Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Maaltijd Harskamperdennen 2018 - Forum Wereldfietser

Maaltijd Harskamperdennen 2018

En als je je na het lezen van het bericht van Joke snel wilt aanmelden: dat gaat via de AC.
Dit kan via het adres dat op de website wordt gemeld (evenbrite), maar ook gewoon via een mail naar activiteiten@wereldfietser.nl.
MAALTIJD HARSKAMPERDENNEN.

Geef je op.

Helaas kookt Inge dit jaar geen maaltijd. Ik ga voor jullie koken en daar heb ik zin in. Ik heb wel vaker voor grotere groepen gekookt, maar koken voor 100 man is een enorme uitdaging voor mij. Dus erg spannend en het vraagd enorm veel voorbereiding. Helaas kan ik het niet aan, als er op het laatst nog een 20 of 30 man extra komen om mee te eten. Ik ga daar ook geen extra boodschappen voor doen op die zaterdag. :cry:

Dus ik kook alleen voor die gene die zich uiterlijk maandag 27 augustus hebben opgegeven, om mee te eten. Dinsdag werkt ik de hoeveelheden uit en woensdag ga ik de bestellingen doen bij de groeteboer en slager.

Dus geef je tijdig op.

Met vriendelijke groet,

Joke
Ha Joke/AC,

Is er nog hulp nodig in de keuken? Ik heb me net vrij last-minute opgegeven, maar mag niet fietsen van de dokter. Dus ik maak me graag op een andere manier nuttig. ;)

Groetjes,
Mieke.
De website waar je je aan moet melden geeft aan dat opgeven ("verkocht") voor de maaltijd niet meer mogelijk is,.....en ook 2 overnachtingen zijn verkocht, 1 kan nog wel.....


ben
De mensen die gisteravond naar aanleiding van de gemailde nieuwsbrief nog mee wilden eten hadden officieel 3 uur en 9 minuten om dat te doen....
Leon schreef:
di 28 aug, 2018 09:51
De mensen die gisteravond naar aanleiding van de gemailde nieuwsbrief nog mee wilden eten hadden officieel 3 uur en 9 minuten om dat te doen....
Goed gezien Leon, door vakanties had de nieuwsbrief een paar dagen vertraging en ik ben vergeten dit aan te passen. Gelukkig stond de oproep ook al op het forum.
Iedereen die zich vandaag (dinsdag) nog aanmeldt voor het eten hoeft niet ongerust te zijn.