Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Lift naar of overnachtingsadres na lezing Rotterdam - Forum Wereldfietser

Gezocht: Lift naar of overnachtingsadres na lezing Rotterdam

Ik ben net lid geworden van Ver de Wereldfietser want ik heb grote plannen ;-)
Maar eerst zou ik graag de lezing op 4 april a.s. bijwonen in Rotterdam. Ik woon in Friesland en ben aangewezen op openbaar vervoer.
Kent u of iemand die vanuit het Noorden die avond heen en weer rijdt, of een betaalbare overnachtingsadres in de buurt waar de lezing word gehouden?
Bedankt alvast voor de moeite,
Jan C.


Moderated: Enkel hoofdletters wordt gezien als schreeuwen.

Beste Jan,

Allereerst welkom als nieuw lid van de vereniging. Wij wonen in Krimpen ad IJssel, een kleine 15 km van het centrum van Rotterdam en goed bereikbaar met OV en/of fiets. Niet direct naast de deur dus (hoewel dat relatief is als je grote plannen hebt), maar mocht je geen andere plek vinden je bent van harte welkom. Stuur even een pb dan mail ik het adres of kijk op www.marcomeijerink.nl om nog meer inspiratie op te doen voor je reis. Ik ben benieuwd wat jouw plannen zijn.

Groeten,
Lisette
Tegenover het Ikazia ziekenhuis (metrohalte Zuidplein) het je Stayokay Rotterdam, maar dat is toch al gauw een kilometer of 10.
Dichterbij ligt Stadscamping Rotterdam maar op de site staat alleen prijsinfo 2007. Wel een telefoonnummer en emailadres. De camping ligt een km of 3 van het museum.

Hoi Jan!

Oh jee, zelfs vanuit het hoge noorden komen ze :wink: Dat wordt een volle boel :D

Mocht je geen overnachtingsplek vinden dan hebben mijn ouders nog wel een logeerbed.
Wel even van te voren laten weten natuurlijk :)

Fiets de wereld,
Whisky

is vrienden op de fiets misschien een idee

Beste HenkG,

Voordat je mensen op het verkeerde been zet. Het Stayokay Rotterdam is niet tegenover het Ikazia Ziekenhuis maar t.o. het Erasmus MC, Voormalig Dijkzigt Ziekenhuis. En niet bij metro station Zuidplein maar bij metro station Dijkzigt.

Staokay Rotterdam
Rochussenstraat 107-109 3015 EH Rotterdam work tel +31 (0)10 436 57 63 fax fax +31 (0)10 436 55 69 email rotterdam@stayokay.com

Ronald

Als ik het wel heb is er in Overschie, op iets meer dan honderd meter afstand van het museum, een Warm Showers adres.
Fietsers die een slaapplekje hebben voor andere fietsers.

http://www.warmshowers.org/

Dick

ciclista schreef:Beste Henk,

Voordat je mensen op het verkeerde been zet. Het Stayokay Rotterdam is niet tegenover het Ikazia Ziekenhuis maar t.o. het Erasmus MC,

Ronald
Ja, je hebt helemaal gelijk. Sorry voor de verwarring. Erasmus (Dijkzicht) dus.

Henk

Als Stolwijk (bij Gouda) een optie is ben je welkom. Ik ben er dan niet maar de sleutel kunnen we altijd ergens verstoppen.

inge