Additionally, paste this code immediately after the opening tag: extra algemene ledenvergadering - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

extra algemene ledenvergadering

Welke datum kan ik voor je noteren, Leon? :P :D 8)

Hallo Roald,

Is er dan ook een zeer zeer gevorderde reparatiecursus? Nee, volgens mij wordt het een vergadercursus voor Leon. :wink:

Groetjes,
Frank

Leon schreef:Hoi,
tegelijkertijd een vorig bestuur duidelijk te kennen heeft gegeven dat ik zelf onderdeel zou vormen van de oorzaken van een bestuurscrisis.
Ik hoop dat er op de volgende ALV meer te kiezen zal zijn.
Groet,
Leon
Begrijp ik het goed Leon dat er dus iemand in het interim bestuur is gekozen die deel uitmaakte van het probleem?

Volgens mij houden sommigen van Russisch Roulette. :?

Vergeef mij mijn brutaliteit (forumlezers) maar dit soort zaken vind je altijd bij goed bedoelde maar onzakelijk ingestelde vereniging (interim) besturen die menen dat met de mantel der liefde zaken recht te trekken zijn.

Er zit dus een weef fout in de constructie. :shock:

Aan de andere kant kan het ook goed gaan. Alleen de praktijk wijst vaak anders uit.

Ik wens dit interim bestuur veel wijsheid en slagvaardigheid toe.

John

Ik voel me op mijn eigen manier betrokken bij de vereniging:

1. Ik vind het initiatief heel erg leuk. Het is onwijs gaaf dat er een vereniging is van, voor en door mensen die als hobby fietsen hebben. De reisinformatie over Rwanda heb ik via deze vereniging kunnen lezen en ik heb er mede daardoor een fantastische tijd gehad.

2. Ik ben niet ultra-christelijk (zoals mensen misschien zouden zijn gaan denken), maar ik ben in vier kerken (drie protestants (www.pkn.nl) en één oud-katholiek (www.okkn.nl)) organist. Dit doe ik met heel veel plezier, variërend van het spelen in alle mogelijke ochtend- en avonddiensten en daarbij regelmatig muzikale grappen uithalend tot het bijscholen van (getrouwde!) pastoors (m/v) die de liturgie willen leren zingen.

Een kerk- en voetbalzondag ziet er voor mij zo uit: 's morgens orgelspelen, 's middags met m'n pa naar Feyenoord en 's avonds weer spelen. Een predikant die ik ken is Feyenoordfan, vandaar dat ik als voorspel wel eens een regeltje uit "Hand in Hand kameraden" in kan zetten. Of de Imperial March uit Star Wars. En toen een paar Zambianen in de kerk waren heb ik tot hun grote genoegen het God bless Africa ingezet (had ik toevallig bij de hand) - hun volkslied.

Ik heb niets tegen vergaderen op zondag, behalve dan dat ik mijn andere passie (het bespelen van orgels) er niet voor aan de kant wil (en kan) zetten. Het is een (redelijk) betaalde hobby en dat schept voor mij verplichtingen.

3. Mijn betrokkenheid bij de vereniging uit zich in het plaatsen van zinvollen en zinloze bijdragen op dit forum. Ik heb eens een stukje geschreven over Rwanda voor het tijdschrift, maar dit is helaas nooit geplaatst. Verder is het mijn gewoonte om mij aan dan wel af te melden voor vergaderingen.

Een suggestie mijnerzijds: er zijn door het hele land EHBO-verenigingen actief. Nu valt iedereen wel eens een keer van zijn of haar fiets of is iemand getuige van ongevallen onderweg. Wellicht dat er vanuit het bestuur acties ondernomen kunnen worden om het volgen van EHBO-cursussen (met officieel, Europees erkend diploma) te stimuleren. Via EHBO-Nederland en het Oranje Kruis kan men meer informatie inwinnen.