Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 18-20 januari 2019 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 18-20 januari 2019

Dank Koert en Anita en alle medefietsers voor de heerlijke wintertrektocht.
Dit keer met een extra avontuurlijke touch door de onverwachte dropping op zaterdagavond :lol: :P !
Ook van mij uit dank voor de prachtige en gezellige tocht Koert en Anieta.
Dank aan alle deelnemers dank voor de gezelligheid.

Vraag: Is er een manier hoe we de foto's van de tocht met elkaar kunnen delen zonder alles openbaar te delen???

groetjes Henk de Leeuw
Waarom niet openbaar? Zijn ze te intiem :D ?
Misschien privacy wetgeving, Bert?
Wel jammer.
Torenvalk60 schreef:
zo 20 jan, 2019 18:43


Vraag: Is er een manier hoe we de foto's van de tocht met elkaar kunnen delen zonder alles openbaar te delen???

facebook!! :D
Wat moet het prachtig zijn geweest. Blauwe lucht en en temperaturen onder het vriespunt. Een echte Wintertrektocht!

Als de personen op de foto's kenbaar hebben gemaakt geen bezwaren tegen plaatsing van de foto's te hebben, dan mag je ze publiceren.
Gewoon aan de voorwaarde voor deelname aan wereldfietserstochten toevoegen dat de deelnemers in moeten stemmen met publicatie van foto's op het forum :D .
Torenvalk60 schreef:
zo 20 jan, 2019 18:43


Vraag: Is er een manier hoe we de foto's van de tocht met elkaar kunnen delen zonder alles openbaar te delen???

groetjes Henk de Leeuw
Dit is een interessant item maar eigenlijk een vraag voor een ander forum. Plaats hier gewoon de foto's die geen afbreuk kunnen doen aan iemands privacy. We moeten ook niet te benauwd worden.
Bert van Sprang schreef:
zo 20 jan, 2019 22:59
Gewoon aan de voorwaarde voor deelname aan wereldfietserstochten toevoegen dat de deelnemers in moeten stemmen met publicatie van foto's op het forum :D .
Ik vind dit te ver gaan. Je kunt iemand die niet wil dan haar of zijn foto publiekelijk wordt verspreid uitsluiten van deelname.
De beste methode lijkt mij als volgt. De fotograaf vraagt aan de deelnemers om toestemming. Wil iemand dat niet, dan zorgt de fotograaf dat deze persoon niet op de foto komt. Dat zal wellicht niet altijd lukken, maar dan zal de fotograaf deze foto niet publiceren.
Dan gaat de spontaniteit er wel af.
Bert van Sprang schreef:
ma 21 jan, 2019 12:20
Dan gaat de spontaniteit er wel af.
Neen, want de fotograaf kan dit aan het begin van de tocht vragen. Onderweg doen zich tal van "spontane momenten"voor.
De vraag over een mogelijkheid van delen van foto's is redelijk maar kunnen we voor een discussie een ander forum gebruiken?
Koert en Anita, maar natuurlijk ook alle deelnemers, bedankt voor deze erg mooie wintertocht.

De routes waren fantastisch, ook die van zondag, die we met een klein groepje van 5 fietsers bijna helemaal hebben gefietst. Alleen het eerste stukje hebben we niet gedaan omdat we, zoals elders al te lezen is, op een andere camping dan gepland hebben overnacht.

Daarnaast was het weer natuurlijk fantastisch: droog helder en koud, perfect fietsweer. De boerenkool van vrijdagavond was heerlijk en het restaurant van zaterdag was goed op groepen ingespeeld. Ondanks dat we bijna 2 uur eerder binnenkwamen dan dat we gereserveerd hadden lukte ze het om het buffet snel te serveren.

Ik heb genoten.
Beste fietsvrienden

Van de leuke mooie en gezellige Wintertocht nog wat foto's gemaakt.
Hier de Link:
https://plus.google.com/u/0/photos/1169 ... tbh9uT93gE

Ik heb niet iedereen kunnen spreken maar mocht er een of meerdere foto's bij zitten waar je zelf op staat en dit niet wil laat het dan weten dan verwijder ik hem /ze meteen.
Ook nog een serie foto's van Anitta hier voor geld het zelfde.
Hier de link:
https://plus.google.com/u/0/photos/1169 ... rD3iN-BhAE


Groetjes, Henk
Koert en Anita en alle anderen: hartelijk bedankt voor een fantastisch winters weekend!

Ook hier nog enkele foto's. Mocht iemand bezwaar hebben voor een bepaalde foto, laat het me weten.

https://photos.app.goo.gl/jnZNBP5SwiSP3fGf9

Femke
Alle deelnemers,
Jullie ook heel hartelijk bedankt voor de gezelligheid en alle blijken van waardering. Alle fotografen bedankt voor de mooie foto's. Ik heb van het weekend genoten.
Het debacle van de Camping het Amsterdamsebos pakte gelukkig goed uit door het feit dat de Wilgenborgh zo dichtbij was en al zo vertrouwd dat iedereen er graag nog een nachtje wilde verblijven en de extra 14 km. voor lief nam. De Wilgenborgh houden we erin voor een Wintertrektocht over een paar jaar.
Het is indrukwekkend hoe zo'n grote groep van 33 m/v meteen een eenheid vormt waar het het eten koken betreft, het opruimen en schoonmaken, het denken om elkaar ....
Tot ziens allemaal wellicht met de Wereldfietsbeurs of één van de volgende Wereldfietstochten.
Koert.
Hierbij nog een paar foto's.

Dank voor alle gezelligheid, tips en goede verhalen en veel lof voor de organisatie natuurlijk.

https://photos.app.goo.gl/6DwgBhPoAq1rdwxY9