Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september

126 berichten
Speciaal voor supermario is er een route met lekker veel modder bedacht:

fietser-pesten.jpg
willem.m schreef:
di 03 sep, 2019 12:52
Speciaal voor supermario is er een route met lekker veel modder bedacht:
En speciaal voor Martin plaatsen jullie natuurlijk ook een groot scherm waarop hij dan live het weer gaat bijhouden toch?
Martin E. van Doornik schreef:
ma 02 sep, 2019 10:02

Kunnen onze kampeerders niet het schildersplastic, waarmee de kamers worden afgeschermd tijdens schilderkarweien en verkrijgbaar bij de bouwmarkten, over de tenten draperen? Weegt haast niks.
Ik neem een waterdichte tent mee.
supermario schreef:
di 03 sep, 2019 08:33

Als het regent verandert de mtb route in een modder poel.
Graag! 8)
Het feestmenu op zaterdagavond


Alles is nog onder enige voorbehoud. Inge koopt vers in en kijkt naar de aanbiedingen van de dag. Verder zijn we afhankelijk van de inzet van vrijwilligers.
We proberen zoveel mogelijk vegetarische gerechten aan te bieden. Voor deelnemers met een allergie worden behalve de springrolls met paddenstoelen geen champignons gebruikt. Ook wordt er geen ananas verwerkt.

Er zijn diverse uitgiftepunten waar je uit kunt kiezen

Stand 1
Thaise kippensoep tom kha gai (er is ook een vegetarische variant)
mosterdsoep

Stand 2
Couscoussalade
Poké bowl

Stand 3
Suhsi

Stand 4
Gepofte aardappel met spinazie en gorgonzola

Stand 5
Aangeklede notenrijst

Stand 6
Vietnamese springrolls met garnalen (er is ook een vegetarische variant met Chinese paddenstoelen)

Stand 7
Veggie superburgers

Stand 8
Sate met pindasaus (kip, varken of veggie)

Stand 9
Dessert: vers gebakken poffertjes met ijs, fruit en slagroom

Neem je eigen bord, soepkop, glas en bestek mee.

Je bent welkom op vrijdagmiddag vanaf 16:00 uur.

We zijn deze keer met heel veel mensen. Dus graag de richtlijnen van de organisatie opvolgen.
We verzoeken je om je bij aankomst te melden bij Jaap van Dijk.

We hopen op een geslaagd weekeinde op de Harskamperdennen.

Heb je vragen over het programma? activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl
Activiteitencie WF schreef:
do 05 sep, 2019 17:51
Neem je eigen bord, soepkop, glas en bestek mee.
Bert Sitters heeft opgeroepen wie aan de afwas mee wil helpen. Ik heb me hiervoor aangemeld. Maar hoe kan ik zien van wie de borden, bekers en het verdere eetgerei zijn? Met stickers labelen?
Martin E. van Doornik schreef:
do 05 sep, 2019 18:42
Activiteitencie WF schreef:
do 05 sep, 2019 17:51
Neem je eigen bord, soepkop, glas en bestek mee.
Bert Sitters heeft opgeroepen wie aan de afwas mee wil helpen. Ik heb me hiervoor aangemeld. Maar hoe kan ik zien van wie de borden, bekers en het verdere eetgerei zijn? Met stickers labelen?
Het gaat om de materialen die gebruikt worden bij het snijden, het koken en het opdienen.
Iedere deelnemer wordt geacht zijn eigen bordje en bestek af te wassen. We zullen een bak heet water plaatsen.
Ik zie een paar felle buitjes, niets spannends. Iedereen veel plezier!
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn ivm werk

Iedereen veel plezier en mischien tot het volgend jaar

Groet John
Dat was weer perfect georganiseerd. Heerlijk eten. Een gezellige avond met een zaal vol wereldfietsers die door vier spreekstalmeesters door de pubquiz werden geloodst. Iedereen bedankt.
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de taart en de goede wensen .Dit was de eerste keer dat ik de Harskamp miste.
Helaas mag ik ws tot eind oktober niet fietsen, dus jullie zien me voorlopig niet. Gr. Nel.
Nel schreef:
zo 08 sep, 2019 16:49
Helaas mag ik ws tot eind oktober niet fietsen
Is dat tot of tot en met de Huttentocht? :-)
Succes met revalideren, Nel!
Hallo Nel

Heel veel beterschap en snel tot ziens.

Mario
Bedankt allemaal voor het leuke weekend.

hier wat leuke foto's


https://mariovanes.reislogger.nl/foto
Bert van Sprang schreef:
vr 06 sep, 2019 10:23
Ik zie een paar felle buitjes, niets spannends. Iedereen veel plezier!
Ha die Bert, we hebben aan je gedacht tijdens de pupquiz.
Dank aan de organisatie en alle deelnemers :)
Nel schreef:
zo 08 sep, 2019 16:49
Allemaal heel hartelijk bedankt voor de taart en de goede wensen .Dit was de eerste keer dat ik de Harskamp miste.
Helaas mag ik ws tot eind oktober niet fietsen, dus jullie zien me voorlopig niet. Gr. Nel.
Beterschap!
bert sitters schreef:
zo 08 sep, 2019 20:44

Ha die Bert, we hebben aan je gedacht tijdens de pupquiz.
Aan z'n fiets vooral ;)
20190907_130931.jpg
Weer thuis van mijn eerste Harskamperdennen en nog wel de jubileumeditie!
Het was geweldig ,organisatie bedankt!
Deelnemers bedankt voor de gezellige sfeer.
Nel jammer,beterschap en tot volgend jaar.
Wat een superfijn weekend!
Perfect georganiseerd, mooie fietstocht, leuke puzzelvragen, heerlijk eten, met als hoogte punt van de avond de pub-quizz!
Fijne club!
Voor mij de tweede keer dat ik heb deelgenomen aan 'Harskamperdennen', maar ditmaal ging m'n vrouw mee.
Met onze grote tent (dat lichtbruine geval midden achter op het groepsveld, vlakbij het kampvuur) vielen we nogal uit te toon tussen al die kleine trekkerstentjes. De mijne had ik al weggegooid, te oud en verrot en dit is onze gewone gezinstent.
Het verschil met 2018 is, dat er nogal opvallend veel mountainbikes stonden.
Maat wat knap van de organisatie van de WF om dit alles tot stand te komen, de promotievaandels, het zware keukenwerk, toespraken, enzovoorts. Iedereen straalde. Niets dan chapeau, applaus voor het bestuur van de WF! Wij kregen allemaal een bidonfles cadeau met de naam van onze vereniging erop.
Het weer viel wel een beetje tegen: begin van de zaterdagmiddag een hoosbui tijdens het fietsen en in het begin van de avond nog een korte plensbui. Vanmorgen zonnig!
Het vertrek ging met veel weemoed gepaard. M'n vrouw raakte wel enthousiast en zei tegen me: volgende jaar weer doen! 8)
Ik zal de foto's bewerken en als jullie willen, stuur mij maar een PB met jullie e-mail adres, zodat ik ze per WeTransfer kan opsturen.
Onderweg naar huis heb ik de nog natte tent, die niet opgerold en los in de auto lag, in mijn molen te drogen opgehangen.
Geweldig om met zo'n groep dit weekend te hebben mogen meemaken! Wat 'n feest, fietsen, eten, bijkletsen - en dat alles in de bekende uitstekend georganiseerde chaos.... :D .petje af voor ons allen.

Ger
Wat een TOP-JUBILEUM-WEEKEND was dit!!!
Petje af voor iedereen van de organisatie en alle helpers!
En natuurlijk ook alle enthousiaste deelnemers enorm bedankt voor zoveel gezelligheid!
Het was fantastisch!
We hebben nog wat foto's gemaakt.. die volgen later als ze uitgezocht zijn.

Wouter en Ineke