Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijwilligersweekend 2019, 8 februari - Forum Wereldfietser

Vrijwilligersweekend 2019, 8 februari


Het weekend van 8-10 februari vind het vrijwilligersweekend van De Wereldfietser weer plaats.

Dit weekend wordt speciaal georganiseerd door de vereniging om alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet. Dus als je je afgelopen jaar hebt ingezet als organisator van een activiteit of fietstocht, als redactielid, webmaster, moderator, commissielid,  standhouder of informant op een beurs, lezinggever, kok/kookhulp, technisch ondersteuner van de website, klusjesman/vrouw of heb je een andere bijdrage geleverd voor De Wereldfietser, dan ben je van harte welkom!

Het vrijwilligersweekend vindt dit jaar plaats bij Groepsaccommodatie de Roerdomp in Westelbeers. Vrijdag vanaf 17:00 uur is iedereen welkom. Er kan gekampeerd worden, maar er zijn ook genoeg bedden voor degenen die liever binnen slapen. Uiteraard wordt er ook voor fietsroutes gezorgd. Op zondag is er ook een fietstocht voor de liefhebbers, daarna gezamenlijk opruimen en afscheid.

Reserveer alvast een plekje voor het vrijwilligersweekend door je aan te melden via het aanmeldformulier hieronder. Meer details over het programma krijg je later toegestuurd na aanmelding.

Mochten er in de tussentijd nog vragen zijn, dan kan je contact opnemen met Jaap van Dijk via jacobwvdijk@gmail.com.

Wij kijken uit naar een gezellig samenzijn met alle andere vrijwilligers in Westelbeers!    

Meld je aan via het aanmeldformulier.


Bron: https://www.wereldfietser.nl/activiteit ... ekend-2019
Ik wil een gegeven paard niet ... maar ik vraag me wel af waarom dit in hartje winter moet?

Ik weet dat de 'echte' Wereldfietser het liefst zo 'uitdagende' omstandigheden heeft, maar voor mij, en waarschijnlijk een aantal andere vrijwilligers, is het veel fijner om met mooi weer in het voor- of najaar te fietsen. Eerdere keren is het wel in mei/juni georganiseerd en toen vonden we het ook heel leuk om mee te gaan.

Verder ben ik benieuwd naar waar het weekend wordt gehouden en of de partner van de vrijwilliger ook mee mag.
Ik heb me net aangemeld onder voorbehoud dat de locatie niet extreem ver weg (Oost Groningen of zo) ligt. :D
Opgegeven!
Kouder dan vorig jaar lijkt mij haast onmogelijk. Wandelen i.p.v. fietsen vind ik een aardig alternatief.
Bert van Sprang schreef:
za 29 dec, 2018 16:57
Ik heb me net aangemeld onder voorbehoud dat de locatie niet extreem ver weg (Oost Groningen of zo) ligt. :D
Bert, je wordt op je wenken bediend: bijna bij jou in de achtertuin!
Mooi, in Westelbeers zag ik. Helaas is mijn achtertuin niet zo groot :) .
Ik wil vrijdagmiddag vanaf Den Bosch naar Westelbeers fietsen, ruim 30 km en starten ergens tussen 16:30 en 17:30.
Jammer Bert, ik vertrek vanuit Weert.
HansvanderVeeke schreef:
za 29 dec, 2018 15:31
Verder ben ik benieuwd naar waar het weekend wordt gehouden en of de partner van de vrijwilliger ook mee mag.
Heeft de AC al een antwoord op het tweede deel van deze vraag geformuleerd?
Rix schreef:
vr 18 jan, 2019 14:04
HansvanderVeeke schreef:
za 29 dec, 2018 15:31
Verder ben ik benieuwd naar waar het weekend wordt gehouden en of de partner van de vrijwilliger ook mee mag.
Heeft de AC al een antwoord op het tweede deel van deze vraag geformuleerd?
Ben ook nog steeds benieuwd naar het antwoord op mijn allereerste vraag in het topic...
Zoals elk jaar zijn de vrijwilligers met hun partner welkom bij het vrijwilligers weekend in Westelbeers (NB). Natuurlijk is er geen bezwaar tegen wandelen, zeker als geen fiets-weer is. Er zijn overigens nog enkele bedden vrij dus kamperen alleen voor die-hards.
Binnenkort sturen wij de routes en nadere info aan ieder die zich heeft ingeschreven.
Jaap.
Hoi Jaap, het lijkt erop dat het bij 3 aanmeldingen blijft, dan is wellicht een kleinere accommodatie beter :D .
Bert, niet iedereen geeft op het forum aan dat hij of zij komt. Gisteren op de Wereldfietsbeurs heb ik van meerdere vrijwilligers gehoord dat ze ook komen :)

Sowieso ben ik ook van de partij.
Het is leuk hier te lezen wie er allemaal komen, vandaar dat ik een beetje aandacht genereer.
Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens :D
Mijn dubbele persoonlijkheid en dikke ego komen ook, dus dat wordt al lekker druk.
Is er al iets meer bekend over het programma?
- fietsroutes, ik vond die van de vorige keer overigens erg mooi`
- avondprogramma, of moet ik zangbundels meebrengen of een buitenactiviteit organiseren?

Gaat er nog iemand kamperen, op zich voel ik er wel voor, hoewel het huidige "vieze" weer me een beetje remt.
En wil er vrijdag nog iemand meefietsen vanaf station Den Bosch?
Zondag wil ik met een boogje via Tilburg terug naar Vught fietsen, dus vrijwilligers die naar station Tilburg of Den Bosch willen zijn dan ook welkom.
In principe wil ik ook kamperen; het weer lijkt niet eens zo echt slecht te worden: https://www.yr.no/place/Netherlands/Nor ... /long.html.
Fiets je mee, Arno. ik kan ook wel iets eerder weg.
Het blijft erg rustig, hier.