Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wijziging organisatie reparatiecursussen - Forum Wereldfietser

Wijziging organisatie reparatiecursussen

Vanwege een verschil in inzicht over hoe je met vrijwilligers (met name mijzelf, van anderen weet ik het niet) moet omgaan heb ik eerder al een groot deel van mijn vrijwilligerswerk voor de vereniging (moderatorschap, nieuwsbrief, beheer forum, beheer clubhuis, helpdesk voor forum) opgezegd en een open brief aan het bestuur gestuurd. Ik lees dat die in het bestuur besproken is. Helaas moet ik constateren dat het alleen bij woorden blijft en niet tot daden komt. Na verdere schermutselingen heb ik besloten om ook met de organisatie van de fietsreparatiecursussen te stoppen.

In zeven jaar heb ik 52 cursussen georganiseerd waarbij 692 cursisten zijn opgeleid. Op mijn opzegging en uitleg waarom van 12 juni bij het bestuur heb ik helaas geen reactie mogen ontvangen. Zelfs een bedankje is blijkbaar teveel moeite. Maar goed, ik ben inmiddels gewend dat ik doodgezwegen wordt. En dingen gaan zoals ze gaan. Ze zullen het wel te druk hebben met andere zaken. Tijd om verder te gaan en ander vrijwilligerswerk te zoeken.
Als ik wat gefrustreerd klink, dan komt dat omdat dat ook zo is. Ik heb dit even nodig om het voor mezelf af te sluiten.

Gelukkig is er ook goed nieuws te melden. Jos Kievit gaat de organisatie van de cursussen op zich nemen. Zodra het weer kan, gaat zij met Marten weer cursussen regelen. Ik wens Jos veel succes bij deze leuke taak (niet cynisch bedoeld, ik vond het echt leuk om te doen) en we kijken uit naar de aanstaande cursussen.

Hans van der Veeke
Zonde Hans :shock:
Namens mij toch bedankt voor je inzet!
Hans, ik schrik ervan en ik zal mij van verdere (sarcastische) reacties onthouden.
Hans, hartstikke bedankt voor je enorme, enthousiaste en kundige inzet voor de vereniging.
Het is niet de eerste keer dat een WF bestuur (een ander dan deze dus) niets van zich liet horen bij het afscheid van een vrijwilliger. Jammer gemiste kans! Hopelijk pakt dit, of een volgend bestuur de komende kans(en) wel aan.

Hans ik hoop voor je dat je je gedachtes snel op andere leuke zaken kan richten! En voor Jos zal het zeker leuk zijn met Martin.
Raar overigens om in een openbaar bericht te verwijzen naar in een bericht in het gesloten deel van dit forum.
Hans, bedankt voor je inzet voor dit forum en spijtig dat jij je niet gewaardeerd voelt voor al het werk voor dit forum.

Ken het hele verhaal natuurlijk niet maar een bedankje voor je inzet is wel verdient en spijtig dat je dat niet krijgt van het bestuur, ik vind het knap dat je toch weer op zoek wil naar iets waar je je voor wil inzetten op vrijwillige basis, ik hoop dat je wat vind waar jij je op je plek en gewaardeerd voelt.
Peter Molog schreef:
do 02 jul, 2020 21:39
Raar overigens om in een openbaar bericht te verwijzen naar in een bericht in het gesloten deel van dit forum.
Dan weet je wat je moet doen om het te kunnen lezen.
(inloggen of lid worden)
Hans ontzettend bedankt.
Ik heb jouw inzet ervaren. Zelfs onderweg op jouw vakantie kon ik een beroep op jou doen om met spoed een nood-editie van de nieuwsbrief op te maken. En het lukte op tijd. Dat is Hans ten top.
Jammer dat het allemaal zo gelopen is.
Ik zal jouw postings missen: "Voor de beginnerscursus zijn nog 3 plaatsen open." Evan later: "De cursus zit vol." Het zal zwaar worden om jouw taak zo uit te voeren.
Ik sta nu zelf al weer een tijdje op afstand, maar begrijp hoe het moet voelen voor jou. Graag kom ik je weer tegen.

Een mooi fietsweekend met vrienden van de Wereldfietser!
_Peter_ schreef: Dan weet je wat je moet doen om het te kunnen lezen.
(inloggen of lid worden)
Ik was ingelogd om mijn bericht te kunnen schrijven.
Ik had het netter gevonden als in het openbare deel van het forum alleen de mededeling was gedaan dat Hans er mee stopt. Nu is openbaar dat er mot is in de club.
Nee, openbaar is dat er een vrijwilliger ontevreden is. Mot in de club is veel ernstiger, maar als dat zo is, moet dat in het ledendeel worden besproken.

Hans, dank voor alles wat je voor de vereniging hebt gedaan. Je zal worden gemist.

Jos, fijn dat je dit wilt gaan doen. Succes!
Hans en ik waren het niet steeds eens, maar ik wil Hans heel graag bedanken voor zijn onbaatzuchtige bijdragen. Via hem helpen met de reparatiecursussen was steeds een genoegen.
Hans,

Bedankt voor je inzet

Mario
Wat jammer Hans dat je met alle activiteiten voor de WF stopt. Je frustratie kan ik mij voorstellen.Goed dat je niet daarin blijft hangen en er een opbouwende draai aan geeft door met een voorzet voor een vrijwilligers beleid te komen.

Bedankt voor je inzet en ik hoop dat je je energie snel kwijt kunt in andere vrijwilligers activiteiten.


Ben Huve