Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september

126 berichten
Bert van Sprang schreef:
do 29 aug, 2019 17:21
Ik ben weliswaar in de buurt, maar helaas, helaas moet ik dit feestmaal aan mij voorbij laten gaan. Dus svp volgend jaar gewoon ons 21e jubileumjaar vieren!
De 26e om precies te zijn!
:oops:
Zag net in weeronline dat het zaterdag 7/9, flink gaat regenen. :(

Mario
Regen een week vooruit voorspellen kan gelukkig niemand.
Bert van Sprang schreef:
vr 30 aug, 2019 09:53
Regen een week vooruit voorspellen kan gelukkig niemand.
Supermario loopt een jaar met zijn neus in de lucht als hij gelijk krijgt ... :lol:
Bert van Sprang schreef:
vr 30 aug, 2019 09:53
Regen een week vooruit voorspellen kan gelukkig niemand.
Ik gebruik als molenaar deze Noorse weersite en het is heel betrouwbaar. Als het bijvoorbeeld op mijn molen om half drie ging regenen, dan klopte het ook.

https://www.yr.no/sted/Nederland/Gelder ... arsel.html en scroll naar Lørdag 07.09.2019
Ik meen te begrijpen dat alle weersverwachtingen van Nederland uiteindelijk zijn afgeleid van de bekende pluimsimulatie. Dus als je een verse en niet-overgeïnterpreteerde weersverwachting wilt hebben is dit je bron.
Elke ochtend rond 10.15 uur en elke avond rond 22.15 uur worden ze ververst.
https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type ... m&r=midden

Toelichting: https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentr ... xpertpluim
We zien het wel.

Het leek mij alleen gezellig om bij een feest ook mooi weer te hebben.

Mario
Ik heb zojuist de kampeerspullen van zolder gehaald. De grote tent, tafel, stoelen, een oude PTT-krat met daarin keukenspullen, watertank, beddengoed, enz. Een klein deel daarvan heb ik nog in Harskamperdennen 2018 gebruikt, maar de rest al sinds 2003 niet meer. Alles wordt gecontroleerd en schoongemaakt. Tot ziens dan!
Vroeg mij af of je een tent ook om te luchten in een zak moet doen, of kan je die gewoon opgerold in de kast laten liggen.

Mario
supermario schreef:
za 31 aug, 2019 18:27
Vroeg mij af of je een tent ook om te luchten in een zak moet doen, of kan je die gewoon opgerold in de kast laten liggen.
Die vraag had je elders ook al gesteld... viewtopic.php?f=21&t=33742&p=343614#p343614
supermario schreef:
za 31 aug, 2019 18:27
Vroeg mij af of je een tent ook om te luchten in een zak moet doen, of kan je die gewoon opgerold in de kast laten liggen.

Mario
Onze tent heeft al wat eerder in mijn molen te luchten opgehangen. Veel ruimte.
Vermoedelijk wordt er zondagmorgen veel regen verwacht, dan komen jullie met natte tenten thuis.

DSCF6134 (klein).jpg
Martin E. van Doornik schreef:
za 31 aug, 2019 16:21
Ik heb zojuist de kampeerspullen van zolder gehaald. De grote tent, tafel, stoelen, een oude PTT-krat met daarin keukenspullen, watertank, beddengoed, enz.
Dat wordt een zware fietstocht naar de Veluwe met al die spullen. :shock: :wink:
Leon schreef:
zo 01 sep, 2019 09:00
Martin E. van Doornik schreef:
za 31 aug, 2019 16:21
Ik heb zojuist de kampeerspullen van zolder gehaald. De grote tent, tafel, stoelen, een oude PTT-krat met daarin keukenspullen, watertank, beddengoed, enz.
Dat wordt een zware fietstocht naar de Veluwe met al die spullen. :shock: :wink:
Grapje zeker :D maar ik kom per auto, een Dacia stationcar en daar kunnen naast kampeerspullen onze fietsen ook helemaal erin! Vorige keer heb ik ook WF'ers gezien die per auto kwamen.
Je mag op Harskamerdennen de auto niet naast de tent hebben, zoals op de gewone campings, er is een aparte parkeerplaats. Maar ik vraag me af of ik eventjes mag doorrijden om de spullen uit te laden en dan terugrijden naar de parkeerplaats.
Anders past er in je Dacia misschien ook nog wel een kruiwagen. :D

Volgens mij kan je gewoon even doorrijden, heb ik in het verleden ook wel eens gedaan.
Ronald van der Perk schreef:
zo 01 sep, 2019 10:27
Anders past er in je Dacia misschien ook nog wel een kruiwagen. :D

Volgens mij kan je gewoon even doorrijden, heb ik in het verleden ook wel eens gedaan.
Thanks vanuit mijn molen!
Martin E. van Doornik schreef:
vr 30 aug, 2019 10:06
Ik gebruik als molenaar deze Noorse weersite en het is heel betrouwbaar. Als het bijvoorbeeld op mijn molen om half drie ging regenen, dan klopte het ook.

https://www.yr.no/sted/Nederland/Gelder ... arsel.html en scroll naar Lørdag 07.09.2019
Het ziet er toch niet zo best uit, regen.... :x Kunnen onze kampeerders niet het schildersplastic, waarmee de kamers worden afgeschermd tijdens schilderkarweien en verkrijgbaar bij de bouwmarkten, over de tenten draperen? Weegt haast niks.
Is er ook een alternatieve route voor zaterdag.

Als het regent veranderd de mtb route in een modder poel.

Mario
Dat hoort toch ook!
Volgens de laatste weergegevens gaat het wat minder regenen. Ik hou de weersites scherp in de gaten.