Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buitenlandtocht 2006: Slovenië - Forum Wereldfietser

Buitenlandtocht 2006: Slovenië

18 juni 2006: weer terug met een groep van 14 Wereldfietsers van een zware maar schitterende tocht in Slovenië. Heel veel onverhard gefietst (ze noemen dat daar "macadam"), dagelijks rond 1500m geklommen, maar iedereen heeft het gehaald! Proficiat Fokko, Gjalt, Gregor, Harm, Inge, Johnny, Joris, Lars, Roel, Rutger, Sander, Tom en Wilbert.
En met name hulde aan Gregor, onze Nederlandse Sloveen, die de mooie routes heeft uitgestippeld! We mochten 2 x kamperen bij zijn schitterende huis daar plus 2 x bij zijn nichtje in Branik!
Een verslag volgt nog, maar foto's kan je al vinden op mijn site http://www.jimvandenberg.nl en die van Gregor
http://web.mac.com/easeofuse/iWeb/11696 ... r%201.html

jim
Afbeelding

Afbeelding

Mooi!
En we hebben net de hele avond boven de kaart van Slovenië gehangen om een route voor komende vakantie uit te stippelen... Met deze foto's krijg ik er nog meer zin in. Ik ben benieuwd naar jullie reisverslag!

Sandra

Ha die Jim!

Ziet er errrrug mooi uit. Slovenie lijkt me een aantrekkelijk land.

John.

Wij fietsen deze zomer ook in die streek ... hopelijk is die "macadam" niet de standaard weg al daar, want dan denk ik dat we met ons fietsen een probleempje zullen hebben :D

Het ziet er inderdaad allemaal zeer erg mooi uit, dat beloofd!!

Davy

Hi Jim, Gregor en de rest,
Ik ben benieuwd naar de verhalen!!!
Groet, Rena :wink:

Hallo allemaal,

Ik heb mijn foto's er nu ook opgezet. Veel kijkplezier!!!

Bedankt voor de gezelligheid en mooie reis!!! Gregor, het was fantastisch!!!!

Groetjes Fokko

Enkele foto's van Fokko staan op mijn site http://www.jimvandenberg.nl.
jim
Afbeelding

En de foto's van Gregor staan hier:
http://web.mac.com/easeofuse/iWeb/11696 ... r%201.html
Afbeelding

wauw dat ziet er echt te gek uit! jullie hebben het vast leuk gehad!

is iedereen nu aan het pixagogo-en? bevalt het? is er een wf abonement nu of zijn het allemaal proef abonementen?

groetjes carolien

Jongens, jongens.... en meid (Inge),
Dat ziet er weer geweldig uit!!! Wat zullen jullie genoten hebben!!!

Groet, Rena :wink:

Wow, dat ziet er echt spectaculair uit!!!
Misschien dat we toch maar ook via Slovenië gaan deze zomer...
Supermooie foto's !

Gudrun

Ook ik zou best nog wel eens meer van dat mooie land willen zien. :D
En van Bosnië. Maar als je de foto's goed bekeken hebt, hebben we misschien maar 20% van de tijd (de afdalingen en vlakke stukken dicht bij de steden en dorpen) over asfalt gereden. Volgens Gregor zal het asfalt snel toenemen ivm de verwachtte toeristentoestroom. :)

Maar, wat ook niet uit de foto's blijkt, is dat er flink geklommen moet worden (10 tot 18%) :!: :!: :!: En dat op gravel, keien en zand :!:

Ja, Gregor had mooie mountainbikeroutes uitgezocht. Soms moest je de fiets duwen of tillen :!: Al met al, Slovenië is avontuurlijk :!:

Gelukkig slechts 1 lekke band, 1 kapotte spaak en 1 x breuk bij bagagedrager....naast een paar valpartijtjes zonder al te veel persoonlijk letsel. :roll:


Maar de mensen zijn aardig,...bijna geen verkeer (2 milj. mensen op een opp. van NL) :P :P En lekkere wijn!!

Succes!

Wauw, dit ziet er super uit!!
Vorig jaar hebben wij ook vier weken in Slovenie gefietst, en als ik deze foto's zie, denk ik meteen weer aan dat prachtige land.

Wie van de deelnemers heeft zin om tijdens het nazomerweekend (19 aug.) een dialezing over Slovenië te geven? Lijkt mij geweldig. Neem even contact met mij op.

Harry

carolien schreef:wauw dat ziet er echt te gek uit! jullie hebben het vast leuk gehad!
is iedereen nu aan het pixagogo-en? bevalt het? is er een wf abonement nu of zijn het allemaal proef abonementen?
Carolien: ik heb een proefabonnement op Pixagogo, dwz geldig tot plusminus 3 juli 2006. Wel een goed idee om de WF een abonnement te laten nemen, ik zal dat idee inbrengen in de Activiteitencommissie.
jim

dat is het zelfde idee als ik op de ledenvergadering deed. ik denk dat het handig is voor de wf.

Ziet er echt gaaf uit! Mooie foto's :D
Krijg al weer helemaal zin om op vakantie te gaan ;)

Mieke.