet deze tocht vast in je agenda.
Meer informatie volgt.
Activiteitencie WF schreef:
zo 19 aug, 2018 18:15

De meeste deelnemers zetten liever hun tentje op
Dat klopt, de kampeerders zijn vaak in de meerderheid, er kunnen immers ook maar 12 deelnemers in een hut :D

Ben je nog niet eerder mee geweest, wil je bepakt fietsen eerst nog even afkijken of de warmte van een hut zoeken ook al ben je een rasechte kampeerder, van harte uitgenodigd voor een plaatsje in een hut.
Voor een plaats in een hut kun je je alvast aanmelden per mail.
vaneedenmarjanaddgmailpuntcom
Het is zaterdag 27 oktober en zondag 28 oktober.
Marjan schreef:
zo 19 aug, 2018 19:26
Het is zaterdag 27 oktober en zondag 28 oktober.
Lang leve Marjan!
Leuk dat je dit weer organiseert Marjan!
Ik hoop er in ieder geval weer bij te zijn ( met tent )

Groet,

Raymon
Leuk Raymon!

Inmiddels is 1 van de 3 hutten vol. En stilaan ook al wat tent-aanmeldingen, fijn dat er weer interesse voor is!
Natuurlijk is er belangstelling, de huttentocht is altijd erg gezellig en je routes zijn altijd erg mooi. Ik heb je net ook een mailtje gestuurd. Zoals gewoonlijk slaap ik in mijn tent.
Update : Er zijn nog 2 plaatsen vrij in een hut.
Net mijn aanmelding de deur uitgedaan, slapen doe ik lekker in mijn eigen tentje.
Waar kunnen we voor deze tocht aanmelden?
nicolevelo schreef:
di 04 sep, 2018 12:41
Waar kunnen we voor deze tocht aanmelden?
Zie eerder in dit draadje:
vaneedenmarjanaddgmailpuntcom
Activiteitencie WF schreef:
di 04 sep, 2018 13:16
nicolevelo schreef:
di 04 sep, 2018 12:41
Waar kunnen we voor deze tocht aanmelden?
Zie eerder in dit draadje:
vaneedenmarjanaddgmailpuntcom
Ah dank, ik had door de camouflage niet gezien dat het een mailadres was. :-)
Update: De 3 hutten zijn volgeboekt.
Mocht je toch graag in een hut willen, laat me weten dan zet ik je op de reserve lijst, ik kan een 4e hut bijboeken als ik deze vol krijg. In tussentijd heeft de eerste zich al aangemeld, nu nog voor 3 mensen plaats.

Verder:
- vrijdagavond kunnen liefhebbers kamperen op Molecaten Park De Agnietenberg, Haersterveerweg 27, 8034 PJ Zwolle € 8,60 per persoon per nacht incl toeristenbelasting. Er kunnen enkele auto's achtergelaten worden.

:arrow: er komen per persoon E3,- aan kosten bij voor gebruik van een gezamenlijke ruimte op de camping van zaterdag.
Een restaurant in de buurt kan in die gezamenlijke ruimte voor een Indisch buffet zorgen. Voor drinken zorgen we p.p zelf. Laat bij je aanmelding even weten of je mee wilt eten, de reeds aangemelden zal ik een mail sturen.
Inmiddels is een 4e hut in optie waarvoor nog 2 plaatsen vrij!
Het zou fijn zijn als we deze hut ook vol krijgen.
Hallo Marjan
Zoals ik al op Bossenhoofd zij ben ik ook voornemens om mee te gaan.
Wel in mijn tentje.
Groetjes
Henk de Leeuw
Update: Alle 4 de hutten zijn vol.

Daarnaast hebben zich 21 kampeerders aangemeld.

Afgelopen weekend heb ik de omgeving verkend, ik kan alvast verklappen dat de omgeving rond Zwolle erg mooi is en sommige stukken verrassend mooi.
Zaterdags fietsen we door het oerstroomdal van de vecht langs landerijen en eendenkooien.
Stukje geschiedenis:
http://tenklooster.nl/zwartewaterskloos ... schrijving

Zondags zien we in vergelijk met zaterdag een grote tegenstelling, dan fietsen we langs enorme kastelen en buitenplaatsen naar Wijhe waar we de IJssel oversteken om nog even naar het zuiden te zakken om bij Weerde de Veluwe in te duiken en noordwaarts naar Zwolle gaan.
Werkzaamheden
Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Woerden-Utrecht Centraal
Wanneer
zaterdag 20 tot en met zondag 28 oktober

Advies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute, de gewijzigde dienstregeling of de bussen

reis tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal/Leiden Centraal en Utrecht Centraal/Amersfoort via Schiphol Airport
de dienstregeling is aangepast tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal en Woerden
er rijden bussen tussen Woerden en Utrecht Centraal
Marjan schreef:
di 02 okt, 2018 15:22
Werkzaamheden
Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Woerden-Utrecht Centraal
Wanneer
zaterdag 20 tot en met zondag 28 oktober

Advies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute, de gewijzigde dienstregeling of de bussen

reis tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal/Leiden Centraal en Utrecht Centraal/Amersfoort via Schiphol Airport
de dienstregeling is aangepast tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal en Woerden
er rijden bussen tussen Woerden en Utrecht Centraal
Met de fiets op de bus dan?
Vanuit het zuiden is er een rechtstreekse verbinding van Roosendaal via Den Bosch en Nijmegen naar Zwolle. Fiets in de bus gaat hem niet worden volgens mij.
Ik zie net dat er dat weekend ook bussen rijden tussen Arnhem en Zutphen, fijn.