Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht Sallandse Heuvelrug 28/29 oktober - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht Sallandse Heuvelrug 28/29 oktober

Voor de tentkampeerders die vrijdag arriveren,


Hierbij de gegevens van de door mij voorgestelde camping in Assel:

"Landgoedcamping Westerwolde"
Alverschotenseweg 24
7346 AL Assel/Hoogsoeren
tel. 06-5339692

Dit is een camping uit het groene boekje. Heb je het groene boekje, neem het dan mee want je hebt het bij inschrijving nodig. Eén houder van een boekje kan drie medekampeerders meenemen.

Deze camping met eenvoudig sanitair ligt vlakbij een spoorbaan tegenover "Halte Assel", een cafetaria die tot 19.30 uur geopend is. Bij "Halte Assel" staat het bord van knooppunt 38.
Het dorpje Assel bestaat uit een paar huizen. We moeten ons 's avonds zelf vermaken dat kan heel goed met een vuurkorf. Wie vroeg is...............pak een gele kruiwagen uit de schuur en ga vast hout sprokkelen in het bos. En nu maar hopen dat het natte hout een beetje wil branden!

Tot vrijdag,
Annita

Annita schreef:Deze camping met eenvoudig sanitair ligt vlakbij een spoorbaan tegenover "Halte Assel", een cafetaria die tot 19.30 uur geopend is. Bij "Halte Assel" staat het bord van knooppunt 38.
Het dorpje Assel bestaat uit een paar huizen. We moeten ons 's avonds zelf vermaken dat kan heel goed met een vuurkorf. Wie vroeg is...............pak een gele kruiwagen uit de schuur en ga vast hout sprokkelen in het bos. En nu maar hopen dat het natte hout een beetje wil branden!
Ah een eetplek in de buurt (kende hem al maar wist niet dat deze ook later nog open was), dat scheelt weer koken (en zooi meenemen). Al is die brander dan juist weer handig om het hout in de fik te krijgen ;)

Hopen dat het weer een beetje mee wilt werken...

Hoi Fedor,

Geen kookspullen mee.....................?

Zou het vervelend vinden als "Halte Assel"juist die dag eerder sluit, daarom maar even een controle, helaas staan de openingstijden er niet bij..............

En mocht je geen zin hebben in een frietje of een schnitzel Assel (ja echt) dan zijn hier wat andere adressen.

<http://www.eet.nu/Hoog_soeren/Halte_Assel>

Tot vrijdag,
Annita

Annita schreef:Geen kookspullen mee.....................?
Ach ben een luie kampeerder he ;)

Maar ik neem m'n spullen mee, in m'n 1tje "uit eten" lijkt me ook niet wat :), en het is ook niet duidelijk wat mensen zaterdagavond gaan doen qua eten.

Plekken vrij in trekkershutten !
Door een aantal afmeldingen zijn er thans 3 plekken vrijgekomen voor de trekkershutten. Geïnteresseerden kunnen zich nog melden (natuurlijk ook diegenen die zich al hadden gemeld met eigen tent).

Eten zaterdagavond: de ervaring leert dat een groot deel van de deelnemers meegaat naar een restaurantj Ik heb in ieder geval bij de bistro aldaar aangekondigd dat we met een behoorlijke groep zullen binnenvallen.

jim

jimvdberg schreef:Eten zaterdagavond: de ervaring leert dat een groot deel van de deelnemers meegaat naar een restaurantj Ik heb in ieder geval bij de bistro aldaar aangekondigd dat we met een behoorlijke groep zullen binnenvallen.
Wel zo gezellig :), al kan buiten koken natuurlijk dat net zo wezen ;)

Zondag kan ik helaas niet, ik ga wel proberen zaterdag mee te fietsen.

"Landgoedcamping Westerwolde"
Alverschotenseweg 24
7346 AL Assel/Hoogsoeren
tel. 06-5339692
Hey, dit nulzes nummer heeft maar 9 cijfers. Dat klopt volgens mij niet.

howbizar schreef:Hey, dit nulzes nummer heeft maar 9 cijfers. Dat klopt volgens mij niet.
Hier met extra nummer ;)

06-53396912

Beste mensen,

Voor degene die de vrijdag overnachten in Assel... een avondwandeling is erg aan te raden... Ik heb een aantal keren een weekend gehad en/of georganiseerd bij het Don Bosco centrum te Assel. Dat is aan de andere kant van het spoor, zie http://assel.donbosco.nl/

Als je vanaf de camping de weg met de klinkerstenen omhoog gaat, dus in de andere richting loopt/fiets dan de spoorwegovergang, dan krijg je op een gegeven moment rechts van je een natuurbegraafplaats met de Heilige Geest-kapel. Meer informatie over deze toch wel bijzondere plek vind je op http://www.paulineprior.nl/artikelen/hoogsoeren.htm

Heel veel plezier van het weekend en ik hoop jullie te zien op zondag 5 november a.s. tijdens de Europese Fietsroute Markt te Rotterdam.

Groet, Rena :wink:

Misschien dat ik ook nog 1 dagje meefiets; helaas heb ik niet meer tijd om het volledige weekend mee ta gaan :( (en dan heb ik nog wel een uur langer dit weekend ;)).

Freek

Hoi Freek,
Ga lekker mee, je kan de auto vast wel ergens kwijt in Apeldoorn, fiets mee en pak de trein in bijv. Rijssen, niet ver van de camping in Nijverdal. Ook andersom is natuurlijk mogelijk als je zondag meefietst. Je hebt mijn mobiele nummer 06-14670749.
jim

Ik vind dat Freek wel moet voorzingen onderweg. Bijvoorbeel dat lied van de Amazing Stroopwafels.

oh, zingen is geen probleem. en zoals het er nu uit ziet, ga ik wel een dagje mee. Jim, ik heb je nr! Laat ik nog wel even weten.

Groeten,
Freek

Wat zijn de laatse weerverwachtingen?
ha bert ga je ook mee?? :?: heb je al nieuwe trappers dan :lol: :lol: geweldig... en aan het weer doen we niet die sukkels hebben het toch altijd bij het verkeerde eind :!:

Fedor,

Ik heb je gisterenavond een privéberichtje gestuurd.
Misschien tot straks.

Groeten,
Annita

Ja dames en heren, ik ga zaterdag ook mee. Ik kom vooralsnog met de trein vanuit de Bollenstreek. Mocht er iemand uit mijn buurt komen en de behoefte hebben mij mee te nemen, mail 8)

Hee Hoe bizar,

heb je gemaild en een pb gestuurd; misschien kun je ff contact opnemen?

Dank en groet,
Freek

enneh... ideeën voor maart-juni 2007 genoeg :)

howbizar schreef:Ja dames en heren, ik ga zaterdag ook mee. Ik kom vooralsnog met de trein vanuit de Bollenstreek. Mocht er iemand uit mijn buurt komen en de behoefte hebben mij mee te nemen, mail 8)
Met dank aan FV: Geregeld!