Additionally, paste this code immediately after the opening tag: FietsFotografieForum - Forum Wereldfietser

FietsFotografieForum

Beste wereldfietsers,

In navolging van dit bericht, heb ik twee weken geleden de stoute schoenen aangetrokken en ben ik een FietsFotografieForum gestart, welke gisteravond live is gegaan.

Geen idee of het aanslaat, maar wie niet waagt, wie niet wint, toch?

Het is een forum gericht op de fietsreiziger, die ook veel interesse heeft in fotograferen. Dus landschappen, natuur, mensen en uiteraard de fietser staan centraal.

Jullie kunnen het zien als een soort "showcase" voor je mooiste foto's, welke dan door anderen van opbouwende kritiek kunnen worden voorzien, opdat je "groeit" in de fotografie. Dus geen CF-dumps erop gooien, maar serieuze fotografie! :lol:

Jullie weten, dat ik zelf ook heel graag fotografeer, dus het bijhouden van dit nieuwe forum, vind ik uiteraard alleen maar leuk en wil er zelf ook veel van leren.

Op dit moment is het nog een beetje "leeg" :oops: , maar dat kan ook niet anders, want het was uiteraard totaal niet bekend en zoals ik al zei, is de site gisteravond pas live gegaan.

Dus, schroom niet en laat je mooiste platen aan de rest van fietsend Nederland zien!

Klik hier!

Ellen

Hi Ellen,

Wat een geweldig idee!!!!!!!!!
Ik hoop dan ook dat veel wereldfietsers hierop in zullen haken.

Groet, Rena :wink:

Beste Ellen,

Graag jullie opbouwende kritiek op mijn plaatjes van mijn eigen website: www.rutgersreizen.nl

Rutger

Hoi Rutger,

Ik zou zeggen, plaats er eens een paar op het nieuwe forum! Dan staan er eens wat andere foto's op dan mijn eigen kiekjes... zo kan het een beetje groeien, toch?

;)

Wel doen he!

Mensen, ik heb best veel positieve reacties gekregen!

Maarrrrr.... waar blijven de foto's dan! :lol:
Jullie hebben vast wel wat moois vastgelegd afgelopen zomer!

Post gewoon wat of reageer op de bestaande topics (die moeten tenslotte ook groeien!)

CU-All :D

fietsjunks schreef:Maarrrrr.... waar blijven de foto's dan! :lol:
Post gewoon wat of reageer op de bestaande topics (die moeten tenslotte ook groeien!)
Hoi,
Misschien dat het over een tijdje vanzelf drukker wordt? :wink:
Maar zonder gekheid: als je wilt dat je forum kans maakt beperk dan het aantal subforums tot één. Verreweg de meeste gebruikers zullen namelijk alle onderwerpen willen zien die er zijn, dan wel alle onderwerpen die gedurende een bepaalde tijd zijn toegevoegd, en dan betekent de huidige indeling heel veel op en neer klikken en lezen, waar o.a. ondergetekende een hekel aan heeft.*
Maar de kans dat het wat wordt blijft beperkt, want zelfs als je alle items over fotografie van dit (WF) forum bij elkaar veegt blijft er weinig over wat een compleet forum op een privé(!)site een zou doen werken, althans naar mijn bescheiden mening dan.
Groetjes, Leon

* Ik benader dit forum altijd via de opzie "lees berichten sinds vorige bezoek".

++++++++++++++++++++++++++++++++
Leon heeft geen boekje geschreven en heeft ook geen eigen weblog!

lullig...

Hoi Ellen,

Naar mijn bescheiden mening is jouw fietsfotografieforum een super initiatief!
Terzijnertijd zal ik zeker een foto laden.

Groeten en laat je niet op je kop zitten!

John.

Ik vind het een geweldig idee, hoor. Mooi vormgegeven trouwens.
Maar had je niet overwogen, om het FietsFotografieForum als een subonderdeel in 't wereldfietser-forum op te nemen?
Ik dacht aan zoiets als Fotoapparatuur.nl. Zie je op de startpagina, meteen 'n mooi overzicht van de laatst geplaatste foto's. Misschien een idee?

Of een paar andere mooie voorbeelden, zijn dezen (hebben overigens niets met fietsvakanties te maken): Altphotos.com en Rangefinderforum.com.