Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2007 - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2007

134 berichten

Ha Flip,

dank je wel!
En we doen het graag voor jou en alle andere leden van de vereniging (en ook niet-leden zijn altijd welkom bop activiteiten!)

Groeten en goede reis verder,
Freek

www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0036

Weerbericht ziet er goed uit!

Tot morgen!

James

Jezus wat ben ik moe zeg!!!
Bedankt allemaal voor het fantastische weekend!
Met name de kok bedankt voor het heerlijke eten.
Volgend jaar ga ik weer. :wink:

Blanche
Het was weer een wereldsweekend.

Ik heb mijn kiekjes (zonder nabewerking) van het weekend op http://www.EricOpDeFiets.nl gezet. De waxinelichtjes uit het jampotje hebben en mooie bestemming gekregen

Bedankt voor de uitstekende organisatie!

Eric :D
Eric op de Fiets schreef: Ik heb mijn kiekjes (zonder nabewerking) van het weekend op http://www.EricOpDeFiets.nl gezet. De waxinelichtjes uit het jampotje hebben en mooie bestemming gekregen
Ik herken delen van "mijn" route. Hebben jullie die gereden? Waren nog meer routes natuurlijk dit weekend :)

Mooi weer gehad iig :)

Hoi Fedor,

Jou route was een Hit. Zeker vanwege de afstand die toch weer iets langer en Posbank die wat hoger was dan gedacht :shock: Nikon14092 moet toch een blik van herkenning geven? Jammer dat je er niet was! Je route was Top!

Eric

Eric op de Fiets schreef:Nikon14092 moet toch een blik van herkenning geven?
Zeg ik toch ;) Vooral de ingang van het militaire oefenterrein gaf duidelijkheid.

Had al aangegeven aan "de organisatie" dat hij pittig (Hoogteverschillen, mul zand) was. Toch leuk dat mensen hebben besloten deze te fietsen :).

Kon er helaas zelf niet bij zijn (elk weekend klussen aan de nieuwe woning, en dat gaat nog wel ff duren :roll: :wink: )

Fedor, heel erg bedankt! Jammer dat je er niet kon zijn. Je hebt wat gemist! 102 wereldfietsers bijelkaar. Te druk? Neu, geen last van gehad! Wat een leuke mensen! Het was top! Volgend jaar weer!

Harry

een mooie weekend met een prima sfeer en gezelligheid. Dit laatste ging wel erg lang en luidruchtig door. Misschien dat we hier meer rekening met elkaar kunnen houden.

grt Fred

Ook ik heb wederom een geweldig weekend meegemaakt. Organisatie nogmaals heel erg bedankt en bovenal Inge die, met haar team, een heerlijke maaltijd voor ons had klaargemaakt. Volgende keer dat varken met speer, prei en appel? Inge.

Als kaartlezer van een fietsgroepje op de zaterdag had ik natuurlijk wel een erg grote verantwoordelijkheid. Toen we over een motorcrossterrein fietsten keek ik dan ook wel heel erg uit naar het volgende routebordje waaruit zou blijken dat we nog op de juiste route zaten :). Dat soort dingen maakt zo'n dag fietsen leuk en spannend.

Ik heb wat foto's geplaatst op mijn eigen site : http://www.richardb.nl/gallery/nazomerweekend2007

Dank aan de organisatoren, voor dit goede weekend met veel gelijkgestemden, rul zand, vuur en goed eten. Dank aan collega wereldfietsers voor de leuke impressies en ijzersterke verhalen - ik voeg Argentinië toch maar toe aan het schraplijstje van fietsvakantielanden.

Geruisloze beelden van geruisvolle gezelligheid: foto's nazomerweekend 2007

Bertrand

Bertrand schreef: - ik voeg Argentinië toch maar toe aan het schraplijstje van fietsvakantielanden.

Bertrand
Je maakt me benieuwd, waarom?

firde schreef:een mooie weekend met een prima sfeer en gezelligheid. Dit laatste ging wel erg lang en luidruchtig door. Misschien dat we hier meer rekening met elkaar kunnen houden.
grt Fred
Hee Fred....
Oordopjes de volgende keer mee. :idea:
Is altijd handig op fiets'vakantie' :wink:
Of gewoon mee blijven feesten :idea:
Tot volgend jaar of eerder!

Blanche

Ik was m'n oordoppen dit jaar vergeten, maar ik heb toch goed geslapen. Had weinig last van de 'kampvuurders'. Alleen het luchtbed gekraak in een van de tenten om mijn heen was wat jammer :wink:.

Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst van de ledenvergadering, waar ik helaas niet bij kon zijn. Plaatst het bestuur binnenkort een besluitenlijst op de site?

beste Liz, en allemaal,

vanavond of morgen komt er een kort verslag van de vergadering op de homepage. De officiele notulen volgen over een aantal weken.
Nog even geduld...

Quirien (bestuurslid)

Beste mensen,

Ook ik heb wederom genoten van een FANTASTISCH weekend, waarin ik o.a. het volgende heb mogen ervaren:

- de grote opkomst. Maar liefst 102 deelnemers!!
- het zien van oude bekenden
- het ontmoeten van nieuwe leden en/of geinteresseerden
- de verhalen bij het kampvuur
- het delen van gezamelijke passie
- het dagelijkse reilen en zeilen van wereldfietsers
- de individuele, persoonlijke gesprekken
- het alles overtreffende eten van Inge
- het kamperen
- het buitenleven

En zo kan ik nog wel uren door gaan, maarja, het dagelijkse leven gaat verder. Moe, maar zeer voldaan, begeef ik me nu dan ook weer achter m'n bureautje... het is nog maar de vraag of ik daadwerkelijk een volledige werkdag ga halen... hahaha

Groet, Rena :wink:

ps: En natuurlijk de foto's die ervoor zorgen dat ik nog langer kan nagenieten...

Jarno schreef:Alleen het luchtbed gekraak in een van de tenten om mijn heen was wat jammer :wink:.
Volgende keer verbod op (Exped)-luchtbedjes, of mensen met luchtbedjes moeten hun tent markeren zodat men gewaarschuwd is ;)

Fedor schreef:
Jarno schreef:Alleen het luchtbed gekraak in een van de tenten om mijn heen was wat jammer :wink:.
Volgende keer verbod op (Exped)-luchtbedjes, of mensen met luchtbedjes moeten hun tent markeren zodat men gewaarschuwd is ;)
En een verbod op poepjes laten met markering a.u.b.....!! :lol:
Een van mijn buren was namelijk zeer actief. Maar goed dan had ik mijn oordopjes maar in moeten doen.

Volgend kampeerweekend is nodig:
A) een snurkhoek;
B) een scheten-in-bed-laters-hoek;
C) een matrasjes-met-geluid-hoek;
D) een nachtbrakers-hoek;

Arme Harry,
Hij heeft het al zo druk met de organisatie.