Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2019, 19 april - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2019, 19 april

kan geen link vinden om aantemelden
De link zou onderaan deze pagina moeten staan: https://www.wereldfietser.nl/activiteit/paastocht-2019
Het lijkt erop dat de inschrijving gesloten is. Ik heb vernomen dat er al meerdere mensen op de wachtlijst staan.
Hallo paasgangers,
Een kleine update zoals jullie gemerkt hebben is de inschrijving al een tijdje gesloten we zitten op 35 personen en er staan 11 personen op de reserve lijst. Voor de personen die de 1e dag te zwaar vinden heb ik een ander variant gemaakt zo ook voor de 3e dag een kortere versie, deze is echter niet nagereden. Ook deze route heeft de nodige koffie gelegenheden. 7 a 8 april krijgen de laatste details en tracks over de mail, nadat ik deze heb na gereden.

groet, Ton
Hallo Ton,
Ik heb me aangemeld voor deze tocht maar ben op zoek naar de gpx bestanden. Ik kan de betreffende mail van de bevestiging van de aanmelding helaas niet zo snel terug vinden.

René Ester
Mijn complimenten voor de commissie die iedere keer toch maar van deze prachtige activiteiten weet te organiseren!
Ik sta op de wachtlijst maar heb nog geen bevestiging ontvangen, klopt dat?
Ik heb vorige week een mailtje ontvangen, waarin werd aangekondigd dat we 14 april de gps-tracks krijgen.
Weer terug van twee dagen voorrijden van de Paastocht.
Campings bekeken waar jullie overnachten, supermarkten, bakkers gezocht en de "lange" tochten van de eerste en de derde dag nagereden en waar nodig aangepast.
Ik kan kort zijn de route die we gereden hebben is een juweeltje. Mooie pittige klimmetje, deels onverhard en veel hoogtemeters. Weinig tot geen horeca, is er wat meteen stoppen!!
Op de camping in Monschau is het restaurant wat wel op de site staat verdwenen. Je kan wel binnen zitten en warm douchen. Supermarkten hebben wij op onze tocht niet gezien, in Monschau kun je wel uit eten.
Een bakker op het markplein is zondag open voor vers brood en gebak/ koek/ koffie.
De tweede dag is er genoeg horeca rond de Rursee zijn er diversen gelegenheden.
De derde dag is de "lange" tocht ook schitterend. twee klimmetjes moeten gelopen worden maar dat is voor de afwisseling.
Wij hebben de 188 km met 2564 hmtrs in twee dagen gereden, dit vanwegen de kou en weinig vertier. Er zijn diversen routes uitgezet, dus keuze voor iedere fietser.

Tip, als je niet uit eten ga, neem genoeg eten mee. Uit eten in Monschau gaat prima en is nog geen 2 km ver. Denk er wel om dat het druk kan zijn in de restaurant het is immers Paas.
Fiets verlichting!
Op de camping aan de Rursee kan je binnen zitten. In het dorp zijn twee restaurants volgens Google, geen bakker.

Ton bedankt voor de gezelligheid, je hebt het top uitgezet.

Wens jullie samen een gezellige Paastocht.
Groeten Peter

Gps route worden nog aangepast en volgen nog.
Ik heb behoefte om meer te weten over deze tocht.
Graag bel ik even met iemand die ervaring heeft.

Met wie kan ik contact zoeken?

Alvast dank voor een reactie.

Groet,
Dukke
zomer schreef:
ma 15 apr, 2019 17:44
Ik heb behoefte om meer te weten over deze tocht.
Graag bel ik even met iemand die ervaring heeft.
Heb je je nog niet opgegeven? Aanmelden kan inmiddels niet meer, de tocht zit vol.
Ja, ik was een van de eerste aanmelders,

Ben jij ook een van de fietsers ? En al vaker meegedaan aan een weekend tour inclusief kamperen?
Zaterdag passeert de lange tocht (80 km) na 30 km het dorp Clermont, het behoort tot Les Plus Beaux Villages de Wallonie. Fiets even 250 meter richting het dorp, rij langs de imposante 17e eeuwse Église Saint-Jacques-le-Majeur en neem ook een kijkje bij het gemeentehuis met onderdoorgang aan de Place de la Halle.
WillemT schreef:
ma 15 apr, 2019 22:14
Zaterdag passeert de lange tocht (80 km) na 30 km het dorp Clermont, het behoort tot Les Plus Beaux Villages de Wallonie. Fiets even 250 meter richting het dorp, rij langs de imposante 17e eeuwse Église Saint-Jacques-le-Majeur en neem ook een kijkje bij het gemeentehuis met onderdoorgang aan de Place de la Halle.
Ooit was Klaerment op Berwien onderdeel van het Hertogdom Limburg.
Dank Geale
Helaas kan ik wegens persoonlijke omstandigheden (zijn omstandigheden per definitie niet persoonlijk in onderhavige gevallen?) niet mee. Baal baal, lekker zonnetje, mooie landschappen, vreemd gezelschap... Als er nog een wachtlijst is dan hoop ik dat iemand er blij mee is.

R. :x :( :evil: :cry:
Ik ga in mei solo in de Eiffel fietsen. Is de track van jullie tocht ergens te downloaden?
Gpx's zijn te vinden op de activiteitspagina in de startpost.

Edit: bij deze ook bedankt daarvoor, Ton.
.
Met een zucht van jaloezie wuif ik naar jullie vanuit roche-en-ardenne eb wens jullie een ongelooflijk zonnige en toffe fietstocht toe! Gisteren bij toeval zelfs nog jullie route doorkruist, waarschijnlijk al ver nadat jullie gepasseerd waren.

Wij zijn inmiddels aan onze reis per camper begonnen voor onbepaalde tijd. Fietsen wel achterop, kon het niet laten zonder te gaan.

Tot later allen!