Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaarsreceptie 2019, 6 januari - Forum Wereldfietser

Nieuwjaarsreceptie 2019, 6 januari


Komen jullie naar de nieuwjaarsreceptie op zondag 6 januari 2019 van 13:00 - 17:00 uur in De Kargadoor te Utrecht? 

Onder het genot van een hapje en een drankje kijken we dan terug naar het fietsjaar 2018 en vooruit naar het moois dat er staat te gebeuren in 2019 op fiets- en verenigingsgebied.
Ook zal er een presentatie worden gegeven over de geweldige Oeganda fietstocht die in november plaatsvond. 


Bron: https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... eptie-2019
Leuk! Maar het tijdsbestek is nogal breed... Weet iemand misschien hoe laat de presentatie over de fietsvakantie Oeganda zal plaatsvinden?
Iedereen de beste wensen voor 2019 en veel Wereldfietsplezier,
Graag tot ziens op 6 januari in de Kargadoor aan de Oude Gracht in het hart van Utrecht.
Om 17:00 sluit de Kargadoor resoluut, maar bijna pal er naast aan de Oude Gracht zit Pizzeria la Grotta. Wie gaat er mee na afloop van het programma van de Wereldfietser een pizzaatje eten bij Pappa Giovanni in de historische werfkelder?
Altijd ontzettend gezellig en een leuke afsluiter.
Ik ben er weer bij, en natuurlijk ga ik daarna mee naar La Grotta. Dat is toch een traditie.
Ook ik kom naar de nieuwjaarsreceptie en wil ook wel mee naar de pizzeria.
Ik kom ook. Ben pas lid en dus erg benieuwd. IK ben op zoek naar een fietsmaatje. Wil de westkust van Ierland fietsen in mei van dit jaar. Ik eet ook een pizza mee.

Tot zondag
Ik ben bij de Nieuwjaarsreceptie, en dit keer eet ik ook bij La Grotta mee :D
Ik kan er vanwege andere verplichtingen helaas neit bij zijn en wens iedereen hier een heel goed nieuwjaar! Ik ben er in ieder geval wel bij op de F&W-beurs in Utrecht, op het tentenveldje, en probeer ook eind januari even aan te wippen bij de beurs in Ede.
Hallo Wereldfietsers,

Wil ook graag aan de receptie deelnemen maar vroeg mij af of er ook iemand met de auto die kant uit gaat vanuit

omgeving Amsterdam.

Zou graag meerijden ivm voetzoolprobleem,fietsen gaat wel maar lopen is lastig.

Zou tof zijn,hoeft uiteraard niet voor noppes!

groet,
Roald (0627391034)
Hi Wereldfietsers,

Indien ik erbij ben wil ik ook graag een pizza verorberen.

groet,
Roald.
Ik kom ook en nog twee leden, gaan waarschijnlijk mee voor de pizza
Het was weer ontzettend gezellig met een inspirerende lezing over de groeptstocht in Oeganda. De mensen die er niet bij waren hebben echt wat gemist.