Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 2020, 17 januari - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 2020, 17 januari

Dieuwertje & Franzi schreef:
di 14 jan, 2020 16:43
Winter bikkels? :lol: De kikkers zijn hier zelfs niet in winterslaap. Veel plezier!!!
Hier bloeit de stamroos gewoon door. :shock:
Terugtreinend vanuit Zwolle. Het was alweer een heuglijk fietsweekend: mooie routes, gezelligheid in de groep, heerlijke boerenkoolmaaltijd en zelfs eenbeetje ijs op de tent de voorbije nacht.
Dank Anita en Koert voor de organisatie!
DB7A9530-8B9C-436A-AE64-AA8D8052B847.jpeg
DB7A9530-8B9C-436A-AE64-AA8D8052B847.jpeg (34.32 KiB) 1545 keer bekeken
Wat zo knap is aan de organisatie: de weersvoorspellingen voor de wintertocht waren bijna tropisch, toch wisten Koert en Anita voor de laatste nacht in Diffelen nog wat nachtvorst voor elkaar te krijgen. Allen, bedankt voor het leuke weekend, en Koert en Anita in het bijzonder,
Toos en Theo
Veertig deelnemers en de stemming zat er goed in. Bekenden en onbekenden. Wat een teamwork bij het bereiden van de boerenkoolmaaltijd en het opruimen van 'de Deel'.
Het is gewoon een dankbare taak een (winter)trektocht in elkaar te knutselen; helemaal wanneer Anita de boerenkoolmaaltijd organiseert en .......adequaat het geld bij de deelnemers int.
Wellicht zien we elkaar volgend jaar weer.


PS.
Bij 'de Gloepe' rekende ieder voor zich het eten en drinken af maar na afloop bleef er voor Euro 20,- aan genuttigde wijn open staan. :roll: Dat kan gebeuren. Graaf nog even in je herinnering.De rekening werd uiteindelijk door mij voldaan en ik geef je graag mijn bankrekeningnummer door.
Op camping de Klashorst is een fietsbril gevonden.