Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarstrektocht op 14 t/m 16 september - Forum Wereldfietser

Najaarstrektocht op 14 t/m 16 september

Hallo Mensen,

Allemaal enthousiaste mensen voor volgend weekend merk ik al!! Super!

Hebben jullie ook al het weekend van 14 september in jullie agenda gezet?

Vertrek en aankomst is Amsterdam centraal station

Het is misschien nu nog ver van je bed show, maar dit weekend belooft een onvergetelijk weekend te worden.. Tenminste als het aan mij ligt en volgens mij geldt dit voor bijna alle mensen onder ons.

De route zal ons op zaterdag vanaf Amsterdam langs de kust voeren naar Ursum en op zondag iets meer landinwaarts. Ook op zondag zullen we water tegenkomen. En om ervoor te zorgen dat jullie geen watervrees krijgen door de vele fietspaden langs de meren en watertjes, is er ook gekozen voor een route die ons meer laat zien over de geschiedenis van Noord-Holland. Want, op zondag zig zagen we fietsend door NH, waar we regelmatig forten tegen zullen komen.

* Vrijdag slapen in Amsterdamse bos voor wie alvast in de stemming wil
komen.
* Zaterdag 10.00 uur vertrek Amsterdam centraal – Ursum (ca. 75 km)
* Zondag 10.00 uur vertek Ursum – Amsterdam centraal (65 km)


Begin en eind punt Amsterdam!! Kijk in de agenda d.m.v. de volgende link



Groeten Yvette Heijnen

Moderated: Graag BBCode gebruiken voor lange links.

Hoi Yvette,

Ziet er leuk uit zeg. Bekend terrein voor mij, maar ik denk toch dat ik meega.
Gaan we met het pontje 'Jan Hop' bij fort Spijkerboor?

Hallo Yvette,

Daar ik een beetje krap zit met m'n tijd (ik moet zaterdag om 12 uur nog een krantenwijk doen :P) heb ik besloten van mijn huis naar de camping in Ursem te fietsen. De volgende dag fiets ik dan waarschijnlijk nog een stukje met de groep mee waarna ik weer richting Enkhuizen ga.
Waar is de camping in Ursem precies?

Groeten!
Mieke.

Hoi Yvette,

Ik ben ook van de partij! neem je slingers mee? of zal ik dat doen?
:wink:

Groeten

He Yvette,

Hoe staat het met de tocht? Zijn er al veel aanmeldingen? Ik zag trouwens dat je vanaf het Amsterdamse bos in een half uurtje naar Amsterdam Centraal wilde fietsen... ben bang dat dat meer tijd in beslag neemt... zeker met een groep

Groet, Rena :wink:

Gezellig, ik kom ook!

Inge

Mijn fiets is gesneuveld :(

Dus voor half september krijg ik geen nieuw frame geregeld verwacht ik...

Hoi Roald,

Bij al die wereldfietsers moet iets te regelen zijn zou ik zo denken. Mogelijk komen Chanouk en ik op de tandem (wist ze nog niet zeker) dan kan jij altijd mijn gewone fiets gebruiken. Mogelijk zijn mijn 185 centimeters wat te veel. Er moet een oplossing te vinden zijn lijkt me.

Inge
Ha Jongen!

Tof dat je ook mee gaat!! Wanneer kom je?

groeten YVette
shant schreef:Hoi Yvette,

Ik ben ook van de partij! neem je slingers mee? of zal ik dat doen?
:wink:

Groeten
He lieve hardwerkende vrouw!

Tof dat je ook mee gaat! Dan wordt he zeker gezellig!

Kom je ook vrijdag!!

Kunnen we zaterdag mooi Klootschieten! Een oud spel met houten ballen! Als dat niet fun is.. Tenminste als je ze gooit tegen datgene waar je het naartoe moet gooien...

TOt volgende week!

Ik heb er zin in!
En het fietsen van de camping naar het station komt wel goed.. Gaan we gewoon voor de zekerheid om 6 uur opstaan.. hi hi

tot volgende week allemaal!!

liefs Yvette
Ja, en anders kun je die van mij ook lenen.... Even zadel omhoog.. en gaan met de beentjes...

groeten Yvette
Roald schreef:Mijn fiets is gesneuveld :(

Dus voor half september krijg ik geen nieuw frame geregeld verwacht ik...

Hoi Yvette,

ik ben ook van de partij, ik denk vrijdag avond al.

groetjes Bas :lol:
ik kom vrijdag ik kan niet wachten om jou weer tezien :wink:

Hoi Shant,

Heb je al een brander en kookles van je moeder :) of koken we samen?

Inge

Hi Roald,

Ik heb ook nog wel een fiets. Uiteraard is je eigen fiets altijd fijner, maar mogelijkheden zat lijkt me zo. Laat maar even weten als het nodig is!

Groet, Rena :wink:

Lijkt me leuk om weer eens mee te gaan, zeker na mijn mislukte ameland avontuur (ziek..... :twisted: )

Groet, Guus

PS ik kom gewoon op zaterdag met mijn gewone fiets.

Wat een gezelligheid nu al!!

Helaas ben ik niet van de partij.... :(

... omdat ik de Mergelheuvelland 2 daagse (www.mh2d.nl) ga moutainbiken in Zuid Limburg :D

Veel plezier iedereen en tot Oktober in Drenthe!

James

hoi ik hoop sammen koken :oops: . kom jij ook vrijdag alle

hi Yvette,

Ik kan er helaas niet bij zijn, vanwege een eerdere toezegging. Ik ben zaterdag vrij maar moet zondag van 7-18 werken op de Cruise Terminal Amsterdam.

Mogelijk dat ik zaterdag mee fiets en kijk dat ik zaterdag avond weer in Amsterdam beland. Klopt het dat Station Hoorn in de buurt van Ursum ligt?
Dan pak een treintje na het eten. Enfin wel een gedoe maar afgelopen weekend wel de smaak te pakken gekregen. Me ook op gegeven voor de huttentocht.
Bas40 schreef:Hoi Yvette,

ik ben ook van de partij, ik denk vrijdag avond al.

groetjes Bas :lol:
@ Bas, Ook de smaak te pakken gekregen?!

Yvette, helaas ik kan niet komen. Moet werken :( :(