Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs 27 januari 2019 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs 27 januari 2019

Wij vonden je verhaal over de Balkan erg leuk Kees, een goede indruk opgedaan. Klonk als een mooie zwerftocht hoe je vertelde, prima foto’s ook!
Belle schreef:
ma 28 jan, 2019 20:15
Mijn verslag van de Wereldfietsbeurs 2019, voor degenen die er niet bij konden zijn: Buiten gieten, binnen genieten op beurs.
Leuk verhaal Belle,

Onze ervaring is dat er maar een beperkte groep is die berichten op het forum lezen. Het is een mooi verhaal dat waard is om door meer mensen gelezen te worden.

Is het misschien een idee om het op te sturen naar de redactie van ons tijdschrift.

Waag er eens een mailtje aan redactie@tijdschriftwereldfietser.nl
Volgend jaar zou ik er graag heen gaan, dus meteen maar zo brutaal om te vragen of de datum voor komend jaar al bekend is?
Belle schreef:
ma 28 jan, 2019 20:15
Mijn verslag van de Wereldfietsbeurs 2019, voor degenen die er niet bij konden zijn: Buiten gieten, binnen genieten op beurs.
Erg leuk geschreven, Belle, had geen idee dat dit er uit zou komen toen we na mijn workshop nog even stonden te praten, bedankt :D

Maarten

PS: John, nog bedankt voor hulp!!!
IMG_0254.JPG

Hier nog meer foto's van onze beurs https://photos.app.goo.gl/cr1KZ9cKxVhrgwJ58
Dank je wel voor het delen Ronald. Jammer dat we er niet bij konden zijn. Leuke beelden. Volgend weekend in Belgie en daarna in Utrecht sluiten we wel aan.
keesswart schreef:
ma 28 jan, 2019 16:01
Zoals elk jaar zag ik er een beetje tegen op om uit mijn comfort zone te komen en naar de Wereldfietserbeurs te gaan. Zeker nu het midden in de winter viel en er geen leuk fiets- en kampeerweekend van te maken was, zoals vorig jaar. Maar ik moest wel gaan, omdat ik me enkele maanden terug toch weer had laten overhalen om een lezing te geven.
Heel even vreesde ik dat ik voor de derde keer niet zou kunnen schaatsen op natuurijs omdat ik naar een beurs moest, maar gelukkig dooide het nu als een gieter. (In 2012 en 2018 viel de Fiets- en Wandelbeurs samen met prachtig schaatsweer. Beide keren gaf ik een lezing over de Frontlijnroute.)

Nu ben ik toch weer blij dat ik er was. Ik kreeg de indruk dat veel mensen met plezier naar mijn Balkanverhaal hebben geluisterd. Daarvoor en daarna was het soms drukker dan me lief was. Pas om drie uur zag ik kans om wat te eten en te drinken, maar dat vond ik niet erg omdat er veel belangstelling was voor de fotoboeken, artikelen en fietsgidsen op mijn tafeltje. Ook kreeg ik leuke anekdotes te horen van fietsers die de Frontlijn- of Kanaalroute hadden gereden. Verder vind ik het prettig om mensen die ik anders alleen maar van dit forum ken, weer eens 'live' te ontmoeten.
Al met al een leuke dag in een mooie ruimte vol 'foute' fietsen ;-).
Kees, was jij diegene met een tiental prachtige fotoboeken op je stand?
Voor mij is de Wereldfietserbeurs ook ver buiten mijn comfort zone, ik ben ook maar 2,5 uur gebleven. Ik heb het boek van IJsland en Groenland verlekkerd doorgebladerd, zo prachtig. Had nog wel meer willen lezen, kijken, praten, maar het was zó druk.

Lezing van Martijn was ook erg leuk!
Martje5 schreef:
wo 30 jan, 2019 09:02
Kees, was jij diegene met een tiental prachtige fotoboeken op je stand?
Voor mij is de Wereldfietserbeurs ook ver buiten mijn comfort zone, ik ben ook maar 2,5 uur gebleven. Ik heb het boek van IJsland en Groenland verlekkerd doorgebladerd, zo prachtig.
Het waren 5 fotoboeken, 4 tijdschriften en 3 fietsgidsen. Er lag inderdaad een fotoboek van IJsland bij, maar op Groenland is, voor zover ik weet, geen wereldfietser geweest ;-).
Als kersvers wereldfietser lid was deze beurs mijn eerste ervaring met de vereniging.
Ik vond het heel leuk en interessant, maar vooral uitstekend georganiseerd, met een afwisselend programma.

Personlijk vond ik de bikepacking afdeling het meest interessant en heb wat goede ideeen opgedaan.

Bedankt voor deze leuke zondag :D

Gr ronald
Smitty schreef:
di 29 jan, 2019 10:55
Belle schreef:
ma 28 jan, 2019 20:15
Mijn verslag van de Wereldfietsbeurs 2019, voor degenen die er niet bij konden zijn: Buiten gieten, binnen genieten op beurs.
Erg leuk geschreven, Belle, had geen idee dat dit er uit zou komen toen we na mijn workshop nog even stonden te praten, bedankt :D

Maarten

PS: John, nog bedankt voor hulp!!!
Geen probleem Maarten!
Start je auto weer normaal?
johntelleman schreef:
wo 30 jan, 2019 21:33
Geen probleem Maarten!
Start je auto weer normaal?
Yep :) en nogmaals bedankt!
Maarten