Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Korting voor leden van de Wereldfietser op de Fiets en Wandelbeurs - Forum Wereldfietser

Korting voor leden van de Wereldfietser op de Fiets en Wandelbeurs

Voor leden van de Wereldfietser geldt een online korting van €4,50 voor toegang tot de Fiets en Wandelbeurs van 1- 3 maart in de Jaarbeurs Utrecht. Je vindt de toegangscode op bladzijde 36 van het laatste nummer van ons verenigingstijdschrift dat vorige maand is verschenen. Je kunt je ticket downloaden t/m 28 februari.
Je hebt dan ook toegang tot de Bike Motion en de E-bike Xperience, die tegelijkertijd plaats vinden in de Jaarbeurs.
Leuk!

In combinatie met de trein kan deze aanbieding voor anderen ook interessant zijn:

https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitje ... -2019.html
Dag,

Geldt deze korting ook voor de Vlaamse leden?
Mvg,
Roeca
Vlaamse leden lezen ons blad onder een andere titel, maar vinden op bladzijde 36 óók de bestelwijze voor de korting....
Ik heb geprobeerd de tickets te bestellen (Utrecht) via de link in het blad maar krijg de link niet gevonden. Wie heeft er voor me de juiste link?
roeca schreef:
ma 18 feb, 2019 19:03
Dag,

Geldt deze korting ook voor de Vlaamse leden?
Mvg,
Roeca
Jazeker, deze korting geldt ook voor leden van onze Vlaamse zusterorganisatie De Vakantiefietser VZW. Jullie zijn van harte welkom bij de stand van de Wereldfietser op de beurs.
Hartelijk dank,
Tot vrijdag 1 maart, wel 2 x 3.30uur sporen. :D
Ik zie dat de treinverbindingen op zaterdag en zondag niet het normale uurrooster volgen.
Mvg,
Roeca
Top! Dank je wel.
roeca schreef:
di 19 feb, 2019 22:44
Hartelijk dank,
Tot vrijdag 1 maart, wel 2 x 3.30uur sporen. :D
Ik zie dat de treinverbindingen op zaterdag en zondag niet het normale uurrooster volgen.
Mvg,
Roeca
Er is die zaterdag en zondag een omleiding bij Antwerpen wegens werken. De Jaarbeurs is bij Utrecht Centraal.
In Nederland kondigt NS weinig storingen aan voor het komende weekend 2-3 maart. Alleen tussen Leiden en Woerden rijden bussen in plaats van treinen.
bert sitters schreef:
za 23 feb, 2019 19:32
In Nederland kondigt NS weinig storingen aan voor het komende weekend 2-3 maart. Alleen tussen Leiden en Woerden rijden bussen in plaats van treinen.
Tja, of een storing nog een storing is als die een week tevoren al wordt aangekondigd...
Polling schreef:
zo 24 feb, 2019 16:21
bert sitters schreef:
za 23 feb, 2019 19:32
In Nederland kondigt NS weinig storingen aan voor het komende weekend 2-3 maart. Alleen tussen Leiden en Woerden rijden bussen in plaats van treinen.
Tja, of een storing nog een storing is als die een week tevoren al wordt aangekondigd...
Fijn hoe wij schrijvende volkje omgaan met berichtgevingen :idea:
Een treinstoring is een ongeplande aanpassing van de dienstregeling, zoals een wisselstoring of een aanrijding. Geplande aanpassingen van de treindienst kun je vinden onder werkzaamheden.